آیا این پلیس حق داشت یک موتور سوار ATV را متوقف کند که منجر به تصادف شدید؟

Was This Cop Right To Block ATV Rider Leading To Serious Crash?

راکب با جراحات جدی به بیمارستان رفت، اما مقامات می گویند که افسر از دیگر افراد حاضر محافظت کرده است

    آیا این پلیس حق داشت یک موتور سوار ATV را متوقف کند که منجر به تصادف شدید؟

  • یک افسر پلیس نیوهون عمداً یک راکب ATV را که کنترل خود را از دست داد و با خودرو تصادف کرد، قطع کرد.
  • مقامات می گویند که راکب فضایی برای دور زدن رزمناو داشت و آنها در حال محافظت از ناظران بودند.
  • یک راکب ATV که به صورت غیرقانونی در آنجا سوار شده بود به شدت مجروح شد.

بعد از ظهر یکشنبه، نیوهیون، کانکتیکات، پلیس در حال گشت زنی در پارک راک شرقی بود تا از فعالیت غیرقانونی ATV و دوچرخه های خاکی در منطقه جلوگیری کند. وقتی یکی را کشف ،د، بخشی از جاده را بستند و ادعا ،د که از عابران پیاده محافظت می کنند. اما کاربر ATV قادر به توقف نبود و با خودرو برخورد کرد. اکنون راکب با جراحات جدی و اتهامات مربوط به تصادف دست و پنجه نرم می کند.

ایست راک پارک منطقه‌ای به مساحت ۲۷ جریب است که بسیاری از جاده‌ها به روی اتومبیل، موتورسیکلت، ATV و دوچرخه‌های خاکی بسته است. با وجود این، پلیس گزارش هایی مبنی بر استفاده مردم از دو شکل اخیر در جاده های آنجا دریافت کرده است. یکی از این جاده ها که در سال 2020 به روی تردد وسایل نقلیه بسته شد، افسران راه بود که برای شروع جستجوی پارک از آن استفاده ،د. همانطور که آنها این کار را انجام دادند، یک راکب ATV را دیدند که به خط مقابل نزدیک می شد.

بخو،د: ظاهراً قانون در مورد دادستان نیویورک که پلیس ها را در حین توقف ترافیک منفجر کرد، اعمال نمی شود.

ماموران به تازگی از کنار گروهی از کاربران پارک، از جمله عابران پیاده و دوچرخه سواران عبور کرده بودند. مقامات می گویند در تلاش برای محافظت از این افراد، افسر سوار ATV را قطع کرد. ویدیوی داشکام از خودروی پاترول نشان می‌دهد که سوار ATV کنترل خود را از دست داده، شروع به سر خوردن کرده و در نهایت با رزمناو تصادف می‌کند. شیشه جلو با شدت ضربه ،د می شود.

رئیس پلیس نیوهون گفت: “این یک یادآوری ناگوار و واضح از خطرات شدید رانندگی غیرقانونی ATV و دوچرخه های خاکی در خیابان های شهر است، هم برای عابران پیاده و هم برای خود اپراتورهای وسایل نقلیه.” کارل جیکوبسون به WSFA گفت: “از طرف این خانواده که در معرض خطر قرار داشت.”

جیکوبسون افزود: “آنها صدای یک ATV را می شنوند که به سمت آنها می آید، بنابراین به سمت چپ حرکت می کنند تا از افراد پشت سر خود محافظت کنند.” افسر در زمان وقوع تصادف با هیچ سرعتی حرکت نمی کرد و افسر سپس به افسر یک منطقه ،وجی داد، ی،ی می توانستند ماشین پلیس را دور بزنند.

وی ادامه داد: در حالی که خوشحالیم که خانواده را از آسیب در امان نگه می‌داریم، اتفاقی که برای راننده رخ داد غم‌انگیز است و به بهبودی کامل و سریع وی امیدواریم و از عموم مردم می‌خواهیم از این نوع فعالیت‌ها خودداری کنند.

مقامات می گویند که این جوان 19 ساله با اتهامات مرتبط با این حادثه روبرو است.

منبع تصویر: WTNH News 8

منبع: https://www.carscoops.com/2024/05/atv-rider-crashes-into-police-car-after-officer-intentionally-blocks-road/