طرح محصول جدید میتسوبیشی در ایالات متحده برای سال 2030 شامل وانت آفرود وحشی است

Mitsubishi’s New US 2030 Product Plan Includes Wild Off-Road Van

طبق برنامه تجاری جدید اعلام شده “Momentum 2030″، خط تولید میتسوبیشی در آمریکای شمالی تا سال 2030 تقریباً دو برابر خواهد شد.

    طرح محصول جدید میتسوبیشی در ایالات متحده برای سال 2030 شامل وانت آفرود وحشی است

  • میتسوبیشی می خواهد در آمریکای شمالی رشد کند و از طریق طرح Momentum 2030 که امروز از آن رونمایی کرد به اه، خود دست خواهد یافت.
  • این خودروساز با نیسان همکاری خواهد کرد تا مدل‌های بیشتری را در بخش‌های جدیدی معرفی کند که در حال حاضر در آنها رقابت نمی‌کند.
  • میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی نیز قصد دارد شبکه نمایندگی های خود را گسترش دهد.

میتسوبیشی چشم انداز خود را برای آینده در آمریکای شمالی با طرح جدیدی به نام Momentum 2030 ترسیم کرده است. هدف این طرح افزایش دو برابری خط تولید خودروهای خود در منطقه، هموار ، مسیر برای خودروهای برقی بیشتر و گسترش شبکه نمایندگی های خود برای دسترسی به مصرف کنندگان بیشتر است.

به ،وان بخشی از این طرح، میتسوبیشی هر سال یک خودروی جدید یا کاملاً بازطراحی شده را بین سال‌های 2026 تا 2030 معرفی خواهد کرد. در بین این خودروها دو خودرو وارد سگمنت های جدیدی می شوند که خودروساز در حال حاضر در آن ها رقابتی ندارد.

بخو،د: میتسوبیشی و نیسان در زمینه پیکاپ ها، خودروهای الکتریکی هیب، پلاگین (PHEV) و وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در آمریکای شمالی همکاری می کنند.

به گفته یک فروشنده ناشناس که با اتونیوز صحبت کرده است، میتسوبیشی قصد دارد با خودرویی قدرتمند بر اساس کانسپت D:X که در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن در پاییز گذشته پیش نمایش شده بود، وارد بخش مینی ون ها شود. این خودروی شش نفره آینده‌نگر دارای پیشرانه هیب، پلاگین، ظاهری شبیه دلیکا و ،تیک‌های بزرگ خارج از جاده است تا «احساس قدرت» ایجاد کند.

میتسوبیشی همچنین به ،وان بخشی از ابتکار Momentum 2030 خود وعده یک خودروی تمام برقی را داده است و گزارش های قبلی نشان می دهد که از نیسان (که با او روابط نزدیکی دارد) برای عرضه این خودرو به بازار کمک خواهد گرفت. متاسفانه هنوز جزئیاتی در مورد این خودرو به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین گزارش شده است که میتسوبیشی ممکن است بار دیگر با کمک نیسان یک پیکاپ به بازار عرضه کند.

    طرح محصول جدید میتسوبیشی در ایالات متحده برای سال 2030 شامل وانت آفرود وحشی است
تیزر میتسوبیشی مومنتوم 2030

به گفته فروشنده ناشناس، میتسوبیشی در بخش کراس اوورها و شاسی بلندها، نسخه قدرتمندتر اوتلندر را در سال آینده ارائه خواهد کرد که دارای ابعاد سوبارو اوت بک است. به دنبال آن یک کراس اوور کوچک جدید که دارای پیشرانه هیب، است، جایگزین میراژ به‌زودی به ،وان مدل پایه این برند خواهد شد.

میتسوبیشی علاوه بر ورود به بخش‌های جدید، حضور خود را در آمریکای شمالی با ایجاد نمایندگی‌های جدید در بخش‌هایی از ایالات متحده که قبلاً هرگز بازدید نکرده بود، گسترش خواهد داد. مکان‌های جدید ظاهری تازه دارند و برند را بیش از هر زمان دیگری در دسترس مشتریان قرار می‌دهند. این خودروساز همچنین با کمک نیسان یکی از خودروهای جدید خود را در آمریکای شمالی تولید خواهد کرد.

Mitsubi، DX: Concept در پاییز 2023 رونمایی خواهد شد

مارک چافین، رئیس و مدیرعامل میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی، گفت: «میتسوبیشی موتورز در نقطه‌ای محوری در آمریکای شمالی قرار دارد و برنامه‌ای جسورانه، روشن و قابل دستیابی برای موفقیت آینده ما در ایالات متحده ارائه می‌کند.» شتاب سال 2030 بر این اساس خواهد بود و راه را برای معرفی موتورها و وسایل نقلیه جدید، افتتاح نمایندگی های جدید و توسعه فناوری های جدید برای ایجاد تجربه ،ید و مالکیت سریع تر، آسان تر و لذت بخش تر هموار می کند.

    طرح محصول جدید میتسوبیشی در ایالات متحده برای سال 2030 شامل وانت آفرود وحشی است

منبع: https://www.carscoops.com/2024/05/mitsubi،s-new-us-2030-،uct-plan-includes-wild-off-road-van/