مجموعه کتاب‌های یازدهم تست خیلی سبز | ketabko

به همین منظور بانک کتاب مارکا به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های فروش اینترنتی کتاب در کشور، در کنار کتاب‌های درسی، مکمل‌های آموزشی از ناشران برتر را گردآوری کرده است. تنها با کم جست و جو در سایت می‌توانید محصول مدنظر خود را پیدا کنید. علوم انسانی یکی از انتخاب‌های دانش‌آموزان از میان رشته‌های دیگر تحصیلی مانند ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم و معارف اسلامی است. دانش‌آموزان باید به مدت سه سال در مقطع دوم متوسطه به تحصیل بپردازند تا آماده شرکت در کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه‌های کشور شوند.

کتاب‌های سیر تا پیاز گاج

مجموعه کتاب‌های یازدهم تست خیلی سبز | ketabko در این مقاله 17 کتاب کمک آموزشی پرطرفدار پایه یازدهم انسانی را به طور کامل بررسی کرده‌ ایم. این کتاب ها از بهترین کتاب های کمک درسی برای درس های فارسی، عربی، زبان انگلیسی، دینی، تاریخ، جغرافیای ایران، جامعه شناسی، ریاضی و آمار، فلسفه و علوم و فنون ادبی هستند. اگر به دنبال اطلاعات کاملی قبل از خرید کتاب های خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.

این کتاب‌ها با هدف افزایش مهارت دانش آموز برای حل مسائل مختلف طراحی شده است و ماهیتی آزمون محور دارد. از جمله این کتاب‌ها به کتاب شب امتحان خیلی سبز و همچنین کتاب نمونه سوالات امتحانی نشر الگو و اسفندیار اشاره کرد. کتاب‌های بنی هاشم نیز از جمله کتاب‌های نمونه سوال می‌باشد که هم حجم کمی دارد و هم به شما در موفق شدن در امتحانات پایان ترم بسیار کمک می‌کند. مفاهیم آموزشی کتاب های گام به گام از آسان به دشوار آموزش داده می‌شود که هر دانش‌آموزی بر اساس سطح علمی خود می‌تواند از آن‌ها کتاب کمک درسی یازدهم انسانی بهره ببرد. کتاب فارسی یازدهم خیلی سبز مناسب دانش آموزان ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد. شاید نیاز بهخرید کتاب کمک درسیدر میان رشته‌ها و گرایش‌هایی که مباحث محاسباتی و حل مسئله بیشتری دارند، بیش از سایر رشته‌ها حس شود.

  • این سامانه به منظور سرعت بخشیدن به فرآیندثبت سفارش کتاب درسیو نظارت بر عملکرد بهتر توزیع اینکتاب هاایجاد شده است.
  • اگر به هر دلیلی کتاب یازدهم انسانی خود را در دسترس ندارید، می‌توانید به‌صورت اینترنتی کتاب‌های خود را از بانک کتاب مارکا تهیه کنید.
  • یکی از مهمترین دغدغه های دانش آموزان و افرادی که قصد شرکت در کنکور را دارند، انتخاب کتاب کمک آموزشی مناسب است.
  • در ادامه این مقاله بررسی دو کتاب کمک درسی پر طرفدار برای درس جامعه شناسی یازدهم انسانی را مشاهده خواهید کرد.
پایه یازدهم انسانی دومین مقطع تحصیلی در این دوره سه ساله محسوب می‌شود و همانند سال دهم از اهمیت زیادی برخوردار است. ثبت نام کتاب های درسی پایه یازدهممتوسطه دومبه دلیل وجودکتبتخصصی هر رشته علاوه برکتاب هایعمومی دیگر، نیاز به دقت و توجه بیشتری نسبت به سایر مقاطع پایین تر از خود دارد. دانش آموزان درپایه تحصیلی یازدهمو در کل مقطع متوسطه دوم هدف انتخابی خود به عنوان رشته تحصیلیشان را پذیرفته و برای رسیدن به شرایط ایده آل در رشته انتخابی خود تلاش می کنند. دانش آموزان هر پایه تحصیلی می توانند در تاریخ ثبت نام مربوط به خود به سامانه ثبت نام کتاب درسی مراجعه کرده و ثبت سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهند. زمان ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزان کلاس یازدهم انسانیدر سال تحصیلی۱۴۰۱- ۱۴۰۲ از 28 فروردین ماه آغاز و تا 21 شهریور ادامه دارد.

نحوه سفارش کتاب درسی یازدهم رشته انسانی 1401 – 1402

همچنین ریاضی و آمار یازدهم تست خیلی سبز درسنامه کاملی نیز دارد. بانک کتاب کنکور، برترین سایت در این زمینه می‌باشد، که امکانات فراوانی برای خرید کتاب اینترنتی در اختیار افراد می‌گذارد و یک بستر ایده آل در زمینه‌ی خرید کتاب کنکور با تخفیف می باشد. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید. می دونیم که دغدغه انتخاب و خرید کتاب های کمک آموزشی کنکور همیشه یکی از مهم ترین چیزهایی بوده و بخشی از ذهن و فکر شما رو درگیر می کنه. این رو هم میدونیم که نمیشه برای افراد مختلف نسخه واحد پیچید و به همه یک چیز رو توصیه کرد. بنابراین تصمیم گرفتیم یه نظر سنجی درباره بهترین کتاب های کمک آموزشی پایه یازدهم برگزار کنیم.

علوم تجربی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار