
بروزرسانی: 02 فروردین 1404
Volvo XC60 SE | سوله هفته
طرفداران استون مارتین با علاقه نشان های Superleggera را که در اوا، دهه 1950 و اوایل دهه 1960 در DB4 و DB5 وجود داشت، به یاد می آورند. سپس روش ساخت بدنه عجیب و غریب (در آن زمان) "فوق سبک" را نشان داد که توسط ایتالیا با استفاده از لوله های سفارشی و پانل های بدنه آلیاژی توسعه یافت. سوله امروزی، Volvo XC60 D SE 2.4 Superleggy Diesel، برداشتی ناشناخته از این موضوع است. جز تعداد اصحابش که یک نفر است، چیزی روشن نیست. آن را در 369000 ضرب کنید تا به عدد روی کیلومتر شمار برسید.
Shedd معتقد است این بزرگترین خودرویی است که تا به حال در این فضای مجازی به نمایش گذاشته شده است. با نگاه ، به آن هرگز متوجه آن نمی شوید. تصاویر روی صفحه تمام داستان را بیان نمی کنند، اما شرایط برای مسافت پیموده شده بدون هیچ پارگی قابل مشاهده در چرم و بدون خط و خش آشکار به جز یک مورد کوچک در بال عقب، عالی به نظر می رسد. تسمه بادامک سه سال و 68000 مایل پیش تعویض شد، بنابراین رسماً 30000 مایل عمر در آن باقی مانده است. فروشنده تمام تلاش خود را کرد تا نشان دهد که چقدر خوب رانندگی می کند. او همچنین می گوید هیچ زنگ زدگی وجود ندارد، و این تا آنجا که می تواند توسط تاریخچه MOT، که عمدتاً حول مواد مصرفی می چرخد، پشتیب، می شود.
همه اینها مطمئناً باید به ،یداران احتمالی این مدل اطمینان دهد. این گروه شامل خانم شید نمی شود، زیرا به طور کاملاً تصادفی او قبلاً یک Volvo XC60 2.4 دیزل بسیار مشابه ،یداری کرده بود. XC60 آن به وضوح یک ماشین SE یا پارک معمولی نیست. این یک خودروی لو، است و یک مشخصات غنی از ،اب بازی است که شامل یک سانروف دو ،متی – یا چهار ،متی – اگر سقف کشویی و بادگیر را در نظر بگیرید – می باشد.
شید به شدت توصیه می کند که از این مشخصات دوری کنید. بعد از دو هفته از تجربه مالکیت، خانم سایه متوجه شد که فرش کناری سرنشینان زیر حدود نیم اینچ آب است، عملیات سقف ناقص است و مجموعه ای از چراغ های هشداردهنده و پیام های اضطراری رنگارنگ روی آن ظاهر شده است. داشبورد، و آن آب از پانل کنترل سانروف و روی جعبه کوچک پای گوشت خوکی که دوست دارید در مواقع اضطراری در کنار تعویض دنده نگه دارید چکه می کرد.
در یک لحظه نادر از شفافیت الهام بخش وحشت، شید به یاد آورد که اتومبیل های XC در آن زمان به دلیل نشتی شیشه های جلو بدنام بودند و بسیاری از آنها پس از پایان گارانتی به صورت رایگان تعمیر شدند. با امید به بهترین ها، و از نوع بی تخیل (که می گویند اگر مج، است، او آن را تصور می کند)، ماشین را برای تست نشتی در یک فروشنده محلی ولوو رزرو کرد.
متأسفانه، این آزمایش راهی سرگرم کننده برای اجرای یک اسکناس 115 پوندی (نرخ ساعتی فعلی ولوو در مناطق روستایی و،) بود، زیرا نشان داد هیچ مشکلی با شیشه جلو وجود ندارد. کارکنان خوب ولوو در حین بررسی های گران قیمت خود متوجه شده بودند که کنتاکت های سوئیچ کنترل سانروف تا حدودی خورده شده است، بنابراین طی چند روز آینده، خودرو برای بررسی بیشتر به داخل بازخواهد گشت که در نهایت شید آن را فاش خواهد کرد. یک سانروف گرفتگی زم، تخلیه می شود که این بررسی ها تعداد قابل توجهی را ایجاد کند.
نیازی به گفتن نیست که شید از همه اینها راضی نیست و آرزو می کند که ای کاش همسر عزیزش به جای لو، که او را به سوی عذاب کشانده بود، کلاهش را در SE این هفته پرتاب می کرد، یا همان طور که ناگزیر شید بود. او هرگز هدف برداشتن یک بخش بزرگ و کاملاً قابل سرویس از سقف خودرو را درک نکرد تا راه را برای منبع بزرگی از مشکل در حرکت به جلو یا در واقع به عقب باز کند، و XC60 خانم شید نیز در جهت مخالف نشت می کند.
اما بیایید نمایش این هفته را با قلم موی ،یف خانم شید رنگ نکنیم. به لطف جاروبرقی Trigger و عشق یک صاحب، چیز خوبی به نظر می رسد. MOT ماه آینده منقضی می شود و تنها مشکل در آزمایش نوامبر گذشته، نمای مبهم دو کمربند ایمنی عقب به دلیل قرارگیری بی دقتی صندلی کودک بود که مطمئناً برای هر Volvo XC یک افتخار قابل ذکر است. او سیستم فرمان را در مسافت 182000 مایلی "کمی خشن" توصیف کرد، نقطه ای که هشت سال پیش به آن رسید. ماشین خانم شید قطعاً از این علامت نیز رنج می برد، البته در مسافت پیموده شده فعال تر از 110000 مایل. اگر شید نتواند قفسه ارزان تری در جای دیگری پیدا کند، یک قفسه جدید، در صورت نیاز، حدود 1000 پوند از فروشنده ولوو هزینه خواهد داشت. پس از آن، فقط چراغ های هشدار فوری مورد نیاز برای ABS، ایمنی شهر و کیسه هوا وجود خواهد داشت. جاه
با وجود همه چیز، خانم سایه عاشق ولوو قدیمی جدیدش است. او استحکام، حالت، «استریو» و شدت محض توربو دیزل پنج قوطی آن را دوست دارد. همه اینها، منهای مشکلات سانروف، می تواند تنها با 1995 پوند متعلق به شما باشد. شما XC60 های زیادی یا شاید هیچ XC60 دیگری را با چنین پولی پیدا نخواهید کرد. ما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. ارزان ترین خودرویی که ما پیدا کردیم یک 2.0 D4 با قیمت موتور 2245 پوند بود که به نظر می رسد حدود 2 هزار پوند بیش از حد باشد.
1 / 3
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49134