شیرآلات صنعتی سیال گستر پالایش نوین | کسری سارانشیرآلات صنعتی سیال گستر پالایش نوین | کسری ساران

  • این شیر برای سیستم هایی که با افت فشار رو به رو هستند مناسب میباشد زیرا میتواند در زمان افت فشار، فشار سیال را به میزان تعیین شده از قبل برساند.
  • بدنه شیر یک محفظه تو خالی برای عبور سیال است که باید بتواند فشار سیال را تحمل کند و به خط لوله نصب شود و شامل اجزای درونی یا تریم شیر می‌باشد.
  • شیرآلات صنعتی تجهیزاتی هستند که در انواع مختلف تولید می شوند و در صنایع با توجه به موقعیت و نحوه عملکرد، مورد استفاده قرار میگیرند.
  • یکی از مکانیزم ها به صورت دستی می باشد و توسط یک اهرم دستی یا چرخی مثل شیر منبع یا شیر آب، باز و بسته می شود؛ و دیگری به صورت خودکار توسط یک موتور اتومبیل یا موتور بخار، باز و بسته می شود. شما می توانید برای خرید شیرآلات صنعتی به بازار و مراکز مربوطه مراجعه کنید و شیر مورد نظر خود را تهیه کنید. بازار شیرآلات صنعتی در تهران در خیابان شادآباد، فتح و خیام  می باشد. یکی دیگر از روش های خرید شیرآلات به صورت اینترنتی می باشد ؛ که می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. هر کدام از شیرهای صنعتی بر اساس مکانیزم و ساختار، کاربرد و نوع، نحوه اتصال، انواع مختلفی دارند. گاهی اوقات شیرآلات ایمنی و شیرهای اطمینان نیز در دسته‌بندی شیرآلات صنعتی قرار می‌گیرند.

    عیب یابی و تعمیرات انواع شیرآلات صنعتی (Troubleshooting)

    شما میتوانید در هر شهری برای خرید اینترنتی شیرآلات صنعتی تمام برند ها با فروشگاه خانی تماس بگیرید و از قیمت شیرآلات صنعتی متناسب با کاربرد و برند مورد نظرتان مطلع شوید. بعضی اوقات به منظور تنظیم جریان سیالات نیز از شیر ها استفاده می شود، که این فرآیند با تغییر دادن حرکت و به وجود آوردن مقدار کمی مقاومت شکل می گیرد. در بعضی از مواقع، مدل های بخصوصی از شیرهای صنعتی که به شکل اتوماتیک باز و بسته می شوند، که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه شما را با انواع شیرآلات صنعتی اصل بیشتر آشنا تولید شیر صنعتی خواهیم کرد. شیرآلات از جمله تجهیزاتی است که در حوزه های مختلف کاربرد گسترده دارند. شیرها در واقع گونه ای از اتصالات هستند، که برای قطع و وصل، جلوگیری از عبور سیال، تنظیم جریان و جلوگیری از بازگشت سیال طراحی و تولید شده اند.

    یک شیر صنعتی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

    معمولا این نوع شیر سماوری بصورت 90 درجه باز و بسته می­شوند تا مسیر جریان را ببندد یا باز کند (دو حالته). شیر سماوری همانند شیر دروازه ­ای افت فشار بسیار کمی در حین عبور سیالات پیدا می کند. از انواع این شیرآلات صنعتی می‌توان به شیر یکطرفه لولایی و شیر یکطرفه فشاری اشاره کرد. استفاده از این شیرآلات از آسیب دیدگی تجهیزاتی مانند پمپ، کمپرسور و دیگر موارد جلوگیری می‌کند. با مطالعه این مقاله دریافتیم که شیرآلات نقش کلیدی در تکمیل تجهیزات مربوط به ساختمان ها دارند. شیرآلات تقریباً در هر مکانی که نیاز به کنترل جریان مایع یا گاز وجود داشته باشد، استفاده می‌شوند.

    در اینجا باید یادآور شویم که به حاصل ضرب سرعت سیال در سطح مقطع خروجی یا ورودی، دبی می گویند. در مثالی که در ابتدای همین بخش برای شما زدیم، تا حدودی با این نوع از شیرها آشنا شدید. تنفس مخازن باعث جلوگیری از مچاله شدن و یا انفجار مخازن می شود. هزینه تعمیر، بازرسی و اخذ گواهینامه این شیرها بسیار زیاد می باشد. هزینه تعمیرات این شیرها بسیار بالا می باشد، بنابراین باید تمام تلاش خود را بکنیم که اصلا به مرحله تعمیرات نرسند.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار