مشخصات، خرید و قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2319 خاجی کالا | bandiran1

خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. در این مقاله انواع بهترین مارک اسپیکر تسکو رسیدیم تا بهترین مدل های پرفروش را برای خریداران پیشنهاد داده ایم تا بهترین انتخاب را از میان انواع اسپیکرها داشته باشند و از خرید خود راضی باشند. اگر مدل دلخواه از این برند معروف را پیدا نکردید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید ، تا به لیست قیمت روز در سایت فروشنده منتقل شوید بعد مشاهده مشخصات کلی خرید خود را انجام دهید. این محصول بهره مند از یک باطری 1200 میلی آمپری است که در مدت زمان 2 الی 3 ساعت بطور کامل شارژ می شود، دارای وضوح صدای 80DB و توان واقعی 5 وات میباشد.

اسپیکر تسکو مدل TS 2196 از خانواده اسپيکر هاي سه تکه رو ميزي به حساب مي آيد که با توان خروجي 25 وات اين محصول را به يک اسپيکر با کيفيت براي مهماني ها تبديل کرده است. همچنين از راه هاي ارتباطي اين اسپيکرپر قدرت مي توان به فناوري بلوتوث ، پورت شيار کارت حافظه SD و درگاه USB براي اتصال فلش مموري اشاره کرد. بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی یا برای مهمانی معمولا سایز بزرگتری نسبت به اندازه‌های دیگر دارد تا صدا را بلندتر پخش کند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-27 یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. خوشبختانه درگاه شارژ این اسپیکر از نوع Type-c است که در کمتر محصولی در این قیمت یافت می شود. با هر بار شارژ این اسپیکر بلوتوثی شیائومی ، می توان تا 8 ساعت پخش موسیقی داشت که میزان قابل ملاحظه ای است.

TSCO SPEAKER TS 2386

شما با استفاده از یک بند می‌توانید این اسپیکر را روی دوش خود حمل کرده و همزمان از میکروفن نیز استفاده کنید. طراحی میکروفن ساده بوده و روی آن یک دکمه روشن و خاموش به رنگ نارنجی قرار دارد. این محصولات هیجان انگیز و پرطرفدار در انواع و اقسام مختلف به بازار عرضه می‌شوند که یکی از بهترین آن‌ها مدل TS است. طراحی خاص و جمع و جور این اسپیکر باعث می‌شود در رده اسپیکرهای همراه میکروفن‌دار یکی از بهترین مدل‌های بازار باشد. در بخش پشتی دستگاه یک درگاه میکروفن، یک درگاه USB، یک پورت AUX، ورودی TF Card، درگاه شارژ Micro USB و دکمه روشن و خاموش قرار گرفته است.

اسپیکر های ماهواره ای دارای چند بلندگو برای ایجاد صدای فراگیر در اتاق های کوچک تا متوسط می باشند. این اسپیکر با داشتن بلوتوث ورژن 5 می‌تواند به تلفن همراه شما وصل شده و به سرعت موزیک مورد علاقه شما را پخش کند. ضمنا اگر اهل مسافرت باشین به همراه این محصول یک بند رودوشی نیز ارائه میشود که قابلیت حمل اسپیکر را آسان میکند. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر در خرید در چت آنلاین با پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح سازید. به طور کلی، برای خرید یک اسپیکر منحصر به فرد و با کیفیت باید بودجه قابل توجهی در نظر داشته باشید تا بعدا از خرید خود پشیمان و یا خیلی سریع با کاهش کیفیت صدای اسپیکر مواجه نشوید. این اسپیکر پرفروش باتوجه‌به اندازه و قابلیت‌هایی که دارد، دارای قیمت‌های متغیری است که شروع آن‌ها از 200 هزار تومان است.

خرید اسپیکر تسکو

مشخصات، خرید و قیمت اسپیکر تسکو مدل TS 2319 خاجی کالا | bandiran1

در صورت نیاز می توانید کارت حافظه یا فلش مموری خود را هم به این اسپیکر وصل کرده و فایل های صوتی ذخیره شده در آنها را با استفاده از microlab اسپیکر اجرا کنید. شیائومی، تسکو، انکر ، کریتیو و مکسیدر از دیگر برند های خوب و نام آشنا در ساخت اسپیکر هستند که محصولاتشان قیمت و طبیعتا کیفیت پایین تری نسبت به کمپانی های بالا دارند. ساندبار همچون اسمش طراحی نواری و بلند دارد و معمولا جلوی تلویزیون قرار داده می شود. این دستگاه از دو یا چند بلندگو تشکیل شده و در برخی مدل ها صدای استریو یا فراگیر را ارائه دهد. اسپیکر های ایستاده بهترین صدای کلی را دارند، زیرا اندازه درایورها و محفظه بزرگ برای عملکرد مناسب ، مطابقت دارد. به یاد داشته باشید که گران ترین گزینه حتما بهترین نیست زیرا کارایی یک بلندگو به محیط مورد استفاده از آن نیز بستگی دارد.

  • این اسپیکر علاوه بر ظاهر شکیلی که دارد از قیمت مناسبی نیز در بازار برخوردار است.
  • با خرید اسپیکر تسکو مدل TS-1900، از دستگیره برای حمل ساده‌تر آن استفاده کرده و می‌توانید یک چرخ هم برای هدایت آن بهره ببرید.
  • از این محصول می‌توانید در کامپیوتر و لپ تاپ خود استفاده کرده و با توجه به قیمت اسپیکر تسکو مدل تی اس 2184، ارزش خرید بالایی هم در آینده برای‌تان وجود خواهد داشت.
  • بهترین اسپیکر تسکو دارای یک دسته است و به‌صورت قابل‌حمل طراحی شده است.
  • جهت پخش آهنگ یک درگاه USB قرار دارد که می‌توانید فلش را به آن متصل کرده و موسیقی پخش کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار