کیت هندلینگ مسابقه Manthey برای پورشه 718 GT4 RS 54000 دلار قیمت دارد.

کیت هندلینگ مسابقه Manthey برای پورشه 718 GT4 RS 54000 دلار قیمت دارد.

اگر بیشتر از پورشه 718 کیمن GT4 RS خود می خواهید، باید به Manthey Racing مراجعه کنید. فروشگاه مستقر در نوربرگ رینگ، یکی از زیرمجموعه های پورشه، اتومبیل های مسابقه ای را اداره می کند، اما کار توسعه را روی اتومبیل های جاده ای خود نیز انجام می دهد. پورشه روز جمعه تایید کرد که کیت کنترل Manthey Racing برای 718 Cayman GT4 RS به ایالات متحده می آید و ارزان نخواهد بود.

به طور خاص، 53946 دلار به علاوه هزینه نصب در نمایندگی مجاز Manthey Porsche. و اگر می‌خواهید روکش Gurney فیبر کربنی بزرگ‌تری برای دریچه‌های بال عقب و گلگیرهای کربنی جلو داشته باشید، ۵۸۹۰ دلار دیگر اضافه کنید. این پول زیادی در بالای خودرویی است که در حال حاضر قیمت پیشنهادی 163650 دلاری دارد و خودرویی که به طور معمول بیش از آن به فروش می رسد.

این کیت شامل کویل‌اورهای قابل تنظیم دستی است که جایگزین اجزای سیستم تعلیق استوک، سیستم ترمز ارتقا یافته با خطوط فولادی ضد زنگ و لنت‌های جدید، و آیرودینامیک اصلاح شده قابل توجهی است. این خودرو دارای فاسیای جدید زیر بدنه، هواپیماهای غواصی در جلوی ،تیک‌های جلو، اسپوی، بزرگ‌تر عقب و دیسک‌های هوا برای چرخ‌های عقب است. با تنظیم بال روی حدا،ر حمله، نیروی رو به پایین با سرعت 124 مایل در ساعت از 196 پوند به 372 پوند افزایش می یابد.

در Nürburgring Nordschleife، تمام این تغییرات باعث افزایش شش ث،ه ای در زمان دور می شود. حداقل در دستان راننده کارخانه پورشه، یورگ برگمایستر. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

با توجه به اینکه کیمن قرار است در آینده ای نه چندان دور کاملاً الکتریکی شود، 718 GT4 RS MR آ،ین نسخه از خودروی اسپرت موتور وسط پورشه خواهد بود. برای یادآوری، GT4 RS همان موتور 4.0 لیتری 9000 دور در دقیقه GT3 را دارد، با یک سیستم ورودی عجیب و غریب با کانال هایی که از داخل آن عبور می کنند. ماشین استاندارد در حال گردش در اطراف پیست است، بنابراین این باید چیزی بسیار خاص باشد.

ارزش پول؟ حتما برای بعضی ها

منبع: https://www.motor1.com/news/719265/porsche-718-cayman-gt4-rs-manthey-cost/