نمایش BMW M4 GT3 EVO در نوربرگ رینگ: BMW M Motorsport یک مدل موفق را حتی بهتر می کند.
مهندسان BMW M Motorsport تلاش زیادی کرده اند تا خودروی پرچمدار GT خود، BMW M4 GT3 را حتی بهتر کنند. نتیجه این کار نسخه EVO این خودرو بود که عصر چهارشنبه قبل از مسابقه 24 ساعته نوربرگ رینگ (GER) در نمایشگاه M در بلوار رینگ ارائه شد. BMW M4 GT3 EVO از فصل 2025 مسابقه خواهد داد.
نوربرگ رینگ مهندسان BMW M Motorsport تلاش زیادی کرده اند تا خودروی پرچمدار GT خود، BMW M4 GT3 را حتی بهتر کنند. نتیجه این کار نسخه EVO این خودرو بود که عصر چهارشنبه قبل از مسابقه 24 ساعته نوربرگ رینگ (GER) در نمایشگاه M در بلوار رینگ ارائه شد. BMW M4 GT3 EVO از فصل 2025 مسابقه خواهد داد
کلید بهبود BMW M4 GT3 برای مهندسان BMW M Motorsport گفتگوی گسترده با تیم ها و رانندگان بود، زیرا تنها زم، که بد،د مشتریان برای رانندگی بهینه یک خودروی GT به چه چیزی نیاز دارند، می تو،د آن را کاملاً مطابق با نیاز آنها طراحی کنید. بنابراین، تمرکز BMW M4 GT3 EVO ،وما بر عملکرد خالص نبود، بلکه بر روی زمینه هایی مانند قابلیت رانندگی، کارایی و قابلیت اطمینان بود. کار آزمایشی عمدتاً توسط رانندگان BMW M، ینس کلینگمن (آلمان)، برونو اسپنگ، (کانادا) و آگوستو فارفوس (برزیل) انجام شد. قیمت خودرو 578000 یورو خالص است.
جزئیات مربوط به پکیج EVO برای BMW M4 GT3.
از بیرون، تغییرات بدنه را می توان در BMW M4 GT3 EVO مشاهده کرد که دیگر رنگ آمیزی معمولی ندارد اما رنگ کاتدی بسیار سبک تری دارد. آینههای هوای کوچکتر، ،وجیهای هوای بزرگتر روی قوسهای چرخهای جلو و محدوده تنظیم متغیر برای اسپوی، عقب، کارایی آیرودینامیکی بیشتری را فراهم میکنند.
میله های ضد رول جدید در محورهای جلو و عقب، دیسک های ترمز عقب بزرگتر و دیفرانسیل دقیق تر و با قابلیت تنظیم آسان تر، سایش کمتر ،تیک ها و ترمزها را تضمین می کند و در نتیجه سواری بهتر و یکنواخت تر را تضمین می کند. چراغ های جلو و عقب با طراحی LCI نیز جدید هستند.
طراحی “Inception” توسط BMW Group Designworks مضامین دیجیتالی شدن و ابعاد را در یک موزاییک جسورانه و با کنتراست بالا ،یب می کند. از منظرهای متعدد، رنگهای متمایز M به همان ترتیبی ظاهر میشوند که در لوگوی M ظاهر میشوند: آبی روشن در سمت چپ، آبی تیره در وسط، و قرمز در سمت راست، اما اکنون در سه پاپآپ، پی،لمانند ابعاد این رویکرد یک طراحی نامتقارن کلی را برای خودرو ایجاد می کند که همچنین دارای یک بخش مشکی مات غیر بازتابنده در جلوی راننده برای کمک به تمرکز رو به جلو است. برای BMW M4 GT3 EVO، برای ،متهای تیرهتر رنگ، فویل حذف شده است تا ساختار فیبر کربن اصلی قابل مشاهده باشد و در عین حال باعث کاهش وزن شود.
نظرات:
آندریاس راس (رئیس BMW M Motorsport): «بیامو M4 GT3 از زمان معرفی تاکنون به بیش از 70 پیروزی و موفقیتهای بزرگ دست یافته است. من متقاعد شدهام که مدل EVO BMW M4 GT3 و همچنین BMW M4 GT4 به بازی در لیگ برتر مسابقات GT در سالهای آینده و جشن گرفتن بسیاری از پیروزیهای بزرگ کمک خواهند کرد. توسعه خودروها.»
بیورن لیلمان (رئیس بخش مسابقه مشتریان BMW M Motorsport): مهندسان ما در حین توسعه خودروهای EVO با دقت به بازخورد مشتریانمان گوش دادهاند. نتیجه، از دیدگاه ما، مدلهایی هستند که نزدیک شدن به حد مجاز را بدون ریسک زیاد ممکن میسازند. آنچه که رانندگان همه دسته ها باید سریع باشند هدف ما برنده شدن در مسابقات بزرگ با BMW M4 GT3 EVO است و در عین حال به هر مشتری BMW M Motorsport بسته ای ارائه می دهد که حدا،ر شانس موفقیت را ارائه می دهد.
ینس کلینگمن (راننده BMW M Works): همیشه باعث افتخار است که در توسعه یک خودروی مسابقه ای نقش مهمی ایفا کنم. که بهویژه توانایی رانندگی طول،مدت را بهبود میبخشد اعتقاد ما این است که بسیاری از گامهای کوچک نیز یک خودروی بسیار قوی را تشکیل میدهند، اما من مطمئن هستم که میتو،م آن را در نسخه EVO آن، به خصوص در پایان مسابقه، بهبود بخشیم.
منبع: https://g80.bimmerpost.com/fo،s/s،wthread.php?t=2108050