کیبورد آموزش جامع استفاده از کیبورد کامپیوتر به زبان ساده

اکثر صفحه کلیدها دارای چراغی هستند که روشن یا خاموش بودن Num Lock را نشان می‌دهند. وقتی Num Lock خاموش است، صفحه کلید عددی به عنوان ماشین حساب، غیر فعال است و عموما به عنوان کلیدهای جهت عمل می‌کند. همچنین می‌توانید از صفحه کلید عددی خود برای انجام محاسبات ساده با ماشین حساب ویندوز استفاده کنید. اولین چیزی که یک کیبورد مکانیکی را تعریف می‌کند، کلید سوییچ آن است. امروزه بیشتر کیبوردهای اقتصادی از فناوری Dome Switch استفاده می‌کنند.

کیبورد سیم دار

کیبورد آموزش جامع استفاده از کیبورد کامپیوتر به زبان ساده

فشار دادن این کلیدها باعث می‌شود که سند بدون تغییر موقعیت مکان‌نما حرکت کند. صفحه کلید شما ممکن است، دارای چراغی باشد که نشان دهد Scroll Lock روشن است یا خیر. بدلیل سرعت بالای تایپ تایپیست های حرفه ای ، کیبوردهای تایپ باید به گونه ای طراحی شده باشند که علاوه بر نرمی کلید ، دارای کمترین صدای ممکن در هنگام تایپ باشند.

  • اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که در قسمت ورود به سیستم کلیک کنید، سپس رمز عبور خود را وارد کنید.
  • می‌توانید ترکیب Fn و تمام کلیدهای “Function” (کلیدهای F1 تا f12) را برای این کار امتحان کنید.
  • 1- علامت @ در کیبورد ویندوز با استفاده از کلیدهای ترکیبی Alt+2 (اعداد بالای صفحه کلید) تایپ می‌شود.
  • کلید میان‌بر برای تایپ ویرگول در ویندوز، shift+ف (یا همان Shift+T) است.
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این بخش تعدادی از برندهای قوی و برجسته‌ی این حوزه که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب خوبی داشته باشید را معرفی می‌کنیم. ار کیبورد شما قدیمی است نیازی نیست که درایور روی سیتسم شما نصب شود زیرا برای کیبورد های قدیمی به صورت دیفالت این درایور وجود دارد. شما میتوانید با ثبت نام دوره حسابداری بازار کار آریا تهران به صورت فشرده طرز کار با این کیبورد را برای انجام محاسبات یاد بگیرید. این کیبورد ها برای محاسبات و انجام عملیات ریاضی به کمک حسابداران میاید. این کیبورد به تنهایی در کامپیوتر استفاده نمیشود بلکه یک کیبورد کمکی است و در کنار کیبورد اصلی قرار میگیرد. این تجهیزات حرفه ای برای تمام گیمر ها جز ملزومات است تا در حین بازی با مشکل مواجه نشود و امتیازی را از دست ندهد.

چک کردن سخت افزای کیبورد

صفحه کلیدهای ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از مشکلات مچ دست و بازو جلوگیری کنند. شکل صفحه کلیدهای ارگونومیک متفاوت است و به طور کلی دارای انحناهایی برای قرار دادن کف دست شما برای راحتی است. با استفاده از نحوه اتصال کیبورد گوشی به کامپیوتر در ویندوز 10 می توانید از فاصله حداکثر 15 متری به کنترل لپ تاپ خود بپرازید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش تبدیل موبایل به موس کامپیوتر علاوه بر کیبورد از موبایل خود به عنوان ماوس نیز استفاده نمایید. به این ترتیب در صورت خرابی موس و کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ تا تهیه مجدد آن نگرانی نخوهید داشت. صفحه کلیدهای دستی ارگونومیک برای شبیه‌سازی دسته‌های بازی طراحی شده‌اند و می‌توانند این چنین استفاده بشوند به جای اینکه روی سطح صاف قرار داده شوند.

علاوه بر نحوه تایپ،‌ شما باید املای درست همزه در فارسی را نیز بدانید. اگر میخواهید به موبایل و گوشی هوشمند خود کیبورد وصل کنید میتوانید از طریق USB و یا از طریق لینک Wireless این ارتباط را برقرار کنید. از معروف ترین کمپانی های تولید کننده کیبورد ارگونومیک kinesis است. با کیبورد های ارگونومیک تایپ کردن بسیار راحت است و شما میتواید برای ساعت های طولانی بدون خستگی تایپ کنید. این کیبورد اختصاصی برای حسابداران ساخته شده و در ثبت عملیات ریاضی به آن ها کمک زیادی میکند. ما به کارآموزان دوره اکسل و حسابداری آریا تهران پیشنهاد میکنیم حتما از این کیبورد ها برای کار های حرفه ای خود استفاده کنند.

کیبورد آموزش جامع استفاده از کیبورد کامپیوتر به زبان ساده

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار