ورود تویوتا تیزور به نمایندگی‌ها: تحویل به زودی (ویدئو)

Toyota Urban Cruiser Taisor جلو

همین چند هفته پیش، تویوتا خودروی Urban Cruiser Taisor را در هند عرضه کرد. نسخه جدید ماروتی سوزوکی برون، وارد نمایندگی‌های سراسر کشور شده است. اخیراً یکی از این گونه های با مشخصات بالا به نمایش گذاشته شد و یک ویدیو به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد. این ویدیو تمام تفاوت های قیمتی بین Fronx و Urban Cruiser Taisor را برجسته می کند.

ویدیویی دقیق از تویوتا Urban Cruiser Taisor و قیمت آن از سایت Salah Car در یوتیوب به دست آمده است. با اشاره مجری به این موضوع شروع می شود که این خودروی خاص، برترین مدل V تیزور است. در مرحله بعد، او اشاره کرد که 5 نوع مختلف از Tesor وجود دارد. آنها عبارتند از: E، S، S+، G و V.

Urban Cruiser Tailor: قیمت گذاری

پس از معرفی، وبلاگ نویس شروع به قیمت گذاری خودرو می کند. گزارش شده است که نوع پایه E از 7.74 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق) شروع می شود. در مرحله بعد، گزارش شد که این نسخه V با مشخصات بالا با قیمت 13.04 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق) قیمت گذاری شده است. او می افزاید که در گورگون است و قیمت جاده ای این نوع 14.80 میلیون روپیه است.

Toyota Urban Cruiser Taisor جلو

در مرحله بعد، او تاکید کرد که اگرچه نسخه ها تقریباً مشابه Fronx هستند، اما برخی از انواع هستند که با Taisor ارائه نمی شوند. این شامل یک گزینه CNG برای نوع با مشخصات بالا است. گزارش شده است که موتور CNG تنها با نسخه پایه Taisor ارائه می شود.

در مرحله بعد، او تاکید می کند که در Fronx، مدل میان رده نیز گزینه ای برای دریافت یک موتور 1.0 لیتری توربو بنزینی دارد. با این حال، با Taisor، مدل S+ این گزینه را دریافت نمی کند. موتور 1.0 لیتری توربو فقط با مدل های G و V با مشخصات بالا در دسترس است.

در ادامه، اشاره می‌شود که در مقایسه با انواع بنزینی تنفس طبیعی Fronx، قیمت Taisor 22000 روپیه گران‌تر است. از طرف دیگر، وقتی نوع پایه CNG را مقایسه می کنید، 25000 روپیه گران تر است. جالب اینجاست که در حال حاضر تفاوتی بین قیمت انواع با مشخصات بالاتر وجود ندارد.

Toyota Urban Cruiser Tire: طراحی بیرونی و داخلی

Toyota Urban Cruiser Taisor جلو سمت راست

سپس، مجری یک تور عمیق از Taisor را آغاز می کند. گزارش شده است که در مقایسه با Fronx تفاوت هایی در طراحی بیرونی دارد. در جلو، Taisor دارای یک جلوپنجره لانه زنبوری است. همچنین مجموعه ای از LED DRL های جدید را دریافت می کند.

چراغ های LED اصلی سه گانه حفظ شده اند همان فرن،. سپر جلو نیز دارای روکش نقره ای زیبا در پایین است. در کنار این، این کراس اوور دارای رینگ های آلیاژی 16 اینچی است.

با این حال، طراحی به 10 بلندگوی دو رنگ تغییر یافته است تا این دو مدل از هم متمایز شود. در ادامه، ،مت عقب خودرو نشان داده شده است و به جز نشان ها و چراغ های عقب متصل به LED، ظاهر آن دقیقاً ی،ان است.

تویوتا اوربان کروزر از داخل

بعد از نمای بیرونی، مجری فضای داخلی ماشین را نشان می دهد. گزارش شده است که تویوتا به طور کلی با نسخه‌های تغییر یافته، ظاهر داخلی را اندکی تغییر می‌دهد. با این حال، این بار دقیقاً به همان شکل حفظ شد.

از نظر امکانات، تویوتا تایسور به همان سیستم سرگرمی اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی Smartplay شناور 9 اینچی مجهز شده است. همچنین دارای دوربین 360 درجه، شارژر بی سیم، نمایشگر هد آپ، کنترل آب و هوای خودکار و برخی ویژگی های دیگر است.

تویوتا Urban Cruiser: گزینه های موتور

موتور Toyota Urban Cruiser Tysor

در مورد گزینه های پیشرانه، Taisor با دو گزینه موتور عرضه می شود. این یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی است. این موتور 90 ، بخار قدرت و 113 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور با 5 سرعته دستی یا 5 سرعته اتوماتیک عرضه می شود.

از سوی دیگر، این خودرو از یک موتور 1.0 لیتری توربو بنزینی نیز بهره می برد. این موتور 100 ، بخار قدرت و 147 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در مورد گزینه های گیرب،، علاوه بر گیرب، 6 سرعته اتوماتیک، با یک گیرب، 5 سرعته دستی نیز موجود است.

The post Toyota Taisor شروع به ورود به نمایندگی ها کرد: تحویل به زودی (ویدئو) اولین بار در Cartoq پدیدار شد.

منبع: https://www.cartoq.com/toyota-taisor-pricing-exterior-interior-engine-options/