NHTSA در حال بررسی مشکل ترمز فانتوم است که اکنون 3 میلیون خودروی هوندا را تحت تأثیر قرار داده است.

NHTSA Gets Serious About Phantom Braking Issue Now Affecting 3 Million Hondas

این گزارش از 93 جراحت و 47 تصادف مرتبط با ترمز خودکار سهوی در هوندا آکورد و CR-V مطلع شد.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/chris-chilton-cc/                                    
    NHTSA در حال بررسی مشکل ترمز فانتوم است که اکنون 3 میلیون خودروی هوندا را تحت تأثیر قرار داده است.

توسط کریس شلتون

17 آوریل 2024 ساعت 12:31

    NHTSA در حال بررسی مشکل ترمز فانتوم است که اکنون 3 میلیون خودروی هوندا را تحت تأثیر قرار داده است.

  • دارندگان هوندا گزارش داده اند که سیستم ترمز اضطراری خودکار خودروهایشان بدون دلیل فعال می شود که منجر به تصادف و جراحت می شود.
  • NHTSA تحقیقات خود را گسترش داده است تا هوندا CR-V و آکورد مدل های 2020-2022 را در بر بگیرد و اکنون در مجموع نزدیک به 3 میلیون دستگاه خودرو را شامل می شود.
  • تحقیقات اولیه در فوریه 2022، 1.7 میلیون خودروی آکورد 2018-19 و CR-V مدل 2017-19 را بررسی کرد.

احتمالاً در مورد مشکلات آئودی با شتاب ناخواسته (که بعداً ادعاهای نادرست بودن آنها ثابت شد) در دهه 1980 شنیده اید. چهار دهه بعد، هوندا با مشکل مع، روبرو شد. گفته می شود که خودروهای این شرکت به تنهایی توقف های اضطراری را انجام می دهند و NHTSA معتقد است که این مشکل اکنون می تواند نزدیک به 3 میلیون خودرو را تحت تاثیر قرار دهد.

دفتر بررسی نقص تنظیم کننده برای اولین بار در فوریه 2022 هنگامی که مدل های 2018-19 Accord و 2017-19 CR-V مدل های CR-V 2017-19 را برجسته کرد، پس از اینکه مالکان گزارش دادند که سیستم های ترمز اضطراری خودکار خودروهایشان بدون هیچ دلیلی فعال می شود، این مشکل را بررسی کرد. کاهش ناگه، و غیرمنتظره سرعت باعث ایجاد ده ها تصادف شد که برخی از آنها منجر به جراحت شد.

هوندا 750000 خودروی دارای کیسه هوا را فراخوان می‌کند که می‌توانند با کودک در صندلی جلو باز شوند.

اما اکنون NHTSA تحقیقات خود را گسترش داده است تا خودروهای هوندا CR-V و آکورد مدل های 2020-2022 را شامل شود و تعداد خودروهای احتمالی آسیب دیده را از 1.7 میلیون به 2997604 رسانده است. تحقیقات اولیه از یک تحقیق ساده به یک “تحلیل مهندسی” ارتقا یافته است، به این م،ی که هنوز هیچ یادآوری در این مرحله وجود ندارد، اما بسته به آنچه که تیم NHTSA کشف می کند، ممکن است تغییر کند.

تعداد دقیق گزارش‌های مربوط به ترمز ناخواسته در گزارش ODI اصلاح شده است، اما نشان می‌دهد که برخی از رانندگان چندین بار این مشکل را گزارش کرده‌اند و اکنون در مجموع 47 تصادف و 93 جراحت در خودروهایی با شماره VIN منحصر به فرد رخ داده است.

    NHTSA در حال بررسی مشکل ترمز فانتوم است که اکنون 3 میلیون خودروی هوندا را تحت تأثیر قرار داده است.

اسناد منتشر شده توسط ODI نشان می دهد که هوندا تحقیقات خود را در مورد نقص ادعا شده انجام داده و به این نتیجه رسیده است که برخی از مشتریان نحوه عملکرد سیستم ترمز کاهش برخورد (CMBS) یا محدودیت های آن را درک نکرده اند. مالکان به NHTSA گفتند که فروشندگان هوندا قادر به بازتولید مشکل مشابه نیستند و به آنها گفتند که آنچه آنها تجربه ،د عملکرد عادی سیستم CMBS بود.

اگر هوندا مجبور باشد آکورد و CR-V را به خاطر بیاورد، این آ،ین مورد از یک سری اعلامیه های بازگشت به فروشنده خواهد بود. در ماه فوریه، هر دو مدل، همراه با سایر خودروهای آکورا و هوندا، در فراخوان کیسه هوا شامل 750000 خودرو قرار گرفتند و در ماه دسامبر، هوندا 106000 خودروی CR-V را به دلیل گم شدن سوپاپ فراخوان کرد.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/04/nhtsa-gets-serious-about-phantom-،king-issue-now-affecting-3-million-،ndas/