لیزر رضایت بخش ترین راه برای از بین بردن زنگ زدگی از ماشین است

لیزر رضایت بخش ترین راه برای از بین بردن زنگ زدگی از ماشین است

زدودن زنگ لیزری نزدیکترین چیزی است که به جادوی واقعی دیده ایم. این تویوتا 4 رانر قدیمی و زنگ زده به نظر می رسد که به تازگی از خط مونتاژ خارج شده است.

کانال یوتیوب I Am Detailing اخیراً این شانس را پیدا کرده است که جزئیات و تغییرات آرایشی گسترده ای را در نسل سوم 4Runner انجام دهد و تمام ابزارهای فانتزی را که برای انجام آن در اختیار دارند، تجزیه کند. پس از از بین بردن هر گونه آلودگی و روغن با یخ خشک، کانال به یک دستگاه تمیز کننده لیزری پرقدرت 1000 وات تبدیل می شود که طبق توضیحات ویدئویی بیش از شش رقم قیمت دارد.

اپراتور لیزر هیچ سنگی بر روی آن باقی نمی گذارد و هر اینچ از چاه های زیرین و چرخ ها را می گذراند تا هر ذره زنگ زدگی را از 4Runner شما پاک کند. آنها علاوه بر محافظت از زیر بدنه و یکپارچه بدنه، زنگ زدگی سطح روتور ترمز، کالیپرها و محفظه سیلندر عقب را با لیزر از بین می برند. تماشای این همه فوق العاده راضی کننده است.

پس از لیزر، 4Runner یک دور جامع از شستشو، اصلاح رنگ، جزئیات و پوشش سرامیکی را پشت سر می گذارد. با نگاهی به محصول نهایی، به نظر می رسد که مغازه تمام پانل های پایینی را که رنگ آنها توسط پاک کننده لیزر پاک شده بود را دوباره رنگ آمیزی کرده است.

نتیجه یک 4Runner 30 ساله است که به نظر می رسد در زمان عقب نشینی کرده است، قبلا هرگز رانده نشده بود. تمام ف،ات، پ،تیک ها و پانل های رنگ شده بی عیب به نظر می رسند. ما حسودیم که چه ،ی این SUV را دریافت خواهد کرد. امیدواریم که آنها به استفاده از آن همانطور که تویوتا در نظر داشت ادامه دهند: به ،وان یک تانک آماده برای خارج از جاده و هر جایی که می خواهید بروید.

منبع: https://www.motor1.com/news/716175/lasering-toyota-4runner-video/