یک شرکت بریتانیایی “نوآورانه” EV Defender را راه اندازی کرد.

یک شرکت بریتانیایی "نوآورانه" EV Defender را راه اندازی کرد.

ما به خوبی به دیدن تبدیل های الکتریکی برای خودروهای ک،یک عادت کرده ایم. این با درجات مختلف موفقیت به دست آمده است – و می توان گفت با درجات مختلف کیفیت و سهولت استفاده. بسیاری از آنها، اگر نه بیشتر، بسیار تهاجمی هستند و نیاز به طراحی مجدد قابل توجهی از موضوع دارند – با جریمه وزن قابل پیش بینی. Bedeo، یک شرکت مهندسی بریت،ایی که احتمالاً هرگز نامش را نشنیده اید (ما نشنیده ایم) ادعا می کند که در این زمینه منحصر به فرد است. این به لطف استفاده نوآورانه آن از IWM است.

IWM چیست؟ خوشحالم که پرسیدی این مخفف موتور داخل چرخ است که Bedeo را از ا،ر رقبای خود متمایز می کند. این شرکت در سال گذشته برنامه‌هایی را برای این فناوری – که توسط شرکت تابعه Protean Electric توسعه داده شده است، در قالب یک سیستم EV رونمایی کرد که می‌توان آن‌ها را برای افزایش عمر عملیاتی آن‌ها به روز کرد و تغییر داد. این یک ایده خوب است، اما نه به خوبی تبدیل یک لندروور دیفندر قدیمی برای کار با باتری.

به ،وان بخشی از ابتکار Reborn Electric: Icons، Defender دارای چهار موتور درون چرخ است که هر کدام 80 ، بخار قدرت و حدا،ر 479 پوند فوت در مجموع دارند. این به آفرود بیش از 300 ، بخار قدرت و تا حدودی هشدار دهنده 1916 پوند فوت گشتاور می دهد. خوشبختانه، دومی بیشتر یک عدد نظری است تا یک تابع دنیای واقعی – همانطور که شتاب 0-62 مایل در ساعت حدود 10 ث،ه نشان می دهد. Bedeo همچنین حدا،ر سرعت را به 80 مایل در ساعت محدود کرده است.

بنابراین او یک معامله گر سریع گردنی نیست (خوب). این به وضوح به ،وان اثبات مفهومی در نظر گرفته شده است، و نشان می دهد که تبدیل ماشین الکتریکی را می توان بدون اضافه ، وزن اضافی قابل توجهی به یک ماشین ک،یک به دست آورد. Bedeo معتقد است که وزن IWM، باتری 75 کیلووات ساعتی و شارژر استاندارد 22 کیلوواتی موجود در هواپیما تقریباً به اندازه موتور دیزلی است که در این فرآیند حذف شده است. ظاهراً جذابیت دیگر این است که به لطف محل قرارگیری موتورها، می تو،د از شر میل های محرک خلاص شوید. در حالی که “هیچ یک از قدرت و جذابیت یک لندروور دیفندر سنتی را در جاده از دست نمی دهد.” یا اگر تصاویر چیز دیگری هستند آن را خاموش کنید.

مقداری از برد Defender با موتور دیزلی را از دست خواهید داد. Bedeo می گوید که نتیجه WLTP ،ن زده شده 153 مایل است. برای پر ، مجدد آن به پنج ساعت زمان نیاز دارید، اگرچه با انتخاب یک شارژر اختیاری (و متراکم تر) 50 کیلوواتی می توان این میزان را به میزان قابل توجهی کاهش داد. بدیهی است که نکته مثبت این است که شما یک پیشرانه زمزمه-آرام دریافت می‌کنید که به Defender اجازه می‌دهد تا سال‌های آینده از آن لذت ببرد – البته با هزینه‌ای قابل توجه و نامشخص.

عثمان بویر، مدیرعامل Bedeo گفت: «با برنامه Reborn Electric: Icons، ما متعهد به حفظ وزن، جذابیت و دینامیک رانندگی ماشین اصلی هستیم و در عین حال از سهولت تعمیر و نگهداری و ارائه مزایای برقی‌سازی اطمینان می‌دهیم. برای دیفندر و سایر مدل‌های آتی، این به م،ای عدم انتشار گازهای گلخانه‌ای، صدای صفر و حفظ تجربه رانندگی ک،یکی است که همه ما آن را گرامی می‌داریم، که اکنون به قرن بیست و یکم آورده شده است، بدون اینکه ذات خود را قرب، کند یا حجم غیر ضروری را به آن اضافه کند.»

اگر همه اینها جذاب به نظر می رسد، شرکت از افراد علاقه مند دعوت می کند تا با آنها تماس بگیرند، و پیشنهاد می کند که آنها نیازی به “محدودیت های از پیش تعریف شده” نداشته باشند، زیرا این فناوری سطوح “بی نظیر” سفارشی سازی را ارائه می دهد. این نوید می دهد که مالکان جدید “همکاران فعال در فرآیند طراحی” خواهند بود و معتقد است که فناوری آن که کاملاً در داخل طراحی شده است، بهترین مسیر را برای حفظ میراث خودروی کشور ارائه می دهد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه پیشرانه IWM آن را می توان در هر وسیله نقلیه ای استفاده کرد، قطعاً با Defender متوقف نخواهد شد. همانطور که مدیرعامل آن اشاره کرده است، Bedeo قصد دارد در آینده نزدیک خودروهای دیگری را نیز وارد کند و معتقد است که ردپای جه، آن (در ،یه و چین دارای امکانات تولیدی در کنار مقر بریت،ا و عملیات تحقیق و توسعه است) به این م،ی است که در موقعیت من،ی برای تاسیس قرار دارد. خود به ،وان یک بازیگر مهم در صحنه تبدیل خودروهای الکتریکی. به عبارت دیگر، این فضا را تماشا کنید.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 8

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48429

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار