سوبارو WRX جدید ثابت می کند که شایسته این نام است

سوبارو WRX جدید ثابت می کند که شایسته این نام است

بسیاری از علاقه مندان معتقدند سوبارو WRX ضعیف شده است. آ،ین نسخه کمتر شبیه یک خودروی پرفورمنس است و بیشتر شبیه یک سدان معمولی ایمپرزا با موتور توربو است. توقف بیماری های مقاربتی فقط این احساسات را تشدید می کند. اما WRX هنوز هم می تواند در مرحله رالی زنده بماند. این ویدئو گواه آن است.

Team O'Neil Rally Sc،ol در نیوهمپشایر یک WRX جدید دریافت کرد تا ببیند آیا میراث آن هنوز صادق است یا خیر. خوشبختانه، سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد این خودرو دقیقاً مطابق انتظار عمل می‌کند و مربی و میزبان وایات نا، آن را «بسیار عالی» توصیف می‌کند.

نا، همچنین می‌گوید WRX 272 ، بخاری کمی سریع‌تر از آن چیزی است که او انتظار داشت، به‌ویژه پس از اینکه در گذشته از STD‌های قدرتمندتری استفاده کرده بود. او هندلینگ روی شن را به توزیع نیروی کاملاً مک،کی سوبارو نسبت می‌دهد و می‌گوید که دقیقاً خارج از جعبه به خوبی تنظیم شده است.

اگرچه ما شک نداریم که بسیاری از دارندگان WRX با ماشین خود در هوا پرواز می کنند، نا، می گوید که ماشین “خیلی خوب می پرد” و می گوید که از طریق هواپیمای هوایی پرواز می کند، به این م،ی که وقتی ماشین ابتدا به زمین نمی افتد. فرود آمدن. همانطور که هر ماشین رالی خوب باید.

جای تعجب نیست که WRX از تمام رقبای تیم اونیل پیشی گرفت و دو ث،ه سریعتر از سریعترین وسیله نقلیه بعدی CanAm Maverick در کنار هم قرار گرفت. دلیل این امر این است که حتی با وجود STI از بین رفته، WRX همچنان پادشاه خودروهای رالی قانونی خیاب، است… تا زم، که تیم اونیل یک GR کرولا را در شرایط مشابه آزمایش کند.

منبع: https://www.motor1.com/news/718440/2024-subaru-wrx-rally-stage-test/