فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری + بهترین شرایط خرید اقساطی | kamapress

14- در قراردادهای پیش فروش سایپا، سود مشارکت و سود انصراف درنظرگرفته نشده و معادل صفر است. 1 – محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد ) . اما آنچه که می تواند به طور قطع نظر خریداران را تغییر دهد، ایمنی وسیله نقلیه می باشد. وقتی شما ماشینی را برای سواری انتخاب می کنید، تمایل دارید از هر نظر عالی فروش اقساطی سایپا تحویل فوری به نظر برسد.

فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری + بهترین شرایط خرید اقساطی | kamapress

بنابراین ما در این مقاله سعی کردیم برخی از محبوب­ ترین محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم تا با انتخاب بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا، از خرید خودروی دلخواه خود لذت ببرید. همچنین اگر موفق به خرید اقساطی سایپا در تهران نشده ­اید، سایت کیان خودرو با فروش اقساطی سایپا سال 1401 و فروش اقساطی خودروهای داخلی یاری رسان شما عزیزان است. متقاضیان محترم از ساعت 11 صبح روز شنبه 26 اسفند تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

خرید قسطی سایپا برای کدام یک از محصولات این شرکت ارزش بیشتری دارد؟

متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می شود و به ویژه در مواجهه با چالش های اقتصادی می تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند. شرکت مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه 1402 تسهیلات 60 ماهه از امروز دوشنبه آغاز خواهد کرد. بخشنامه ذیل از تاریخ 14 اسفندماه 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد. برنامه فروش محصولات فونیکس از روز شنبه توسط نمایندگی های مجاز مدیران خودرو اعلام شد.

تیبا، حاصل زحمت ایرانی

با توجه به ثبت تقاضای بسیار زیاد برای خرید هایما s7، ایران خودرو پس از مدتی نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته این ماشین را نیز روانه بازار کرد که از نظر طراحی داخلی و امکانات رفاهی، پیشرفت چشمگیری داشت. هایما S7 پلاس با کابین ارتقا یافته، مصرف سوخت کمتر نسبت به نسخه معمولی و امکانات بیشتری نظیر نشانگر سرویس دوره‌ای، چراغ داشبورد و …، پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های مشتریان بود. امکان خرید هایما s5، هایما S7 پلاس و S7 معمولی به شیوه اقساطی از سایا خودرو وجود دارد، پس اگر دلباخته این کراس اوورهای خوش قیافه هستید، فرصت را از دست ندهید. امکان خرید محصولات ایران خودرو تحویل فوری از کارخانه وجود ندارد و شما به‌جز شرکت در طرح‌های پیش فروش یا فروش ویژه که توسط قرعه‌کشی تعیین تکلیف می‌شود، هیچ راه دیگری ندارید. 22- در قراردادهای پیش فروش سایپا و همچنین قراردادهای فروش اقساطی سایپا، قیمت نهایی خودرو معادل قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل (مندرج در قرارداد مشتریان) محاسبه خواهد شد. مابه التفاوت قیمت خودرو نیز، در زمان ارسال دعوتنامه و به قیمت روز سایپا، از مشتریان اخذ خواهد شد.

فروش اقساطی ایران خودرو

اگر میخواهید از شرایط فروش اقساطی سورن پلاس استفاده کنید، بر روی لینک کلیک کرده و مطلب را بخوانید. برای اطلاع از جزییات طرح‌ها و استعلام لیست قیمت ایران خودرو اقساطی 1403 همین الان تماس بگیرید. با کلیک بر روی لینک درج شده درباره شرایط فروش اقساطی دنا پلاس توربو بخوانید.

  • نخستین محصولی که تحت برند تیگارد به بازار ایران عرضه شد، کراس اوری با نام X35 است.
  • به علاوه، شرکت‌های فروش اقساطی خودرو شرایطی منصفانه را به مشتریان ارائه می‌دهند.
  • 1- به سایت ثبت نام اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنید و از منوی بالای صفحه، گزینه «ورود / ثبت نام» را انتخاب کنید.
  • در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید گزینه پیش فروش کوییک بدون قرعه کشی را انتخاب کنید که موعد تحویل آن سال آینده خواهد بود.
  • ۴ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  • 50 درصد باقی مانده را می‌توان در اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه پرداخت کرد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار