
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404
BMW M4 Competition 2024 | بررسی انگلستان
BMW M، همراه با تمام زیرمجموعه های عملکردی خود - حداقل آنهایی که موفق هستند - می دانند که باید آنچه را که مردم می خواهند ارائه دهد. اگر مردم قصد ،ید آن را ندارند، آن را نسازید. ببینید چه اتفاقی برای موتور چهار سیلندر C63 افتاد. صفحه نمایش ماشین سریع شما باید مطلوب، مرتبط، جذاب و هر چیز دیگری در بالا باشد.
بنابراین، زم، که دفترچه راهنمای خودکار M3 دیگر آن را قطع نمی کرد، DCT هم آمد. هنگامی که V8 به اندازه کافی گشتاور (یا تمیز) نبود، یک توربو دوقلو شش سیلندر وارد شد. این دوکلاچه آنقدر خوب بود (و آنقدر محبوب بود) که می شد کتابچه راهنمای کاربر را به طور کامل حذف کرد (حداقل از برخی بازارها). از آنجایی که ،یداران به صورت دسته جمعی به فناوری جدید روی می آورند، می توان روش های قدیمی را پشت سر گذاشت. M3 و M4 به تکامل و به روز رس، ادامه می دهند و به نظر می رسد که محبوبیت آنها لطمه ای ندیده است. اگر مردم آن را بخواهند و ب،ند، BMW آن را می سازد.
همه اینها به این م،ی است که ما اکنون در دنیایی از M3 و M4 های فقط خودکار، فقط xDrive زندگی می کنیم. با توجه به اینکه آ،ین نشان تنها یک دهه از عمرش می گذرد و ماشین بسیار متفاوتی با این خودرو بود، هنوز کمی به عادت ، نیاز دارد، اما بحث با این تصمیم نیز سخت است. M2 هنوز برای ،، که مجبور هستند با سیستم دستی و دیفرانسیل عقب وجود دارد، و اشتباه در نصب xDrive بسیار دشوار است. چرا BMW فقط مدل گرانتر و سودآوری را که ا،ریت می ،ند به هر حال نمی فروشد؟ بالا،ه فقط برای اتوماسیون کار می کرد.
خودرویی که در اینجا نشان داده شده است، به روز رس، اواسط عمر LCI (Life Cycle Impulse) M4 است. پس از راندن یک کانورتیبل در آلمان، فرصت آزمایش یک کوپه در بریت،ا فرصتی نبود که از دست داد. (اگرچه زم، برای ع، گرفتن وجود نداشت، از این رو ع، های مطبوعاتی یک خودروی آلم، LCI با قدرت 480 ، بخار، و ما مشخصات غیر شرکتی دریافت نکردیم.) اولین xDrive هشت سرعته مانند یک توپ ویران کننده وارد شد. 2021، همه مفاهیم را به هم ریخته است. آنچه قابل توجه بود این بود که فرآیند نصب چقدر روان بود. این فقط M4 بود که در صورت نیاز کشش بیشتری داشت. او در صورت ،وم می تواند کاملا ، باشد. M4 بیشتر، اغلب.
به نظر می رسد این به روز رس، بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. قدرت بیشتر (اکنون 530 ، بخار از 510 ، بخار)، صفحه نمایش بیشتر، فناوری بیشتر (مانند چراغ های جلوی OLED جالب در مدل CSL) و پول بیشتر. خودروی آزمایشی ما به راحتی - با تشکر از شما، بسته نهایی - با قیمت 111000 پوند تعیین شد. اما وزن دیگر، خدا را شکر: وزن هنوز فقط 1850 کیلوگرم است.
برای بیشتر مقاصد و مقاصد، این مانند همان M4 xDrive قدیمی است. ظاهر جدید خوش آمدید (صادقانه)، با نورپردازی جدید جلو و عقب که به طور کمکی در هر انتها می درخشد و به این م،ی است که حتی یک ناظر معمولی نیز می تواند آن را به ،وان یک به روز تشخیص دهد. G82 هنوز احساس بزرگی می کند (درهای عقب M3 کمک می کند تا حجم زیادی را از بین ببرند) و Giulia همچنان یک تاج مسابقه زیبایی را به ارمغان می آورد، هرچند بهتر.
به روز رس، داخلی احتمالاً همان جایی است که بزرگترین پیشرفت ها در آن نهفته است (و برای شروع بد نبود). ،یب هر دو صفحه راننده و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی در یک صفحه نمایش عریض، همانطور که اکنون در طیف وسیعی از ب ام و دیده می شود، در ابتدا بسیار زیاد به نظر می رسد، اگرچه وقتی در کنار هم قرار می گیرند، از تنظیمات قدیمی تر به نظر می رسد. خوانش های دیجیتال هم اکنون طراحی زیباتری دارند. به علاوه، به ،وان یک BMW، همه چیز زیبا به نظر می رسد (همانطور که نسبت به قیمت دارد) و واقعاً خوب کار می کند، چه با استفاده از صفحه لمسی، شماره گیر iDrive، دکمه ها یا صدا. همانطور که تکنولوژی برجسته تر می شود، سهولت استفاده با آن اهمیت بیشتری پیدا می کند. به نظر می رسد حفظ حس من،ت در آنجا یک امتیاز محسوب می شود – بدون شک، این خودرو در هر کجا که نگاه می کنید بیشتر شبیه به یک خودروی 85000 پوندی (به ،وان استاندارد) به نظر می رسد تا یک جولیا.
این که این زمان طول کشید تا احساس کنیم که M4 xDrive 2024 واقعاً چگونه در جاده ها کار می کند، باید چیزهای زیادی در مورد این تجربه بگوید. اساساً همینطور است که شما هستید. در حالی که تجدید نظر LCI ممکن است منجر به تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی شود، هر چیزی که این بار اتفاق افتاد تأثیر کمتری داشت. یا، به احتمال زیاد، چون چیزی گفته نشد، چیزی تغییر نکرد. و چرا؟ xDrive برای اولین بار یک جانور بود، و این دقیقا همان چیزی است که BMW دوباره ارائه کرده است. 20 ، بخار دیگر در بالای 510 ، بخار رسمی قبلی، حتی نشان دهنده شات دیگری در دیگ به اندازه سطل نیست (0-62 مایل در ساعت در 3.5 ث،ه باقی می ماند)، بنابراین احساس حماسی و خستگی ناپذیری که M5 به آن نیاز دارد، آشنا است - به هر حال ضربه بزنید. بدون تغییر هنوز هم از دور بدون دور و دور تا 7200 دور در دقیقه اعتیاد آور و قدرتمند است.
به همین ترتیب، نحوه راندن آن، تصورات پیش فرض در مورد وزن و سیستم چهار چرخ محرک را به س،ه می گیرد – اما در سال 2021 نیز چنین است. M4 علاوه بر اینکه فوق العاده سریع و یک گرند تور عالی است، می تواند در بالای صفحه دقیق، دقیق و ارزشمند باشد. یک خودروی رویایی M با این کالیبر ممکن است بیش از حد سنگین و پیچیده باشد، اما نتیجه هنوز کاملاً خیره کننده است. ا،ل جلو از هیچ گونه نیاز رانندگی رنج نمی برد، تیز باقی می ماند و اصلاً بار اضافی وجود ندارد (مگر اینکه بخواهید ،مت عقب باشد). xDrive همیشه تضمین می کند که ت،یم من، هیجان انگیز، ایمن، سریع و جذاب است. با پیشرانه در حالت اسپورت (چون کارایی به نظر نمی رسد)، ترمزها به طور مشابه برای وزن بیشتر پیکربندی شده اند تا با قدرت زیاد همراه شود (اگرچه یک پدال بهتر است) و بقیه چیزها در راحتی هستند - هر چه میرایی تهاجمی تر، بهتر است. من، برای ردیابی - این یک ماشین بسیار سریع است. با پشت به اندازه کافی برای احساس مراقبت.
اگر این خودرو چیزی شبیه به BMW M6 بود (که با توجه به عملکرد، لو، بودن، تکنولوژی و اندازه قابل قبول به نظر می رسد)، احتمالا بحث کمتری در مورد قیمت و xDrive وجود داشت که خودروی بسیار خوبی است بدون اینکه عالی باشد و غیره. از آنجایی که نشان M4 در مدت زمان کوتاهی تا این حد رسیده است، پیگیری انتظارات BMW از این خودرو دشوار است. بدیهی است که توصیه به ،ج ، 111000 پوند برای یک ب ام و سری 4 تولیدی معمولی، به خصوص سری 4 که قبلاً فقط اندکی بهبود یافته، دشوار است. حتی اگر اجاره اصلی xDrive منقضی شود، به جای اینکه یک گام مهم رو به جلو باشد، دوباره همان احساس را خواهد داشت.
با این حال، M4 چهار چرخ متحرک برای اولین بار به قدری قاطعانه پاسخ داد که شاید پس از سه سال انتظار بیشتری داشته باشیم. هر ،ی بدون تجربه xDrive احتمالا تحت تاثیر طراحی داخلی و سرعت ویرانگر قرار خواهد گرفت. هر ،ی که آشنا باشد همان جانور قدیمی را پیدا خواهد کرد که به روشی کمی زیباتر ارائه شده است. تعجب نکنید اگر واقعاً آن را بسیار دوست دارید، علیرغم تمایلات خالصانه تان.
مشخصات | BMW M4 Compe،ion XDrive 2024 (G82)
موتور: 2993 سی سی، توئین توربو خطی
انتقال: 8 سرعته اتوماتیک چهار چرخ متحرک
قدرت (hp): 530@6250 دور در دقیقه
گشتاور (پوند فوت): 479@2750-5730 دور در دقیقه
0-62 مایل در ساعت: 3.5 ث،ه
دنده بالا: 155 مایل در ساعت
وزن: 1775 کیلوگرم DIN، 1850 کیلوگرم اتحادیه اروپا
mpg: 28-28.2
دی ا،ید کربن: 226-229 گرم در کیلومتر
قیمت: 85,155 پوند (قیمت استاندارد؛ قیمت آزمایش شده 111,104.99 پوند (!) شامل Skys،er Grey metallic به قیمت 875 پوند، M Race Track Pack (ترمزهای سرامیکی کربنی، صندلی های M Carbon، M Driver's Pack) به قیمت 11900 پوند و Pack (Ultima،e) فرمان، صندوق عقب برقی، دسترسی راحت، خط سایه برای چراغ های بی ام و، پانل ابزار لو،، چراغ های LED تطبیقی، دستیار پرتو نور بالا، دستیار رانندگی حرفه ای، دستیار پارک پ،، نمای بیرونی M کربن) به قیمت ۱۲۸۵۰ پوند، نارنجی و مشکی کیالامی دو چرم مرینو تمدید شده (325 پوند)
1 / 10
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49082