ماشین نمایشگاهی استون وی 8 ونتیج اس با 350 مایل برای فروش

PistonHeads

در سال 2005، افراد زیادی نبودند که عاشق استون مارتین V8 Vantage نشدند. طراحی شیک در کنار یک موتور هشت سیلندر جالب، ،یبی عالی از بازگشت شیک و پیچیده این شرکت بود. برای تشکیل و شکل دادن. دوران شلوغی که درست قبل از آن بود. سواری نیز خوب بود، ،یبی از شاسی چابک با هندلینگ مشخصه یک آستون گرند تورر. این برند بریت،ایی در 18 ماه اول فروش ونتیج بیش از دو و نیم هزار سفارش دریافت کرده است – همان اعدادی که قبلاً فقط می توانست رویای آنها را داشته باشد.

به خاطر داشته باشید، این بدان م،ا نیست که V8 Vantage بی عیب و نقص بود. موتور 4.3 لیتری فاقد گشتاور میان‌رده بود و برای استفاده حدا،ری از آن نیاز به دور زدن سخت داشت، در حالی که فرمان می‌توانست در اطراف مرکز کمی مبهم احساس شود. تمام مواد لازم برای عظمت وجود داشت. برخی از حوزه های کلیدی فقط باید سفت تر شوند تا این اتفاق بیفتد. Prodrive موفق شد برخی از چروک‌های خودروی پرتاب را با مجموعه‌ای از چهار بسته عملکردی برطرف کند، اما تلاش کارخانه‌ای درست تا قبل از Vantage S در سال 2011 انجام نشد. خوشبختانه، ارزش صبر ، را داشت.

Vantage S کمتر یک به روز رس، در اواسط عمر بود و بیشتر یک بازسازی اساسی از چیزی بود که قبلاً می توانستیم آن را فرمول برنده بنامیم. موتور 4.3 لیتری و 4.7 لیتری V8 با قدرت 436 ، بخار و گشتاور 347 پوند فوت – یک پله افزایش 51 ، بخاری و 45 پوند فوت از خودروی پرتاب، وارد بازار شدند. اگرچه در یک خط مستقیم بسیار سریعتر بود (4.6 ث،ه تا 62 مایل در ساعت در مقایسه با 4.9 ماشین پایه)، دستاوردهای واقعی در نحوه ارائه صدای غرغر اضافی حاصل شد. Vantage S خطی تر از خودروی استاندارد بود، در حالی که گیرب، هفت سرعته نیمه اتوماتیک جدید با تعویض سریع تر، سطح فوریت را اضافه کرد. جعبه Sport Shift II به قدری خوب بود که Autocar گفت: “هیچ راهی وجود ندارد که دوباره یک گیرب، دستی بخواهید”. هوم

مهمتر تغییرات زیر بود. تغییر بزرگ، حرکت به سمت نسبت فرمان سریع‌تر برای اصلاح قفسه‌ی بی‌حال مدل پرتاب بود، در حالی که بوش‌های سفت‌تر، فنرها و دمپرها یک لایه واکنش اضافی به شاسی از قبل چابک اضافه ،د. کیفیت سواری خوب و منعطف باقی ماند، اما ونتیج S به جای جایگزینی برای خودروی استاندارد، که خود ارتقای من،ی را در همان زمان دریافت کرد، یک پیشنهاد متمرکزتر در نظر گرفته شد.

استون مارتین برای انتشار اخبار در مورد Vantage S جدید و بهبود یافته، این خودرو را در غرفه‌های نمایشگاه‌های موتور در سراسر جهان به نمایش گذاشت. و در حالی که اتومبیل های نمایشی اغلب با مشخصات پر زرق و برق و جلب توجه به پایان می رسند، ،یب رنگ سفید Stratus با چرم قرمز Chancellor در این نمونه از نظر بصری بدون حضور در چهره شما جذاب است. همانطور که یک استون باید باشد. Vantage S به هر حال با آن قوس‌های اغراق‌آمیز به‌اندازه خودروی استاندارد دست‌کم نیست، و یک خودروی نمایشی بودن به این م،ی است که تمام تزئینات بیرونی – اسپلیتر، دیفیوزر، دریچه‌های هوا – همه از فیبر کربن ساخته شده‌اند. این یک چیز عالی به نظر می رسد.

حتی خاص‌تر این واقعیت است که از زمان اولین حضور خود در نمایشگاه خودرو در سال 2012، تنها 350 مایل را طی کرده است. این آگهی می‌گوید که این خودرو پس از تکمیل تور جه، خود در نمایشگاه موتور در شرایط جدید ذخیره شده است و تنها در سال 2021 ثبت شده است. برای دریافت قیمت باید با فروشنده تماس بگیرید، اما با توجه به اینکه این روزها کل،یونرها حاضرند برای هر چیزی مهر و موم شده و باز نشده بپردازند – چه رسد به یک ماشین رسمی نمایشگاه استون – به این م،ی است که احتمالاً باید مقدار قابل توجهی از پول نقد را کنار بگذارید. برای ،ید آن در عوض، حراج یکی از سه دستگاه TVR Wedge 430SE، همچنین یک خودروی نمایشی و با مشخصات مشابه، امشب ساعت 20:00 به پایان می رسد. چه ،ی می داند که چقدر به فروش خواهد رسید – اما احتمالاً در همان لیگ استون نخواهد بود.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 5

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48460

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار