اتو خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان

اتو بخار بوش BOSCH مدل TDA703121Aبا توان 3100وات، ساخت کشور اسپانیا جزء بهترین و حرفه ایی ترین محصولات شرکت بوش است.طراحی دسته ایجاب میکند تا از خستگی دست حین کار جلوگیری شود. مهم‌ترین قابلیت اتو بخار بوش TDS6040، دارای توان ۲۴۰۰ واتی آن به همراه مخزن ۱.5 لیتری است که زمان اتوکشی را تا حد زیادی کوتاه میکند و نتایج عالی به همراه خواهد داشت. از دیگر مزیتهای خوب این اتوی باکیفیت میتوان به قفل ایمنی، شلنگ انعطاف پذیر و حالت اکو و صرفه جویی در مصرف برق اشاره نمود. اگر قصد خرید اتو بخاری باکیفیت و بادوام را دارید قطعا محصولات برند بوش میتوانند بهترین گزینه موجود باشند. ما در این پست لیستی از بهترین اتو بخار های بوش را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی آنها بتوانید انتخابی صحیح را انجام دهید. برای اینکه بتوانیم بیشترین استفاده را از انواع اتو بخار بوش داشته باشیم، لازم است تا اطلاعات کاملی در خصوص هر کدام از مدل‌های آن کسب کنیم.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل 420

بر روی پنلی که در پشت دستگاه قرار دارد، کلید روشن، خاموش، دکمه‌ی رسوب‌زدا و حالت Eco را مشاهده میکنید. با انتخاب حالت Eco تا ۴۰% در مصرف آب و ۲۰% در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد شد. بله بدون شک یکی اتو بخار های بوش جزء برترین های ایران و جهان هستند.

زمانی که نیاز دارید تا از بخاردهی لحظه‌ای برای اتوکشی لباس‌ها استفاده کنید، می‌توانید ماشه را فشار دهید. بخار لحظه‌ای با قدرت ۳۸۰ گرم در دقیقه، به عمق پارچه نفوذ میکند و هر نوع چین و چروکی در آن را ار بین میبرد. از ویژگی های برجسته ژیان مارکت گارانتی معتبر،تضمین اصالت،ارائه خدمات در تمام شهر ها و شهرستان ها،تنوع زیاد،ارسال به تمام نقاط،امکان پرداخت مبلغ درب منزل و فروش اقساطی هستند. بنابراین شما می توانید اتوبخار بوش مدل TDA503011P را با بهترین قیمت و با خیالی راحت از فروشگاه ژیان مارکت خریداری کنید.

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل Bosch WAW32560XGC

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول با کارشناسان فروشگاه هوم کالا در تماس باشید. برنامه ها و قابلیت های زیادی در این نسل جدید وجود دارد و یکی از آن ها i-Temp Advanced است و می توان با کمک آن تمام پارچه ها را تنها با یک درجه حرارت اتو کرد. امید است با جلب نظر مشتریان گرامی و ارائه خدمات نوین فروش اینترنتی توفیق روز افزون در زمینه خدمت رسانی به همه هموطنان عزیز حاصل گردد.

  • بدین ترتیب عملکرد بهینه‌ی دستگاه برای مدت‌ها حفظ میشود و  اتو سال‌های سال مثل روز اول برایتان کار خواهد کرد.
  • در اتو بخارهای قدیمی بخاردهی ضعیفی داشتیم که نه تنها کیفیت کارشون پایین بود.
  • اتو بخار بوش BOSCH مدل TDA703121Aبا توان 3100وات، ساخت کشور اسپانیا جزء بهترین و حرفه ایی ترین محصولات شرکت بوش است.طراحی دسته ایجاب میکند تا از خستگی دست حین کار جلوگیری شود.
  • شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

اتو خانه بوش لوازم خانگی بوش | سناپویان

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. تیم هلورین همواره سعی می کند که بهترین ها را برای شما آماده کند تا شما خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید. عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود. برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و جدیدترین کالاها در خبرنامه ثبت‌نام کنید.

اتو بخار بوش مدل BOSCH TDI9032314 ا BOSCH Steam Iron TDI9032314

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار