مفتول استیل فنری نوین استیل | foulka

مفتول استیل فنری نوین استیل | foulka

سیم مفتول استیل از لحاظ ویژگی فیزیکی و مکانیکی در برابر خوردگی و رطوبت و زنگ و دمای بالا مقاومت قابل توجهی دارند. کارشناسان فروش آهن آنلاین، قیمت سیم مفتول استیل را معمولا در سایزهای 2 تا 4 و آلیاژهای 304L و 316L، بروز رسانی می نمایند. مفتول استیل (Stainless Steel) مفتولی است که از فولادهای ضد زنگ (استنلس استیل) ساخته شده است. از جمله ويژگی های اين گروه از فولادها شکل پذيری، چقرمگی زياد در دمای اتاق و دمای پايين و مقاومت خوب در برابر پوسته شدن، اکسايش، خزش و تغییر ویژگی در دمای بالا مي باشد. در این مطلب به شرح انواع سیم مفتول، سیم مفتول استنلس استیل و کاربردهای آن در صنایع مختلف اشاره شده است. با مس، مفتول آهن به صورت کامل پوشیده می شود و این سیم مفتول مس وار را تولید می کند.

  • سیم مفتول استیل 304، سیم مفتول استیل 316 ، سیم مفتول استیل321، قیمت سیم مفتول استیل 430 که به دو صورت شاخه و کلاف عرضه می شوند.از نظر ظاهری شبیه به سایر مفتول ها هستند.
  • در بسیاری از مشاغل و یا بخش هایی در صنعت نیازمند استفاده از سیم هایی با مقاومت بسیار بالایی هستیم، این نوع سیم مفتولی به دلیل داشتن مقاومت سطحی بسیار زیاد و همچنین خاصیت چکش پذیری برای بخش های مختلف بسیار کاربردی است.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

گروه فنرسازی هنر توسط برادران احمدی در سال 1346 بیش از نیم قرن پیش شروع به فعالیت کرد. این گروه در ابتدا در راستای تولید فنر شروع به تولید محصولات کرد و طی سال‌های متمادی اقدام به گسترش فعالیت‌های خود در حوزه‌های مختلف کرده است. این مقاومت و عدم تمایل به خوردگی در برابر رطوبت را می توان با افزودن مولیبدن به ترکیب استیل به مقاومت در برابر اسید های کاهنده هم ارتقا داد. همچنین به دلیل مقاومت در برابر حرارت در تولید لوازم اجاق گاز و فر و مایکروفر مصرف می شود . این لایه محافظ بر روی استیل توسط کروم موجود در آن تشکیل می شود پس اگر درصد کروم به اندازه کافی باشد (حداقل ۱۰ درصد) حتی با ایجاد خراش بر سطح آن نیز این لایه به سرعت تشکیل شده و محافظت ادامه می‌یابد. حقوق و شرایط |
ورود |
ثبت نام |
آگهی ویژه |
قوانین |
درباره ما |
تماس با ما

جهت شروع درج آگهی، ابتدا روی لینک ثبت نام کلیک کنید و پس از پرکردن فرم ثبت نام آگهی خود را ثبت کنید.

مفتول استیل ۰۱۲ سیم ظرفشویی ا Scoured stainless steel

– در صورت عدم مشاهده محصول مورد نظر و مشاوره در زمینه خرید و فروش، با کارشناسان در تماس باشید. – با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان در تماس باشید. از جمله وسایل مورد نیاز در ساخت زیور آلات دستساز به سیم مفتول ها می توان اشاره کرد. یکی از معیارهای سیم مفتول خوب نرمی و وزن هر کلاف می باشد که در ادامه هریک از این موارد به تفضیل بیان گردیده است. ساخت شده از شاسی پروفیل استیل
طبق سفارش با طبقات روکشدار یا مفتول استیل تولید میگردد . این نوع کابل ها به دلیل داشتن مقاومت بسیار زیاد حتی در ابعاد بزرگ، برای کارهای ساختمان سازی نیز استفاده می شدند، که امروزه در بخش های مانند اتصال های برقی و یا انتقال داده مانند کابل های کواکسیال از اهمیت بسیار برخوردار صنایع مفتولی فولکا است.

انواع  سیم مفتول

پس از استعلام قیمت محصول توسط شما، کارشناسان فروش، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پيش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تاييد قيمت كرايه از سوي مشتري، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند. سیمهای به قطر 1.5 میلیمتر بیشتری کاربرد خود را به آرماتوربندی اختصاص میدهند از این جهت به این سیم مفتول استیل سیم آرماتوربندی میگویند  . برای اطلاع از قیمت روز مفتول استیل می توانید از طریق اطلاعات تماس، با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بهُلر تماس حاصل نمایید. ضمناً با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مجموعه بُهلر، شما هم می توانید از امکانات فوق بهره مند شوید. آلیاژ آهن – کروم و نیکل با ساختمانی از ترکیب استنلس های مغناطیسی و غیر مغناطیسی بوده و دارای خاصیت آهن ربایی در درجه حرارت معمولی می باشند.

آلیاژ آهن، کروم نیکل با کربن کمتر از یک دهم درصد شناخته می شوند مثل استنلس های ۳۰۴ و ۳۰۴L که معمولا به عنوان ۸/۱۸ و ۱۰/۱۸ نیز نامگذاری شده و در حالت کار نشده خاصیت غیر آهن ربایی دارند. فولادهای ضد زنگ فقط در شرایط خاص نظیر محیط‌ های غیرآلوده و آب شیرین یا آب دریا (به صورت جاری) بدون زنگ باقی می‌مانند. پیش تر گفتیم که برای افزایش کربن باید از میزان کروم و نیکل موجود در استیل کاسته شود که این دلیل کاهش مقاومت در برابر خوردگی استیل های سخت تر است. فروشگاه اینترنتی جعبه با هدف تامین کالاهایی که به راحتی در بازار‌های آنلاین و غیر آنلاین در دسترس نیستند ایجاد شده. ما در جعبه اطلاعات دقیق و تخصصی کالا‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا کالاهایی کاملا منطبق با نیازتان را انتخاب کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار