هزینه ساخت اتاق فرار یا اسکیپ روم تقریبا چقدر است؟ | allescape

در فیلم های ترسناک همیشه دیده اید که یک صدای پس زمینه ای از یک جن یا شیطان هست که دارد حرف هایی میزند. صداهای پس زمینه اتاق فرار ها هم برگرفته از این فیلم ها هستند و بعضی مواقع در پس زمینه صداهایی شنیده می شود که انگار کسی دارد حرف میزند. شما همیشه باید به صداهای پس زمینه دقت کنید چون معمولاً سرنخ هایی هستند.

در شبکه اجتماعی و سایت خود فراخوان بزنید و شرایط بازیکنان موردنیاز خود را ذکر کنید تا تیم‌ها از این طریق با شما ارتباط برقرار کنند. به سایت‌های تخصصی اتاق فرار مراجعه کرده و از بازیکنانی که امتیاز خوبی دارند و تمایل به کمک دارند درخواست کنید که بازی شما را امتحان کنند و حتماً از نظرات آن‌ها استفاده کنید. اگر همه افراد موردنظر را از میان دوستان خود انتخاب کنید، زیاد مفید نخواهد بود اما اگر یک یا دو تیم از دوستان و نزدیکان شما بازی را آزمایش کنند، کمک‌کننده خواهد بود.

بزرگ شدن پسر فریبرز عرب نیا و مرحوم عسل بدیعی + عکس پسر بازیگر مشهور

انجام این کار نیاز به تجربه و تخصص بالایی داشته و تیمی از افراد حرفه ای و خلاق باید بتوانند با در نظر گرفتن جوانب مختلف بهترین سناریو را طراحی کنند. در مرحله طراحی سناریو، ابتدا ژانر مشخص شده و به مرور با تصویرسازی ذهنی با رسم مراحل مختلف بر روی کاغذ نواقص کار برطرف میشود. پس از آن در سال 2007 اتاق فرار به شکل امروزی توسط یک فرد سی ساله به نام تاکائو کاتو در ژاپن به وجود آمد. بازی‌های ژاپنی معمولا از پازل‌های منطقی نظیر رنگ‌بندی یا توالی‌های ریاضی تشکیل می‌شدند که برخی از آن‌ها نیز از بازی‌های ویدیویی اتاق فرار ایده گرفته شده بودند. پس از ژاپن در سال 2011 اتاق‌های فرار در سنگاپور به وجود آمدند و تا سال 2015 تقریبا 50 نوع از آن‌ها ایجاد شدند.

جاهای دیدنی اصفهان؛ خلاصه‌ای از بهترین مکان‌های تاریخی که باید ببینید

هزینه ساخت اتاق فرار یا اسکیپ روم تقریبا چقدر است؟ | allescape

خیلی خوب می‌شه که سناریوی اتاق فرار شما مثل فیلم‌های سینمایی، شروع، میانه و پایان داشته باشه. در مرحلۀ طرح کلی، هدف شما ترسیم ساختار کلی سناریو هست که با اصطلاح تخصصی Plot شناخته می‌شه. اینجا شما باید اتفاقات مهم سناریو رو بنویسید و بعد به فکر وصل کردن این اتفاقات به هم باشید.

همه چیز در مورد راه اندازی اتاق فرار (از طراحی و ساخت تا درآمد)

در این اسکیپ روم ها شما ابتدا باید چراغ قوه نور فرابنفش پیدا کنید و بعد از آن، با تابیدن آن روی سطوح مختلف با نوشته هایی مواجه می شوید که سرنخ هستند. قفل ها در اکثر اسکیپ روم ها هستند حتی اگر یک اتاق فرار ژانر ترسناک داشته باشد، برای ورود به اتاقی که اسرار مرموزی در آنجا نهفته نیاز است که قفلش را باز کنید و برای باز کردن قفل هم باید به مراحل قبل و اتاق های دیگر بروید و سرنخ ها را پیدا کنید. اما این قفل یک قفل ساده نیست چون علاوه بر اینکه با استفاده از سرنخ ها و جستجو ها رمز قفل را پیدا می کنید، نوع قفل هم متفاوت است و قرار نیست با وارد کردن کلید یا 4 رقم قفل طراحی و ساخت اتاق فرار باز شود.

  • برای ساختن هر نوع فضای معماری با هر ماهیتی، در نهایت قرار است از همان چوب و سنگ و گچ موجود در بازار استفاده کنید که همان هزینه را برای شما در بر خواهد داشت.
  • از بین این ژانرها تعداد زیادی وجود دارند که در کشور ما ساخته نشده اند و هنوز هیچکس اقدام به ورود به دنیای آنها را نکرده است، اما ما در ادامه 4 ژانر محبوب بازیهایی که در کشورمان وجود دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.
  • قبل از اینکه اکتور بازی را انتخاب کنید، بهتر است نقش و وظایف مختص به او را مشخص کنید و تمامی نکات را با اکتور در میان بگذارید.
  • افراد متخصص در این حوزه از هوش بسیار بالایی برخوردار بوده و با کدهای رمز، معماهای مختلف و تست هوش و بازی های فکری آشنایی کافی دارند.
  • بعدازاینکه اتاقشان ساخته می‌شود و بازیکنان اتاق فرار برای بازی به مجموعه مراجعه می‌کنند، متوجه می‌شوند که بازی آن‌ها معماهای سخت و بی‌ربط زیادی دارد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار