کاغذ دیواری فروش و نصب کاغذ دیواری قیمت کاغذ دیواری نمایندگی فروش کاغذ دیواری | alborzpainting

یکی از ویژگی‌های مثبت کاغذ دیواری نسبت به سایر پوشش‌های دیواری قابلیت برداشتن آن از روی دیوار است که به سادگی انجام می‌شود. روش‌های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ سطحی، چاپ به‌وسیله حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ به صورت دیجیتالی یا چاپ به وسیله ماشین چاپ چرخشی است. آلبوم تصاویر نمونه‌کارهای متخصصان سنجاق را در صفحه مدل کاغذ دیواری مشاهده کنید. این نوع از کاغذ دیواری ها به علت هزینه بالا درصد کمی از تولیدات کاغذ دیواری را به خود اختصاص می دهد. قسمت انتهای کاغذ دیواری چسب زده را تا کنید و روی خودش بذارید، قسمت چسبی روی قسمت چسبی. بقیه کاغذ دیواری را چسب بزنید و لبه دیگر را نیز مثل قبلی به روی نقاشی ساختمان مدرن خودش تا کنید.

  • با توجه به نصب ساده، دوام عالی و تنوع طرح و رنگ انواع کاغذ دیواری، به نظر می‌رسد که استفاده از انواع کاغذدیواری به عنوان دیوارپوش به مراتب بهتر از رنگ کردن باشد.
  • کاغذ دیواری پارچه چمنی که تنوع زیادی در نوع بافت و رنگ دارند، معمولاً از الیاف طبیعی مانند کتان یا پنبه ساخته می‌شوند، اما نوع خاصی هم دارند که از پلی استر ساخته می شود.
  • فراموش نكنيد، اگر پايين ديوارتان قرنيز دارد، كاغذديواري را تا لب آن بكشيد و روي آن را آزاد بگذاريد.

کاغذ دیواری بافت دار دارای روکش سه بعدی روی سطح است، معمولاً هم دارای طرح های پیچیده ای است. سطح ضخیم کاغذ دیواری بافت دار آن را برای پوشاندن سطوح ناهموار دیوار ایده آل کرده است. میزان کشش و درصد گسیختگی کاغذ دیواری، مورد مهم دیگری است که باید حتما مورد توجه قرار بگیرد. در صورتی که کاغذ دیواری میزان کشش مناسبی نداشته باشد، پس از نصب ترک خورده و دوام کمی خواهد داشت.

کاغذ دیواری مدرن طرح پتینه M10070520

همچنین همه افراد می‌توانند از بین تعداد بی‌نهایت طرح، رنگ، سبک و متریال، آنچه که به دنبال آن هستند را بیابند. در کنار انتخاب طرح و رنگ، قیمت کاغذ دیواری هم بسیار مهم و اساسی است که به عوامل متعددی بستگی دارد. برای آگاهی از رنج قیمت انواع کاغذ دیواری در بازار ایران و همچنین هزینه نهایی این دیوارپوش محبوب، و پاسخ به سوال کاغذ دیواری متری چند؟ تا انتها این مقاله با ما همراه شوید. محصولات اکستریم والز؛ در عین ظرافت و زیبایی؛ بادوام، قابل شستشو و دارای نصب آسان است و برای انواع دکوراسیون‌ها قابل اجراست. همچنین مجموعه اکستریم والز، انواع مختلف کاغذ دیواری‌های آشپزخانه و حمام را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند که به هیچ عنوان خراب و پوسته پوسته نمی‌شود.

کاغذ دیواری فروش و نصب کاغذ دیواری قیمت کاغذ دیواری نمایندگی فروش کاغذ دیواری | alborzpainting

این نوع از دیوارپوش پس از تهیه با چسب مخصوصی روی دیوار نصب می‌شود. نصب آن یک کار کاملاً تخصصی است؛ چون اگر درست نصب نشود و بین کاغذ دیواری و دیوار هوا بیفتد، ظاهر ناخوشایندی به خود می‌گیرد. از این رو بهترین کار این است که برای نصب کاغذ دیواری از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک بگیرید. افراد متخصص پیش از چسباندن این روکش، ابتدا دیوار را آماده می‌کنند تا کاغذدیواری پس از نصب به بهترین شکل خودش را نشان دهد.

کاغذ دیواری پتینه لاکچری M11018210

به جز سبک و طرح؛ یکی دیگر از المان‌هایی که باعث می‌شود تا انواع مدل‌های کاغذ دیواری کاملا با یکدیگر متمایز باشند؛ رنگ‌های متنوعی است که در شکل دهی به این دیوارپوش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در میان پرفروش‌ترین‌های بازار فعلی، رنگ‌های طوسی، طلایی، آبی، سفید، کرم، مشکی و … طرفداران زیادی دارند. آلبوم کاغذ دیواری والریا یکی دیگر از آلبومهای شرکت روستر است که مانند دیگر کاغذ دیواری های این شرکت از کیفیت خوب و قیمت مناسب برخوردار است. حالا که با قیمت کاغذ دیواری و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آشنا شدین، بد نیست بدونین که برای به دست آوردن قیمت نهاییِ نصب و اجرای کاغذ دیواری، چه مراحلی باید طی بشن. اگر به طرح‌های امسالی و خاص و گران، خیلی اهمیت نمیدین، می‌تونین با انتخاب طرح‌های قدیمی‌تر، کاغذهای با کیفیتِ مناسب و شیک، ولی به صرفه تری بخرین. حالا که با حدودی از قیمت‌ها آشنا شدین، در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت کاغذ دیواری می‌پردازیم و سپس با جزئیات هر عامل موثر در تعیین قیمت کاغذدیواری، بیشتر آشنا می‌شم.

پوستر دیواری طرح آبرنگی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار