بهترین مینی لپ تاپ بازار مسترنکست | behtarin-laptop

بهترین مینی لپ تاپ بازار مسترنکست | behtarin-laptop

کروم‌بوک پلاس وی 2 نه‌ تنها یکی از بهترین مینی لپ تاپ های دنیادر سال 2018 است بلکه جز محبوب‌ترین کروم‌بوک‌های بازار نیز به حساب می‌آید و یک مینی لپ تاپ ارزان و خوب است. این لپ‌تاپ‌ها به خاطر اندازه کوچکشان بیشتر شبیه به تبلت‌های بزرگ با کیبورد هستند. همچنین قیمت لپ تاپ مینی های بازار نیز از مدل‌های معمولی کمتر است. ما در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ مینی جدید به معرفی چند نمونه از کوچکترین لپ تاپ بازار پرداخته‌ایم. یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های کوچک متعلق به برند پرطرفدار اپل است.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ با ویژگی‌های قابل‌قبول کدام است؟

این لپ تاپ زیبا از پردازنده اینتل Core M3 استفاده می‌کند و با 4 گیگابایت حافظه رم پایه عرضه می‌شود. مینی لپ تاپ‌ها عموماً از سخت‌افزار متوسطی استفاده می‌کنند و به ندرت در این دستگاه‌ها، کارت‌های گرافیکی و پردازنده‌های بسیار قدرتمند به کار می‌روند. پس اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ با کارت گرافیک و پردازنده قدرتمند برای اجرای بازی یا چند برنامه سنگین هستید، بهتر است از لپ تاپ‌های گیمینگ استفاده کنید. در این مطلب علاوه بر معرفی بهترین مینی لپ تاپ های سال 2022، مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید مینی لپ تاپ در نظر بگیرید را ذکر خواهیم کرد. برای داشتن یک لپ تاپ جمع و جور که در کنار عملکرد خوب، ابعاد کوچکی نیز داشته باشد، باید به سراغ بهترین مینی لپ تاپ ها برویم.

بهترین مینی لپ تاپ تا 15 میلیون

اندازه صفحه نمایش 11.6 اینچی این مینی لپ تاپ با 2 سانتی متر ضخامت و 1.2 کیلوگرم وزن تقریبا به اندازه یک برگ A4 امکان همراهی در هر مکان را برای کاربر فراهم کرده است. جنس بدنه بهترین مینی لپ تاپ ایسوس از پلاستیک است که همین امر موجب کاهش وزن و کاهش قیمت این مینی لپ تاپ شده است. ولی اگر به دنبال وسیله‌ای جهت تماشای فیلم ها و یا انجام بازی باشید، تبلت می‌تواند نیازهای شما را برطرف نماید. خریداری یک مینی لپ تاپ که قادر به رفع همه نیازهای شما باشد، کاری ساده نبوده زیرا در این راه می بایست بر روی خصوصیاتی تمرکز نمایید که به آن‌ها نیازمند هستید و نه خصوصیاتی که یک وسیله می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. سایز کوچک یک مینی لپ تاپ بدان معنی می باشد که این وسیله نمی‌تواند تمامی قابلیت های یک لپ تاپ دارای اندازه استاندارد و یا گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد.

پردازنده قدرتمند دستگاه چهار هسته‌ای بوده و 4 گیگابایت نیز حافظه cache بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب دارد. کارت گرافیک Intel HD‌، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی SSD از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه به حساب می‌آید. مایکروسافت در سال‌های اخیر توانسته با تولید سرفیس و سرفیس بوک‌های خود، سهم بزرگی از بازار مینی لپ تاپ‌ها را از آنِ خود کند. مینی لپ تاپ Microsoft Surface Book 2 یکی دیگر از محصولات مایکروسافت است که در لیست بهترین مینی لپ تاپ های سال 2022 قرار می‌گیرد.

  • نمایشگر 11.6 اینچی این لپ تاپ از پنل TN بهره می برد و رزولوشنی معادل 1366 در 768 پیکسل را ارائه می دهد.
  • مایکروسافت در نسخه عادی برای کاربران معمولی، از کارت گرافیک Intel HD Graphics 620 استفاده کرده است.
  • به طور کلی پکیج سخت افزاری لپ تاپ در رنج قیمتی خودش راضی کننده است و اگر قصد فعالیت های حرفه ای نداشته باشید شما را راضی نگه خواهد داشت.
  • مینی لپ تاپ‌ها مخصوص کسانی هستند که روزانه مسافت زیادی را طی می‌کنند یا در محیط کاری مجبور به حمل لپ تاپ هستند.
  • در این مقاله ما بهترین مینی لپ تاپ ها را به شما معرفی میکنیم و هر کدام را بررسی میکنیم.
  • ما در این صفحه بهترین لپ تاپ های دست دوم بازار که همگی کمتر از 5 میلیون قیمت داشته اما ارزش خرید بالایی دارند را به شما معرفی می کنیم.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار