ویولا هنگ کنگ فراری 812 GTS برای فروش

PistonHeads

چراغ‌ها را روشن کنید، یک فراری 12 سیلندر جدید در راه است و 12Cilindri نام دارد. البته، ،، که گوشی‌های خود (یا این سایت) را در هفته گذشته بررسی کرده‌اند، قبلاً این را می‌دانند و احتمالاً نظر محکمی در مورد طراحی الهام‌گرفته از Daytona شکل گرفته‌اند (من فکر می‌کنم که جالب است، زیرا ارزشش را دارد). اما V12 تنفس طبیعی جدید فراری نباید بدیهی تلقی شود، زیرا – اگرچه سال ها در مورد موتورهای V12 صحبت می شود – این واقعا می تواند آ،ین نمونه از این نوع باشد.

هیچ قانونی وجود ندارد که فراری را از ساخت یک موتور V12 کاملاً جدید باز دارد (اگرچه تعداد زیادی وجود دارد که کار را بسیار دشوار می کند)، و سازنده Super GT جدید را نسبتاً هوشمندانه ساخته است. ممکن است این خودرو کاملاً متفاوت از بیرون به نظر برسد، اما در زیر آن مقدار زیادی از قطعات مش، با 812 سوپرفست ،وجی وجود دارد، از جمله سیستم تعلیق و ترمزها، در حالی که موتور 6.5 لیتری V12 قدرت 830 ، بخاری را از Competizione کپی می کند. نه اینکه ایرادی در آن وجود داشته باشد – فراری از ابتدای زمان این کار را انجام داده است – اما این یک راه هوشمندانه (و مقرون به صرفه) برای زنده نگه داشتن موتور V12 تا زم، که قانونگذاران اجازه می دهند است.

با این حال، این بدان م،است که احتمالاً با ،ید یک 812 سوپرفست کارکرده، به جای قرار دادن نام خود در لیست انتظار (احتمالاً بسیار طول،) برای یک خودروی جدید، چیز زیادی از دست نخواهید داد – ی،ی اگر فراری بخواهد شما را بفروشد. یکی در وهله اول. به سراغ 812 بروید و با 800 ، بخار قدرت کمی کمتر خواهید داشت، اما گشتاور کمی بیشتر برای جبران آن وجود دارد (530 پوند فوت برای 812، 500 پوند فوت برای موتور 12 سیلندر). هر دو فوق العاده سریع خواهند بود و با سرعت 0-62 مایل بر ساعت 2.9 ث،ه با یکدیگر مطابقت دارند و بدون شک در حین انجام آن شگفت انگیز به نظر می رسند.

بدیهی است که سخت افزارهای جدید زیادی در 12Cilindri وجود دارد، و برای بسیاری، بخش بزرگی از قرعه کشی، رانندگی جدیدترین و بهترین فراری است، صرف نظر از ظاهر آن. اما حتی اگر طراحی خودروی جدید را ترجیح می‌دهید، می‌تو،د شرط ببندید که ویولا هنگ کنگ 812 GTS نیز به همان اندازه سر و صدا خواهد کرد. برای ،ید رنگ‌های پسند فروش مجدد، نیاز به یک ،یدار شجاع است که از مسیر اصلی منحرف شود، و این نکته معمول وجود دارد که زیبایی در چشم بیننده است، اما این مشخصات در مقابل پس‌زمینه Rosso Corsa و Grigio بسیار متمایز به نظر می‌رسند. .

البته، ما نمی د،م که مالک اصلی چقدر برای گزینه ها هزینه کرده است، اما یک اسکن سریع از ع، های ارائه شده نشان می دهد که در جایی در قلمرو “نشان” است. هر ،صر تزئینی که روی خودروی پایه پ،تیکی بود با فیبر کربن براق در داخل و خارج جایگزین شده است، در حالی که بال‌ها با آرم‌های فراری نقاشی شده با دست تزئین شده‌اند. در همین حال، فضای داخلی با دوخت های بنفش متضاد به رنگ آلکانتارا تزئین شده است و یک دور شمارنده زرد رنگ کمی به کابین بد خلق می شود. اوه، و بله، Apple CarPlay (یک گزینه 2500 پوندی، فراموش نکنیم) نیز وجود دارد.

بنابراین، در حالی که بر،ب قیمت 379995 پوندی آن تا حد زیادی با هزینه اولیه 12Cilindri (435000 یورو یا 375000 پوند) ی،ان است، شایان ذکر است که چند جعبه در لیست آپشن های 812 علامت نخورده باقی مانده اند. البته مزیت واقعی اینجا این است که می‌تو،د امروز کلیدها را بردارید و از نور خورشید با 12 سیلندر درخشان در پس‌زمینه لذت ببرید، یا می‌تو،د به سادگی آن استوانه را در حالی که منتظر هستید تا 12 Cilindri خود ساخته شود، بردارید. اگر در اردوگاه دوم هستید، فقط به همه ما لطف کنید و رنگی پر جنب و جوش و بد بو مانند این را انتخاب کنید.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 6

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48515

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار