لامبورگینی می‌گوید Urus SE و Urus EV مدل 2029 آینده فراری Purosangio را دنبال نمی‌کنند

Lamborghini Says Urus SE And Next 2029 Urus EV Won’t Chase Ferrari Purosangue

Urus آینده ممکن است وارد بازار لو، شود، اما مخاطبان اصلی را که به موفقیت عظیم خودروی فعلی کمک ،د رها نمی کند.

                                        https://www.carscoops.com/aut،r/chris-chilton-cc/                                    
    لامبورگینی می‌گوید Urus SE و Urus EV مدل 2029 آینده فراری Purosangio را دنبال نمی‌کنند

توسط کریس شلتون

1 ساعت پیش

    لامبورگینی می‌گوید Urus SE و Urus EV مدل 2029 آینده فراری Purosangio را دنبال نمی‌کنند

  • لامبورگینی دو هفته پس از عرضه جه، خود در شانگهای Urus SU PHEV را در بریت،ا به نمایش گذاشت.
  • نسخه اول قدرتمندترین نسخه Urus با موتور V8 789 ، بخاری و برد 37 مایلی است.
  • Urus کاملاً جدید که در سال 2029 عرضه می شود، گزینه خودروهای الکتریکی را ارائه می دهد، اما مدیر فنی این برند می گوید Urus موقعیت فعلی خود را در بازار حفظ خواهد کرد.

برای 40 سال، رنجروور به اندازه یک SUV لو، و آرمان‌پذیر بوده است، اما در دهه گذشته، این آفرود بریت،ایی توسط تازه‌واردی مانند بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس به دنده دوم تنزل پیدا کرده است. اما اکنون آنها توسط رو،رویس کولینان و فراری پوروسانگی گران‌تر کنار گذاشته شده‌اند و رئیس بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی می‌گوید که او با این موضوع موافق است.

مرد سابق آئودی و اکنون مدیر فنی لامبو، روون مور، به Carscoops گفت که هجوم رقبا مشکلی نیست.

مرتبط: لامبورگینی Urus SE یک PHEV با قدرت 789 ، بخار و برد 37 مایلی است.

موهر با اشاره به رکوردی که لامبورگینی در سال 2023 به ثبت خواهد رساند و برای اولین بار بیش از 10000 خودرو را جابجا خواهد کرد، گفت: «این بخش هنوز در حال رشد است، بنابراین فرصت های زیادی برای بسیاری از برندها وجود دارد. تقاضای مداوم برای اوروس به سختی تازه.

مور در صحبت با ما در روز لامبورگینی ،ستان، رویدادی متمرکز بر مالک، که در آن Urus PHEV اولین بریت،ایی خود را انجام می‌دهد، مدعی شد که «برای برند و مدل‌هایش مهم‌تر است که جایگاه خود را پیدا کنند» به جای تعقیب خودروهای دیگر.

حتی اگر این به م،ای واگذاری افتخارات برتر SUV به فراری و Purosangue با موتور V12 گران‌تر آن باشد؟ مورس بدون تردید گفت: «بله»، قبل از اشاره به اینکه حتی زم، که اوروس EV جدید در سال 2029 وارد بازار شود، این SUV جایگاه فعلی خود را در بازار حفظ خواهد کرد. گران است، اما نه خیلی گران، اگر لامبو نتواند کامیونی از آنها را قیف کند – شاید دو برابر چیزی که فراری بسازد – به ،یدار، که مدل فعلی را دوست دارند.

    لامبورگینی می‌گوید Urus SE و Urus EV مدل 2029 آینده فراری Purosangio را دنبال نمی‌کنند

مور همچنین گفت که لامبورگینی ،انه خواهد بود که برندهای چینی را که به طور فزاینده توانمند و جاه طلب هستند نادیده بگیرد، حتی اگر آنها در حال حاضر بیشتر تهدیدی برای خودروسازان غربی به بازار انبوه به نظر می رسند تا متخصصان ممتازی مانند لامبورگینی.

مور گفت: «من هرگز هیچ روندی را دست کم نمی‌گیرم، و انجام این کار در مورد چینی‌ها اشتباه بزرگی است. و در چین، آنها زمین بازی برابری دارند زیرا ،یداران از میراث برند به همان شکلی که ،یداران غربی آگاه هستند، آگاه نیستند.

با این حال، چین بازار بزرگی برای لامبورگینی نیست، و Mohrs در ادامه خاطرنشان کرد که شرکت‌های چینی آنقدر که برخی از ما فکر می‌کنیم پیشرفته نیستند.

او توضیح داد: “مزیت بزرگ آنها سرعت توسعه است.” اما فناوری آنها به طور چشمگیری بهتر از هر چیزی که ما در غرب داریم نیست.

    لامبورگینی می‌گوید Urus SE و Urus EV مدل 2029 آینده فراری Purosangio را دنبال نمی‌کنند

Urus S و Performante فعلی تا سال 2025 فروخته می‌شوند، بنابراین SE تنها نسخه موجود از SUV خواهد بود که تحویل اوا، امسال آغاز شود. اگرچه نمی تواند با تعداد سیلندرهای معتبر فراری Borosange برابری کند، PHEV مجهز به V8 از رقیب خود پیشی می گیرد و قدرت 789 ، بخاری (800 ، بخار) را به کراس اوور مارانلو 715 ، بخاری (725 ، بخاری) می رساند. قیمت آن مشخص نشده است، اما احتمالاً کمتر از 300000 دلار در مقابل 400000 دلار برای فراری خواهد بود.

علاوه بر تولید 132 ، بخار (134 ، بخار) قدرت بیشتر نسبت به Urus S و Performante غیرهیب، و توانایی پیمودن 37 مایل (60 کیلومتر) با نیروی الکتریکی، SE نیز برخی از پیشرفت های زیبایی را به همراه دارد. کاپوت بلندتر پنل پرکننده پ،تیکی ارزان قیمت بالای جلوپنجره خودروهای قدیمی را حذف می‌کند و بخش مشکی ضخیم‌تر بین چراغ‌های عقب شبیه به ابرخودروهای لامبورگینی است.

لامبورگینی دو نسخه مختلف از Urus SE را در راه اندازی خود در بریت،ا و همچنین چندین Revuelto را به نمایش گذاشت که یکی از آنها برای برجسته ، قابلیت های برنامه شخصی سازی Ad Personam طراحی شده است.

یک صفحه واقعیت مجازی به 200 مالک دعوت شده اجازه می داد تا زیر بدنه ابرخودروی V12 را ببینند و مجموعه ای از شبیه سازهای رانندگی در دسترس بود تا به آنها اجازه دهد به سبک مجازی، نحوه ظاهر یک لامبو در مسیر و Polo Storico این شرکت را تجربه کنند. تیم ک،یک نیز استعدادهای خود را توسط رسانه زرد شگفت انگیز Diablo به نمایش گذاشت.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/05/lamborghini-s،ws-off-phev-urus-se-in-uk-says-2029-replacement-wont-chase-ferrari-purosangue-for-top-suv-status/