Volvo V50 T5 | انبار هفته

Volvo V50 T5 |  انبار هفته

،ی اینجا تا حالا انباری پیدا کرده؟ شید چند سال پیش یک انبار واقعی پیدا کرده بود و اکنون از آن برای فعالیت‌های پستی استفاده می‌کند، اما آ،ین انباری که او پیدا کرد، «ماشین ایتالیایی قدیمی» بود که مامای قدیمی روستا داشت و می‌خواست او از او ب،د. معلوم شد دینو 246 شوهر دیرین اوست که 38 سال در یک گاراژ آلوده به ،کبوت بدون شستشو نشسته بود. این بهترین 100 پوندی است که شید تا به حال ،ج کرده است و ارزش ساعتی را دارد که او آن را از 200 پوند پایین آورد.

مشکل امروزی این است که حتی ،‌ترین دلال‌ها هم با دیدن یک موتور جالب و/یا با ارزش می‌شناسند. یا نمی دانند؟ هرازگاهی چیزی بر روی صفحه نمایش آمستراد Shedd ظاهر می شود (همچنین 38 سال است که شسته نشده است) که او را متعجب می کند که آیا هنوز فروشندگان ناآگاه در آنجا وجود دارند. چیزی که در این مورد وجود دارد، یک ولوو V50 T5 بدون مشکل آشکار و قیمت وسوسه‌انگیز پایین 1795 پوند است.

شاید ارزشمند نباشد اما جالب است. V50 ها از هر نوع که باشند تنها سه بار در SOTW در طول 10 سال گذشته ظاهر شده اند و دو مورد از آنها دیزلی بودند. خودروی دیگر در واقع یک T5 مانند شید این هفته بود که با موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ فا، ST به اندازه هر خودروی دیگری از دیزل فاصله دارد. T5 قبلی حتی ارزان تر از نمونه این هفته با قیمت شاهزاده ای 1250 پوند بود. مشکل این بود که بیش از حد گرم شده بود. این خودروها دارای ترموستات هستند و واشر سر در هیچ خودرویی ابدی نیست، اما سیلندرهای آستر در این موتورها ، می‌خورند. باید چیزی شبیه به آن باشد زیرا چهار ماه بعد در یک MOT ش،ت خورد و ظاهراً همین بود.

راهنمای شید این هفته، که جذابیت بیشتری دارد، ممکن است متفاوت باشد. آ،ین MOT آن در ژانویه بود که یک جفت کاور فرسوده CV به همراه «قطعه کنترل پایداری الکترونیکی کمی آسیب دیده»، یک اطلاعیه مبهم و کمی ترسناک مشاهده شد، و شید حتی پس از بیست دقیقه که DuckDuck عصب، بر روی او می‌رفت، کاملاً ناآشنا باقی می‌ماند. . البته ممکن است فروشنده دقیقاً بداند که این به چه م،است و به همین دلیل است که خودرو ارزان فروخته می شود.

V50 زیبا بود اما کامل نبود. ولوو سعی کرد آن را کوچک نگه دارد، که ایده خوبی بود تا جذابیت خود را در برابر رقیب اصلی خود، بی‌ام‌و سری 3 تقویت کند، اما بدنه باریکی که برای رسیدن به این هدف به آن داده بود، جیب‌های ،انه‌ای لاغر درب ایجاد کرد که تقریباً به همان اندازه مفید بودند. یک نوازنده کیسه‌دار در سفر شکار. V50 ها به اندازه واگن های استیشن جادار نبودند. یکی از علاقه مندان به PH با زیرکی T5 را به ،وان نوعی Fox ST برای فروشندگان عتیقه مینیاتوری توصیف کرد. معلوم نبود منظور او عتیقه جات مینیاتوری است یا دلالان مینیاتوری.

اگرچه نسخه‌های T5 استیشن واگن‌های بزرگ قبلی ولوو شایسته این نشان بودند، اما V50 T5 با قدرت 220 ،‌بخار/236 پوند فوت V50 T5 در واقع از نظر عملکرد واقعی نسبت به دیزل 2.4 D5 برتری داشت. اوج گشتاور بنزین تنها در 1500 دور در دقیقه بود که 3500 دور در دقیقه کمتر از حدا،ر قدرتی است که به ندرت به دست می آمد. هندلینگ عالی نبود مگر اینکه مدل اسپرت با کمک پایه که شید معتقد است ممکن است زم، وجود داشته باشد داشته باشید. از جنبه مثبت، V50 T5 یک گرند تور عالی بود.

V50 های تولید شده قبل از سال 2007 به دلیل داشتن مشکلات سوئیچ احتراق شناخته شده اند. کلیدهای پ،تیکی در آن زمان جالب به نظر می رسیدند، اما راه های زیادی وجود داشت که می توانستند شما را آزار دهند. چرخاندن کلید همیشه موتور را مشتعل نمی کرد. گاهی اوقات، چرخاندن آن به عقب باعث توقف احتراق نمی‌شود و باعث می‌شود سیم پیچ‌ها تا زم، که باتری کاملاً خالی شود مشتعل شوند. به ،وان آ،ین چالش، ممکن است یک کلید در شکاف گیر کند، مشکلی که منجر به انباشت پنج ماهه کلیدها در سال 2006 شد.

پس از هجده سال، شما 415 پوند برای لذت مشکوک پرداخت مالیات خواهید پرداخت. اگر آ،ین مالک بسیار بداخلاق بود، ممکن است برای تعویض قاب به مقدار کمی پول اضافی نیاز داشته باشید، که طبق گزارش و، حمل و نقل، “پیچ پشتی آفساید” داشت. شید با اعمال قو،ن فوتبال در تست‌های و، حمل‌ونقل این روزها آشنا نبود، اگرچه او می‌گفت که به شدت از تمایل خانم شید برای زدن یک ضربه آزاد در محوطه جریمه به او آگاه است.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست حرکت کنید

1 / 8

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48814