قیمت ضایعات آهن و چدن ایران ضایعات | fooladiha

آهن‌آلات درخواستی بعد از تأیید و واریز وجه از انبار کارخانه، بارگیری و به آدرس شما فرستاده می‌شود. با پشتیبانی تیم فروش در تمامی مراحل خرید مستقیم آهن از کارخانه، شما یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد. عصرآهن همکاری گسترده‌ای با تمام تولیدکنندگان کشور دارد و طی سالیان متمادی عاملیت فروش رسمی کارخانجات ایران بوده است. برای خرید مستقیم از کارخانه، کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مشتریان، خرید آهن‌آلات با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت است.

ضایعات درجه یک آهن

شما با خرید آهن آلات از عصرآهن با سامانه مطمئن و معتبری روبه‌رو هستید که برای تمام چالش‌های شما در بازار آهن پاسخ‌گو است. تیم تخصصی مسترآهن با سابقه چندین ساله در خصوص خرید و فروش عمده انواعضایعات آهن فعال می‌باشد. امروزه با بازیافت ضایعات فلزی می‌توان مبل‌های بسیار زیبا و مستحکم ساخت و استفاده کرد. که به عنوان مثال می‌توان به مبل‌ها، صندلی‌ها، میزهای شهری و خانگی اشاره نمود که همگی از قراضه‌های آهن و فولاد ساخته شده‌اند.

  • تعیین قیمت ضایعات آهن، علاوه بر جنس، به وزن هر کیلو و نوع آن بستگی دارد.
  • ضایعات آهن درجه یک در مشهد آن دسته از ضایعاتی هستند که ۹۷ درصد آهن دارند.
  • ضایعات فلزی مانند ضایعات فولاد را با عملیاتی ویژه‌ای در کوره‌های قوس الکتریکی می‌توان بازیافت کرد و به ابزار آلات مورد نیاز تبدیل کرد.
  • شرکت تل ضایعات، با ارائه خدماتی که در قسمت های قبلی ذکر شد، خرید و فروش انواع ضایعات، به خصوص ضایعات آهن آلات را به صورت کاملا نقدی، یکجا، عمده، خریداری میکند.
  • این ضایعات ضایعات مواردی مانند پروفیل‌های فرسایش یافته و زنگ زده، شاسی‌های اتومبیل، ضایعات لوله سیاه صنعتی، ضایعات ریل قطار، انواع چرخ دنده‌های معیوب و سر و ته شوفاژها را در بر می‌گیرند.
  • تمامی مراحل بارگیری ، حمل به صورت رایگان و از طرف ما انجام خواهد شد ؛ شما فقط فروشنده ضایعات خواهید بود.

قیمت ضایعات آهن و چدن ایران ضایعات | fooladiha

کارشناسان فروش عصرآهن در ساعات کاری پاسخ‌گوی شما هستند.برای مشاوره رایگان، با ما در تماس باشید… آهن ضایعاتی دارای انواع مختلفی هستند که طبق یک درجه بندی استاندارد به چند قسمت مختلف تقسیم می‌‌شوند. به آهن آلات شامل عناصری از جمله نوع کروم، منگنز، نیکل و … آلیاژی گفته می شود مانند میل لنگ ، چرخ دنده ، کمک فنر برش خرده ، تسمه فنری سیم بکسل خردشده . مجموعه ضایعات لند با داشتن نیروهای آموزش دیده و متخصص در این حوزه آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد. عملیات تخریب ساختمان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مراحل بازسازی و خرید فولاد ساختمانی ساخت ساختمان‌ها می‌باشد. با توجه به روش تخریب سازه، میزان استحکام ساختمان، متراژ ساختمان و محل اجرای پروژه قیمت تخریب ساختمان می‌تواند متفاوت باشد.

ضایعات آهن سنگین

در ابتدا، عصرآهن فعالیت تجاری خود را به‌صورت سنتی اجرا می‌کرد؛ اما بعدها با گسترش تجارت الکترونیک در عرصۀ اینترنت حضور پیدا کرد. این مجموعه به‌عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های خرید آهن آلات در بازار آهن به‌شمار می‌رود. قیمت هر کیلو ضایعات آهن، بر اساس تفاوت‌هایشان در رده، پرس شده، پرس نشده و جنس و… متفاوت هستند. محل زندگی شما هم در این امر بی‌تاثیر نیست چون ضایعات باید در محل دیگری پردازش شود و اگر محل زندگی شما از آن محل دور است، هزینه‌های حمل‌و‌نقل و… افزایش می‌یابد و در نتیجه شما مبلغ کمتری از فروش آن‌ها می‌گیرید. شما می‌توانید بالاترین قیمت روز ضایعات فلزی را در سایت مسترآهن مشاهده کنید. باتوجه به حجم بالای معاملات در بازار آهن آلات، قیمت ضایعات نیز روزانه و لحظه ای دچار تغییر می شود.

خریدوفروش ضایعات مزبور و بازیافت آن تا زمان برگشتن به چرخه تولید، اهمیت زیادی دارد؛ چون عوامل تاثیرگذار در قیمت آن و فرآیند بازیافت و هزینه‌های دیگر باعث می‌شود که نرخ این محصولات در هر لحظه  با یک عدد خاصی مشخص شود. تغییرات این عدد در هر روز و لحظه در سایت‌ گذاشته می‌شود و شما می‌توانید از آن مطلع شوید. به طور معمول در كوره ها بين يك ساعت و نيم تا دو ساعت ذوب كامل مى شود و پس از سرباره گیری ، مواد افزودنى به منظور استاندارد كردن ذوب براى محصول خاصى كه مورد نظر است، به ذوب اضافه مى شود. به طور معمول از ضایعات آهن در همه جاى دنيا براى استفاده مجدد و بازيافت در خطوط توليد بهره بردارى مى شود.

خرید ضایعات استیل

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار