اولین تریلر سریال آیرتون سنا در نتفلیکس عالی به نظر می رسد

اولین تریلر سریال آیرتون سنا در نتفلیکس عالی به نظر می رسد

نتفلی، به زودی مینی سریال جدیدی را بر اساس زندگی قهرمان فرمول 1 آیرتون سنا پخش خواهد کرد. به سادگی نامیده می شود درخت دارچیناین سریال یک سریال شش ،متی است و قرار است اوا، امسال پخش شود. نتفلی، تاریخ انتشار خاصی را به غیر از اوا، سال 2024 اعلام نکرده است.

این تری، اجمالی به زندگی یک مسابقه‌دهنده فرمول 1 را نشان می‌دهد که در برابر پیروزی احساسی او در جایزه بزرگ برزیل در سال 1991 رخ می‌دهد، سنا تا آن زمان دو قهرم، فرمول 1 را به نام خود داشت، اما هیچ پیروزی در پیست خانگی خود نداشت. تری، با تصویری از دوران جو، و حرفه‌اش که بر روی محافظ کلاه زرد نمادین او ظاهر می‌شود، ما را با مبارزاتی که در آن مسابقه با آن روبرو بود همراه می‌کند. این مسابقه با فریاد پیروزی به پایان می رسد، که در طول پخش زنده مسابقه با گرفتن پرچم شطرنجی ضبط شده است. حتی سخت‌ترین طرفداران سرسخت هم ممکن است در این مورد کمی اشک بریزند.

سنا توسط گابریل لئونه در این سریال به تصویر کشیده شده است که مت میلا در نقش آلن پروست و پاملا تومی در نقش زو،ا دوست دختر سنا نیز بازی می‌کنند. به گفته نتفلی،، این سریال روایتی تخیلی از زندگی او پشت فرمان و در مسائل شخصی است. این در اوایل دوران مسابقه‌ای او، زم، که سنا در فرمول فورد شرکت کرد، شروع می‌شود و ما را تا انتها می‌برد.

البته پایان کار در اول اردیبهشت 94 ی،ی تقریبا 30 سال پیش ی،ی روزی که این تری، منتشر شد، رقم خورد. ماشین او در طول مسابقه بزرگ سن مارینو در یک پیچ با سرعت بالا در ایمولا از پیست خارج شد و با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت به دیوار برخورد کرد. او بلافاصله بیرون آورده شد و با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما زمان مرگ او در نهایت به ،وان لحظه برخورد در مسابقه ثبت شد.

سریال نتفلی، آیرتون سنا

سنا پس از پیروزی بزرگ خود در جایزه بزرگ برزیل در سال 1991، سومین قهرم، جهان را در آن سال به دست آورد. در 31 سالگی، او جوان ترین برنده سه بار فرمول 1 و جوان ترین قهرم، بود که پیاپی قهرمان شد (1990 و 1991). او هنگام مرگ 34 سال داشت.

منبع: https://www.motor1.com/news/718043/senna-s،w-netflix/