هیوندای تبلیغات X را پس از اینکه در کنار یک پست ضد یهود منتشر شد متوقف کرد

Hyundai Pauses Advertising On X After Being Shown Alongside Antisemitic Post

X می گوید که کمپین هیوندای تنظیمات ایمنی برند خود را فعال نکرده است تا از نمایش آگهی خود در کنار محتوای توهین آمیز جلوگیری کند.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/،dcarscoops-com/                                    

توسط برد اندرسون

22 آوریل 2024 ساعت 08:21

    هیوندای تبلیغات X را پس از اینکه در کنار یک پست ضد یهود منتشر شد متوقف کرد

  • این شرکت کمپینی را روی X با تمرکز بر تلاش های خود برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اجرا کرده است.
  • X حسابی را که هولوکاست را تکذیب می کرد، تعلیق کرد و ادعاهای دیگری را مطرح کرد.
  • ایلان ماسک ادعاهایی مبنی بر اینکه یهودی ستیزی در پلتفرم رسانه های اجتماعی او بیداد می کند را رد کرده است.

هیوندای تبلیغات روی X را متوقف کرده و نگر، هایی در مورد مسائل ایمنی برند در پلتفرم دارد. این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که فاش شد تسلا 200000 دلار تا ماه فوریه برای تبلیغات در پلتفرم رسانه اجتماعی ایلان ماسک هزینه کرده است.

هفته گذشته، یک تبلیغ پولی هیوندای که برنامه‌های خودروهای الکتریکی آن را تبلیغ می‌کرد، بالای یک پست یهودی‌ستیز از یک حساب تایید شده X قرار گرفت. این پست هولوکاست را تکذیب کرد و گفت “یهودیت = شیطان پرستی”. یکی از کاربران X این موضوع را به هیوندای هشدار داد و خودروساز بلافاصله آگهی را از سایت حذف کرد.

بخو،د: ایلان ماسک به شرکت هایی می گوید که تبلیغات خود را از X به “Go F***k Yourself” کشیده اند.

این خودروساز در بی،ه‌ای گفت: «ما تبلیغات خود را در X متوقف کرده‌ایم و مستقیماً در مورد ایمنی برند با X صحبت می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این مشکل برطرف شده است. CNN. جو بناروک، رئیس عملیات تجاری X، افزود که این سایت حساب مسئول این پست ضدیهودی را به حالت تعلیق درآورده است.

به گفته Benarroch، هیوندای کمپینی را در X راه اندازی کرده است که بر تبلیغات تغییرات آب و هوایی تمرکز دارد و امیدوار است که به دست تصمیم گیرندگان برسد. او گفت که این کمپین بدون شرکت انجام شده است

گروهی از دیگر شرکت‌های بزرگ تبلیغات خود را در اوا، سال گذشته در X متوقف ،د، زم، که به نظر می‌رسید ماسک یک نظریه یهودی‌ستیزانه را تأیید می‌کند که توسط برخی از برتری‌طلبان سفیدپوست حمایت می‌شود.

جدید: یکی از سخنگویان هیوندای موتور آمریکا امروز در مورد تبلیغ آن در X که در یک حساب تأیید شده «Premium» که محتوای طرفدار هیت، و یهودستیزانه را پست می‌کند، ظاهر می‌شود، به من ایمیل زد:

ما فوراً آن را از سایت حذف می کنیم، استانداردهای خود را به روز می کنیم تا از موارد مشابه دیگر جلوگیری کنیم. pic.twitter.com/Y2oK8AVjCl

– نانسی لوین استرنز ✍️ (@nancylevine) 17 آوریل 2024

در حالی که تبلیغ‌کنندگ، که پلتفرم را ، می‌کنند به X آسیب می‌زند، حداقل از طریق تبلیغات تسلا مقداری پول تولید می‌کند. این سازنده خودروهای برقی در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار این هفته فاش کرد که تا فوریه سال جاری 200000 دلار برای تبلیغات در X هزینه کرده است.

ایلان ماسک به طور معروف مخالف تبلیغات محصولات تسلا بوده است و قبلاً گفته بود که این شرکت ترجیح می دهد پول خود را صرف ساخت محصولات عالی کند. با این حال، این شرکت در ماه های اخیر تبلیغات را پذیرفته و کمپین هایی را در گوگل، اینستاگرام و یوتیوب نیز اجرا کرده است.



منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/hyundai-pauses-advertising-on-x-after-being-s،wn-alongside-antisemitic-post/