دو سایبرتراک تسلا را تماشا کنید که توسط هواپیما در مورد انتظارترین مسابقه ای که تا به حال دود می شوند

Watch Two Tesla Cybertrucks Get Smoked By A Plane In Most Predictable Race Ever

پیکاپ های برقی هیچ وقت واقعاً فرصتی نداشتند، اما مطابق با روحیه آنها، همه چیز در مورد تماشا بود.

    دو سایبرتراک تسلا را تماشا کنید که توسط هواپیما در مورد انتظارترین مسابقه ای که تا به حال دود می شوند

  • دو سایبرتراک در نمایشگاه هوایی اورلاندو در حال مسابقه با هواپیمای آکروباتیک EA-300 ظاهر شدند.
  • در بین تمام مجریان در نمایشگاه هوایی، ماشین های تسلا شاید کم جذاب ترین ،مت بودند.
  • این نمایش به مدت چند هفته در مکان های مختلف ادامه خواهد داشت.

اتومبیل‌ها بیشتر از آنچه تصور می‌شود در نمایشگاه‌های هوایی به پایان می‌رسند. آنها اغلب به ،وان وسایل نقلیه نمایشی پشتیبان برای پر ، زمان بین نمایش های پرواز استفاده می شوند. البته خودروهای مورد بحث معمولا هات راد یا کامیون هایی با موتور جت هستند. در این مورد، مروجین رویداد یک جفت سایبرتراک تسلا را جمع آوری ،د. آنها به جای اینکه فقط زمان را پر کنند، وانت ها را در یک “مسابقه” در مقابل یک هواپیما قرار می دهند.

هواپیمای مورد بحث EXTRA EA-300 است که توسط مایک جولیان پرواز می کند. اساساً برای حرکات آکروباتیک طراحی شده است اما هنوز حدا،ر سرعت آن 213 مایل در ساعت (342 کیلومتر در ساعت) است. این آنها را بسیار سریعتر از Cybertrucks می کند و ویدیوی مسابقه در واقع پس از گذشتن وانت ها شروع می شود. با این حال مجری در این مراسم تا جایی که می تواند سعی در تبلیغ خودروهای تسلا دارد.

بیشتر: کامیون آفرود تسلا Cybertruck در درخت گیر می کند و سرگرمی را ،اب می کند

او می‌گوید: «اکنون (مایک جولیان) خیلی سریع به آنها رسید، اما این را تماشا کنید حدا،ر سرعت فقط 130 مایل در ساعت (209 کیلومتر در ساعت)، بنابراین ما مطمئن نیستیم که آیا این سرعت به نحوی تنظیم شده است یا گوینده به سادگی حقایق خود را با هم مخلوط کرده است.

در هر صورت، به نظر کمتر از هر اجرا دیگری در این نمایش بود. به گفته مروجین، این نمایش شامل یک تیم Blue Angels، یک تیم نمایشی F-22 Raptor، یک موستانگ P-51D و حتی یک بمب افکن B-25 است.

ما را اشتباه نگیرید Cybertruck در آسفالت بیشتر از هر پیکاپ دیگری به نظر می رسد. این مطمئنا زاویه دارتر و یادآور F-22 از هر چیزی از فورد، شور و یا دوج است. در عین حال، کمی عجیب است که ببینیم نه یک بلکه دو نفر به ،وان تظاهرکنندگان برجسته در چنین نمایشی استفاده می‌شوند.

بدیهی است، ،، که می‌خواهند یک سایبرتراک در مسابقه با هواپیما ش،ت بخورند، می‌توانند این کار را در بسیاری از نمایشگاه‌های دیگر در طول سال انجام دهند. نمایش بعدی در فورت لادردیل، فلوریدا در 11 و 12 می خواهد بود. البته، شما فقط تا آنجایی که حداقل به Cybertrucks مربوط می شود، اتفاقاتی که قرار است در این نمایش بیفتد را دیده اید. به طور خلاصه، همیشه در هواپیما شرط بندی کنید.

اعتبار تصویر: Seth VTube



منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/watch-two-tesla-cybertrucks-get-smoked-by-a-plane-in-most-predictable-race-ever/