تنها ضروری چیزی می‌خواهی درباره بیاموزی هوش مصنوعی

نمایشگر کیس گیمینگ از جمله ویژگیهای مهم کیسهای گیمینگ است که برای بسیاری از گیمرها اهمیت دارد. اپلیکیشن و سایت فیسبوک را نیز میتوان به عنوان یکی از سایتهایی نام برد که با استفاده از هوش مصنوعی، تبلیغات خود را برای کاربران هدفمند نموده و باعث شده است تا سودی چند برابر به دست آورد. گستردهٔ این وظیفه میتواند از تشخیص خودکار چهره با دیدن چند نمونه از چهرهٔ مورد نظر تا فراگیری شیوهٔ گامبرداری برای روباتهای دوپا با دریافت سیگنال پاداش و تنبیه باشد. لپ تاپ Acer Nitro 5 AN515-57-79TD دارای پردازنده Core i7-11800H اینتل است که با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.6 گیگاهرتز در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین CPUهای لپ تاپ های گیمینگ شناخته میشود و از پردازندههای حاضر در محصولات همقیمت مانند Ryzen 5 5600H عملکردی به مراتب بهتر در گیمینگ و بنچمارکها به ثبت رسانده است. هوش مصنوعی به چند نوع تقسیم میشود؟ خب با تمام این حرفها و پیشرفتهای چشمگیری که در حوزه هوش مصنوعی صورت گرفته، آیا باید تا چند وقت دیگر انتظار ظهور رباتهای قاتل مثل اسکاینت در فیلمهای ترمیناتور یا هال ۹۰۰۰ در فیلم ادیسه فضایی را داشته باشیم؟

بهعبارت سادهتر، مثل این است که ما متوجه شدهایم که قشر بینایی و قشر شنوایی چطور کار میکنند، اما مطلقا هیچ ایدهای نداریم که قشر مغز چطور کار میکند و اینکه اصلا برای فهم آن باید از کجا شروع کرد. آبی بزرگ یک کار را بسیار عالی انجام میدهد: شکست انسان در شطرنج. اما هدف نهایی تمام افرادی که در حوزهی هوش مصنوعی کار میکنند، رسیدن به هوش مصنوعی قوی یا همان ماشینی است که بتواند در تمام فعالیتها از قابلیتهای فکری انسان جلو بزند. اما تخصص آن به همین مورد محدود میشود. البته تا رسیدن به چنین سطحی از هوش مصنوعی زمان زیادی باقی مانده؛ اگر نظر کارمندان OpenAI را بپرسید، به شما خواهند گفت تا ۱۳ سال آینده به هوش مصنوعی قوی میرسند، اما اکثر متخصصان این حوزه روی ۵۰ سال شرط بستهاند. همچنین برنامهنویسان و مهندسان نرمافزار در ۲۰ سال آینده تنها ۸ درصد امکان اتوماسیون شغلشان وجود دارد. اجرای این طرح در سال ۲۰۰۳ آغاز شد و در ۲۰۰۶ به بهرهبرداری رسید و ۱۴٪ از کل تولید گاز بیپی و ۵۰٪ از کل تولید خلیج مکزیک را به بازارهای عرضه گاز طبیعی انتقال میدهد.

یادگیری سئو چگونه است و از کجا شروع کنیم؟ اگر مجموعهای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینههای آن را داشته باشد؛ برونسپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر بهصرفهترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. ساده ترین راه برای یادگیری ماشین روش “آزمون و خطا” است. در حین استفاده از کامپیوتر وجود صدا در هنگام پردازش به خصوص در کار های گرافیکی و تدوین فیلم باید در حداقل ترین حالت ممکن باشد. بنابراین، اگرچه میتوان CNNای را که برای تشخیص خودرو آموزش دیده، برای تشخیص پرندگان از نو آموزش داد، اما نمیتوان این مدل را برای درک گفتار به کار برد. نرخ رفرش که با واحد Hz بیان میشود با نرخ فریم کاملا متفاوت است اما مکمل نرخ فریم یک نمایشگر با نرخ رفرش بالاست! به لینکی گفته میشود که از یک صفحه سایت به صفحه دیگری در همان سایت هدایت شود. این یک کیس گرافیکی کامل است که عملکرد قدرتمندی را ارائه می دهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار