یکی از سه TVR Wedge 430SE | بلوک حراج PH

PistonHeads

خدای من، چند قطعه کمیاب برای حراج در حال حاضر وجود دارد. یک Vauxhall Astra VXR Nurburgring Edition وجود دارد که تا 300 ، بخار افزایش یافته است، یک نسخه خیره کننده یکی از 50 BMW M3 E46 Silverstone Edition و یک Ford Sierra 4×4 بسیار شیک که احتمالاً بهتر از 31 سال پیش به نظر می رسد. و در حالی که پیدا ، یک پورشه 928 کار سختی نیست، این واقعیت که این خودرو متعلق به اسطوره TG، ریچارد هاموند بود و این S4 یک خودروی سابق خانواده سلطنتی در برونئی بود، حس منحصر به فردی به آنها می دهد.

با این حال، آنچه در اینجا داریم، جعبه‌های چربی بزرگ را در تمام جعبه‌های کمیاب نشان می‌دهد. این 430SE است، یکی از تنها سه نمونه تولید شده و TVR همان خودرو در سال 1991 در نمایشگاه خودروی ار، کورت به نمایش گذاشته شد. تاپیک انجمن، تقاضا برای Wedge ناپدید شد. قدیمی در لحظه‌ای که TVR روکش‌های جدیدتر و شیک‌تر گریفیث را در کنار او روی صحنه برداشت. این سه نفر به سرعت در دستان خصوصی افتاد و در گمنامی محو شدند، اگرچه دو نفر از آنها – یکی قهوه ای و دیگری آبی – در سال های اخیر ظاهر شده اند. حالا تکه پای، پازل را با این ماشین نمایشی سفید در اختیار داریم.

پس چه چیز خاصی در مورد 430SE وجود دارد؟ تغییر بزرگ موتور 4.3 لیتری V8 روور است که از گریفیث خارج شده و 280 ، بخار قدرت و 305 پوند فوت گشتاور تولید می کند. جزئیات عملکرد کمیاب است زیرا TVR هرگز خودرو را به درستی به بازار عرضه نکرد (که باعث شد برخی از این سوال بپرسند که آیا در وهله اول وجود داشته است یا خیر) اما ،ن زده می‌شود که خودرو می‌تواند در عرض 5.3 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت از حالت س، برسد که باعث می‌شود تنها یک دهم از آن فاصله داشته باشد. با وجود کمبود 40 ، بخاری، در بالای محدوده 450 قرار دارد. برخی همچنین گزارش می دهند که صدای آن به طور قابل توجهی بلندتر از بقیه محدوده 400 است، که ممکن است (یا نه) به دلیل منیفولد اگزوز بازسازی شده باشد. درست است یا نه، روور V8 رومبل بیشتر می تواند چیز خوبی باشد.

مانند سایر مدل‌های SE، پکیج «تج،ات ویژه» در هر سه 430 در مورد کیت هوانوردی اسپرت‌تر بود که ، استاندارد را به طرز مثبتی چابک نشان می‌داد. این کیت شامل یک سد هوای عمیق تر در جلو، یک اسپوی، کوچک صندوق عقب و حتی یک دیفیوزر است. اینکه آیا هر یک از تغییرات تأثیری بر نیروی داون فورس داشته است یا خیر، هر ،ی حدس می‌زند، هرچند فکر ، به خودروهای اسپورت اوا، دهه 1980 و اوایل دهه 1990 که با آیرودینامیک نیروی داون فورس درگیر بودند، سخت است.

بنابراین، برشی جذاب از تاریخ TVR که مانند روز ورود به نمایشگاه خودروی ار، کورت جدید به نظر می رسد. فقط، کمی بیشتر از آن وجود دارد. در برهه‌ای از عمر خودرو، 12 سال بیرون در ،اصر باقی ماند. خوشبختانه، خودرو از آن زمان تحت یک بازسازی دقیق قرار گرفته است که شامل بازسازی موتور، گیرب، و محور عقب می شود که همه این موارد با ع، ها و فاکتورها ثبت شده است. رنگ نیز بهبود یافته است، در حالی که به نظر می رسد تمام برگردان های اصلی وجود داشته و بدون خط و خش هستند.

وقتی می‌بینید یک TVR بسیار کمیاب درمان ترمیمی را که شایسته آن است دریافت می‌کند، داستان بسیار خوبی است و می‌تو،د پس از دریافت پیشنهاد برنده، هیجان‌زده شوید. این 23000 پوند تا 24000 پوند هدایت می شود که طبیعتاً کمی گران تر از سایر گیره ها است (این 450SE 17995 پوند قیمت دارد)، اما با توجه به منشأ شگفت انگیز آن و زمان و هزینه زیادی که برای آن صرف شده است قابل انتظار است. بازیابی آن علاوه بر این، از هر سه تلویزیون تلویزیونی یکی برای فروش در PH وجود دارد و قیمت آن تقریباً یک چهارم میلیون پوند خواهد بود. در اینجا شما همان مقدار انحصاری را با یک دهم قیمت دریافت می کنید. البته مگر اینکه ذخیره را ش،ت دهد.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 6

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48444

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار