این فورد ماوریک 85000 دلار یا بیشتر از F-150 Raptor قیمت دارد!

This Ford Maverick Costs $85,000 Or More Than An F-150 Raptor!

این ماوریک با کمک Saleen، JBL Audio، Toyo Tires و 3D Carbon اصلاح شد.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/،dcarscoops-com/                                    

توسط برد اندرسون

4 ساعت پیش

    این فورد ماوریک 85000 دلار یا بیشتر از F-150 Raptor قیمت دارد!

  • نمایندگی فورد با چندین شرکت همکاری کرده است تا یک کامیون Maverick به شدت اصلاح شده برای نمایشگاه SEMA 2022 بسازد.
  • Maverick منحصر به فرد دارای اصلاحات گسترده بدنه، رنگ پر زرق و برق با لهجه های صورتی، و تعلیق برجسته است.
  • علیرغم عدم ارتقای پیشرانه، این SEMA Maverick با قیمت خیره کننده 85000 دلار در لیست قرار گرفته است که به طور قابل توجهی بیشتر از یک مدل کاملاً جدید است.

اگر حدود 80000 دلار برای ،ید وانت فورد دارید، F-150 Raptor که از 78330 دلار شروع می شود، انتخاب واضحی است. با این حال، اگر F-150 Raptor کمی بیش از حد مورد علاقه شما به نظر می رسد، این فورد ماوریک 2022 سفارشی ممکن است برای شما من، باشد.

این Maverick ویژه برای SEMA در سال 2022 از طریق مشارکت بین Leif Johnson Ford، Saleen Performance Parts، JBL Audio، Toyo Tires و 3D Carbon ساخته شد. او اکنون به دنبال یک خانه جدید با قیمت درخواستی 85000 دلار است که تقریباً 60000 دلار بیشتر از قیمت ورودی ماوریک 2024 است. چه اتفاقی برای پول شما می افتد؟

بخو،د: فورد در سه ماهه اول دو برابر بیشتر از مجموع پیکاپ های جیپ، هوندا و هیوندای ماوریک فروخت.

برای شروع، این کامیون دارای بدنه کاملاً اصلاح شده با سد و شکاف هوای جلوی جدید، پانل های راکر گسترده، مشبک های سفارشی، یک اسپوی، روی تخت و گلگیرهای ، شده است. همچنین روی چرخ‌های سفید ۲۲ اینچی TSW Daytona که در تایرهای Toyo Proxes STIII پیچیده شده‌اند، قرار می‌گیرد. این کامیون همچنین دارای سیستم تعلیق کیسه هوای قابل تنظیم است.

تزئینات بدنه، سایه روشن فورد کالیپسو سبز است که با لهجه های سفید، صورتی و مشکی هماهنگ شده است. در حالت معمولی SEMA، کامیون همچنین به یک سیستم صوتی شگفت انگیز مجهز شده است که شامل 4 بلندگوی درجه دریایی JBL است که روی یک پایه هیدرولیک در تخت قرار می گیرند و می توان آنها را بلند کرد. تخت همچنین دارای فشار هوا برای تعلیق است.

    این فورد ماوریک 85000 دلار یا بیشتر از F-150 Raptor قیمت دارد!
لیف جانسون فورد

هیچ تغییری در پیشرانه هیب، 2.5 لیتری Maverick اعمال نشده است، اما شامل یک پورت دسترسی تیونینگ Cobb و یک اگزوز سفارشی Magnaflow است.

فهرست موجود در نمایندگی لیف جانسون فورد در آستین، تگزاس، نشان نمی‌دهد که این نمایندگی از زمان اولین بار در SEMA چه کرده است، اما احتمالاً در بیشتر آن زمان در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

سوال این است که آیا ،ی برای یک Maverick نسبتاً دقیق و چشمگیر چنین پولی می پردازد یا اینکه بدون هیچ گونه تغییر احتمالاً مشکوک به سراغ یک کامیون کارخانه جدید می رود؟

ع، های لیف جانسون فورد

منبع: https://www.carscoops.com/2024/05/this-ford-maverick-from-sema-could-be-yours-for-85000/