ترمز راننده خودرو بی دقت، راننده کامیون سریع به سختی از واژگونی جلوگیری می کند

سقوط کامیون

هند کشوری پر از ، است و این ، ها مسئول تعدادی از تصادفات هستند که در جاده ها اتفاق می افتد. اخیراً ویدیویی منتشر شده است که نشان می‌دهد چگونه یک راننده ریکشا اتومبیل تقریباً باعث واژگونی یک کامیون در جاده‌ای در کارناتاکا می‌شود. به لطف هوشیاری و مهارت راننده کامیون، کامیون در جاده شلوغ واژگون نشد.

راننده ریکشا چه کرد؟

ویدئویی احساسی از راننده کامیون که از واژگونی کامل اجتناب می کند توسط پراتیک سینگ در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد. با یک جاده معمولی یک خطه در ویجایاپورا، کارناتاکا شروع می شود. متذکر می شویم که تردد در جاده عادی بوده و تعدادی خودرو، موتور سیکلت و سایر وسایل نقلیه در حال عبور بودند.

کمی جلوتر از این ویدیو می بینیم که راننده یک کامیون کوچک در سمت چپ جاده در حال رانندگی است. ما می تو،م کامیونی را ببینیم که از پشت به این ریکشا خودکار نزدیک می شود. درست زم، که راننده کامیون قصد داشت از ریکشا خودکار سبقت بگیرد، راننده خودرو ترمز کرد.

بعدش چه اتفاقی افتاد؟

سقوط کامیون

راننده کامیون با ترمز ناگه، ریکشا شگفت زده شد، بنابراین برای عبور از آن مجبور شد ناگهان به سمت راست منحرف شود. با این حال، این برای یک کامیون کاملاً بارگذاری شده خیلی ناگه، بود و باعث شد که انتهای عقب آن ابتدا به سمت راست متمایل شود، و سپس وقتی راننده کامیون جبران کرد، تقریباً غیرقابل کنترل به سمت چپ متمایل شد. سرزنش اینرسی.

توجه می کنیم که کامیون هر لحظه ممکن بود واژگون شده و با اتوبوسی که از طرف دیگر می آمد برخورد کند. با این حال، با کمی شانس و مهارت رانندگی شگفت انگیز، راننده کامیون توانست به چپ بپیچد و به مسیر بازگردد. اما متأسفانه، این بار دیگر اینرسی بیش از حد در کامیون وجود داشت و نزدیک بود به سمت چپ بچرخد. این بار، پشت کامیون بیشتر در تقلا برای عقب ماندن از جلو دیده شد.

کامیون تقریباً توسط اتومبیل ها واژگون شد

با وجود این سکانس اعصاب ،دکن، راننده کامیون موفق شد کامیون را به موقع کنترل کند. تمام این حادثه ترسناک در دوربین عقب خودرویی که در مقابل کامیون و ماشین قرار داشت ثبت شده است.

راننده خودروی هشدار داده شده نیز با دوربین متوجه شد که همه این اتفاقات در حال رخ دادن است، زیرا کامیون نزدیک بود کنترل خود را از دست بدهد و به سلامت در کنار جاده توقف کند. راننده خودرو برای اینکه از پشت به کامیون کنترل نشده برخورد نکند این کار را انجام داد.

چه ،ی اشتباه کرد؟

در این موقعیت خاص و بسیار خطرناک، تقصیر رانندگان ریکشا و راننده کامیون است. راننده ریکشا بررسی نکرد که پشت سرش چه اتفاقی می افتد، بنابراین بدون توجه به کامیونی که به سرعت نزدیک می شد، ترمز را فشار داد. اما از سوی دیگر، او به سمت چپ خط خود متعهد بود، نه وسط خط.

از سوی دیگر، راننده کامیون باید با احتیاط بیشتری به منطقه سبقت نزدیک می شد. همه ما می د،م که رانندگان ریکشا اغلب نمی توانند آنچه پشت سرشان است را ببینند و به دلیل ترمزگیری و چرخش ناگه، بدنام هستند. راننده کامیون می توانست با به صدا درآوردن بوق از پشت برای جلب توجه راننده خودرو، از تمام تصادف جلوگیری کند و سپس به سلامت از کنار او عبور کند.

یک کامیون در شرف واژگون شدن توسط یک ماشین است

این ویدیو نشان می دهد که چگونه رانندگی ت،عی می تواند ما را از بسیاری از موقعیت ها نجات دهد. در اینجا، نه راننده ماشین و نه راننده کامیون این کار را انجام نمی دادند، هر دوی آنها احساس اطمینان داشتند که کارها را به روش خودشان انجام می دهند، بدون اینکه انتظار اشتباهی داشته باشند. این کاری است که نمی تو،د در جاده های هند انجام دهید.

 

مقاله ترمزهای بی توجه راننده خودرو، راننده کامیون با سرعت زیاد از واژگونی اجتناب می کند اولین بار در Cartoq پدیدار شد.

منبع: https://www.cartoq.com/idiot-auto-driver-causes-truck-to-overturn-karnataka/