دکور مغازه شال و روسری که هر چشمی را خیره می کند

این بخش نخستین قسمت از ورودی مغازه شماست که تقریباً بین پنج الی پانزده گام نخست مشتری که به متراژ مغازه و همچنین مقدار آن که ممکن است از چند سانتی متر و یا چند متر متغیر باشد را در بر می گیرد. در حال حاضر شیشه های هوشمند برای نگهداری جواهرات، به مقدار چشمگیری مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است و همین امر باعث شده که اکثر طراحان برای طراحی داخلی طلا فروشی این شیشه ها را انتخاب نخست خود قرار دهند. فراموش نکنید که خانمها ناخودآگاه جذب چیدمان و دکوراسیون مغازه میشوند و توجه به این فاکتور در افزایش فروش شما بسیار کارآمد خواهد بود. واحدهای تجاری همواره از روش های مختلف برای افزایش فروش و درآمد خود بهره می برند. به این ترتیب نخست دید هر مشتری به این جواهرات جلب می شود و در نتیجه راندمان فروش را نیز به مراتب افزایش می دهد.

دکوراسیون داخلی مغازه آرایشی

همچنین مضمون دریا در کنار بسته بندی محصولات با همان ترکیب رنگی، هماهنگی بصری خوبی ایجاد می کند. تولیدکنندگان و سازندگان سرامیک، این متریال را که می تواند یکی از مصالح کاربردی در کف مغازه ها به شمار آید را به درجه های یک و دو دسته بندی می کنند که اختلاف موجود در آن ها در فرآوری و تولید است. نکته حائز اهمیت این است که طراحان داخلی بایستی بیمه مسئولیت حرفه ای را نیز در اختیار داشته باشند تا در مواقعی که فعالیتی در پروسه انجام طرح نامقبول است، خسارتهای برآمده از آن را از بیمه دریافت نمایند. قیمت تمام شده طراحی داخلی مغازه بر اساس متریال های به کار برده شده در آن امکان پذیر نخواهد بود، بلکه مالکان بایستی پیش از طراحی داخلی، بودجه در اختیار داشته خود را مشخص نمایند. البته بایستی متذکر شد که پارامترهای دیگری از جمله هزینه نصب و همچنین کلیه لوازم جانبی که زمان اجرای طرح مورد استفاده قرار می گیرد، بر روی قیمت تمام شده متریال کف مغازه طلا فروشی نیز تاثیرگذار است.

در حال حاضر طراحان داخلی هر چه در این عرصه مهارت و آموزشهای لازم را کسب کرده باشند و در این راستا به تجربیات، سرعت و دقت خود در این حوزه اضافه کرده باشند، در اجرا کردن طراحی داخلی مغازه موفق تر بوده و راندمان مطلوب تری را برای مالکان فراهم میکنند. یکی از وبسایتهای باسابقه در این زمینه ”تهران ترجمه” است که کار خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است… در ابتدای راه اندازی بسیار موفق عمل کرده و مشتریان زیادی را جذب خود میکند.

در مجموع سه دسته بندی کلی به منظور شیشه ای که برای این مصارف مورد استفاده قرار می گیرد، لحاظ گردیده که جواهر فروشان باید تنها به یک مورد برای حفظ امنیت فروشگاه خود توجه نمایند. قفسه بندی دکوری یکی دیگر از انواع قفسههای مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لباس فروشی است که دارای شکلهای مختلف است. در داخل مغازه نیز رنگ بندی قفسه ها و طراحی استندهای شما و نحوه چیدمان محصولات به شکلی که یک هارمونی زیبای رنگ را ایجاد کند باعث افزایش جذابیت مغازه و جلب نظر مشتریان میشود. هنگامی که محصولات را طبق اصولی که یاد گرفتید چیدمان کردید، قطعا دوست دارید تا نظر خریدار را جلب کند نه اینکه از آنها رد شده و به بخش بعدی برود. باید بدانید که در یک محیط تجاری مانند مغازه به دلیل اینکه طیف مراجعه کنند گان بسیار وسیع است و ممکن است از هر سلیقه و هر طبقه اجتماعی به آنجا مراجعه شود پس باید در نوع طرحی که استفاده می شود دقت لازم را به عمل اورد تا در نهایت موجب رضایت عمومی مراجعه کنندگان قرار گیرد.

طراحی داخلی فروشگاه آجیل و خشکبار برای مثال در صورتی که شما مغازه لوازم آرایش و یا پوشاک دارید، بهترین متریال استفاده شده در این مکان، لمینت و یا سرامیک می باشد. این که فروشگاهی برای چه اموری طراحی می شود، انتخاب کننده طیف رنگی کاربردی در طراحی داخلی مغازه است که این دکوراسیون رابطه مستقیمی با متراژ در اختیار داشته در مغازه طلافروشی دارد. نصب شیشههای لمینت یا ضد ضربه، دوربینهای مدار بسته و همچنین به کارگیری از دربهای ریموتی میتواند از پارامترهای دیگر در هزینه طراحی دکوراسیون مغازهها به شمار آید. 1. طراحی ویترین طلافروشی و استفاده از متریالهای مختلف مانند استفاده از شیشههای ضد سرقت از مواردی است که بر روی قیمت تمام شده طراحی داخلی طلافروشی تاثیرگذار است. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با اقدامات پلیسی معلوم شد کارگر شاکی با سارقان در ارتباط بوده و سرقت با طرح و نقشه از پیش طراحی شده توسط کارگر منزل شاکی صورت گرفته است.

شیشه های هوشمند به وسیله ریموت در مواقعی که نیاز است، شفاف و در سایر مواقع به صورت مات در می آیند که این امر سبب گردیده هیچ دیدی را نداشته باشند. برهمین اساس توصیه می شود دکوراسیون و فضای این فروشگاه ها با تلفیقی از این رنگ ها در کنار هم توسط طراحان داخلی طراحی گردد که بیانگر کسب و کار شما در این عرصه خواهد بود. یکی از مهمترین موارد در بهبود موقعیت شغلی و همچنین جذب مشتریان را میتوان به اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها اشاره کرد. تمامی موارد ذکر شده از متریال های کف مغازه هستند که باید توسط مجربترین معماران در طراحی داخلی طلافروشی اجرا گردد. اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند. متریال پارکت، تمام چوب بوده و از طریق چسب در کف مغازه نصب می شود اما لمینت از متریال های خرده چوب و همچنین چسب است و با کمک اتصالات شیاردار به همدیگر متصل می شوند و به روش قرنیزی که در لبه های دیوارها برپا می شوند، کنترل می گردند.

دکوراسیون داخلی مغازه لوازم آرایشی

قفسه ها و اتاق های پرو، به شکل خانه های کوچک ساخته شده اند. در بخش طراحی داخلی این سری از فروشگاه ها نیاز نیست که کلیه قفسه ها و همچنین دیوارهای داخلی طلافروشی مملو از طلا و جواهرات باشد. اگر شما معمار یا طراح دکور حرفه ای نیستید (منظورم اینست که تحصیلات آکادمیک در این خصوص ندارید وگرنه که ما ایرانی ها همه ذاتا طراح و دیزاینر هستیم!) و تصمیم دارید از این مدل های ویترین برای کسب و کارتان ایده بگیرید، حتما نگاهی به مطلب زیر هم بیاندازید. به طور معمول؛ طراح داخلی، عضو سندیکاها، اصناف و کلوپهای مرتبط با حرفه خود هستند که از این طریق مشتریان میتوانند سابقه کاری آنها را به این صورت بررسی و ارزیابی نمایند. 5. استفاده از نورپردازی حرفه ای و بهره مندی از ال ای دی، چراغهای آویز لوکس و مجلل و همچنین تجملاتی از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی تاثیرگذار است.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه روسری فروشی

هر چه این فضا بیشتر باشد مشتری احساس آزادی عمل و آزادی در انتخاب بیشتری خواهد داشت. به منظور رفاه حال مشتریان و برای این که احساس نمایند که به جای تهیه جواهرات به هتلی بسیار مجلل مراجعه نموده اند که قرار است از آن محل با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند و بهترین و برترین جواهرات را در آنجا مشاهده نمایند، لازم است از صندلی های راحتی و همچنین مبلمان با طیف رنگی زیبا و خاص استفاده نمایید. این سنگها که یکی دیگر از متریالهای به کار برده در کف مغازه ها به شمار میآید، زیبا و بسیار به صرفه هستند.

طراحی داخلی فروشگاه قنادی

اما در خصوص سقفهای دکوراتیو باید بیان نماییم که بر مبنای متراژ در اختیار داشته و همچنین نوع مغازه توسط طراحان داخلی اجرا و طراحی می گردند. در ادامه مقاله لازم است تا درباره طراح داخلی مغازه نیز مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه طراحی داخلی طلا فروشی بهتر است که در خصوص طراحی داخلی مغازه ها نیز مطالبی را ارائه نماییم. هدفمان از ارائه این موضوع معرفی انواع برندهای معروف عطر و ادکلن نمی باشد، بلکه در این مطلب تصاویری از دکوراسیون فروشگاه عطر و ادکلن گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد. فناوری و تولید ساخت انواع شیشه ها، تقریباً بعضی از شیشه ها را نفوذ ناپذیر کرده است. بنابراین، این سری از شیشه های حرارت دیده که تقریباً در حدود چهار برابر شیشه های معمولی مستحکم و مقاومتر هستند، قابل شکستن بوده و انتخاب مناسبی برای طلافروشی ها به حساب نمی آیند.

از دیگر مزیت های MDF این است که انواع روکش های متنوع به آسانی بر روی این ورق ها متصل می گردد و همین امر سبب گردیده که آن را به صورت چوب طبیعی در آورد و طراحی ویترین زیبا شود. از آنجا که خصلت وجود انسان حس رضایتمندی و ارزش است، پس این حس را با استفاده از چیدمان مبلمان راحت و زیبا در مشتریان خود ایجاد نمایید. مهمترین پروژه راهبردی نفتی این کشور تا سال ۲۰۲۱، طرح احداث یک پالایشگاه ۲۳۰ هزار بشکهای با مشارکت شرکت نفت بینالمللی کویت (KPI) به ارزش هفت میلیارد دلار، ساخت چندین مجتمع پتروشیمی در مجاورت این پالایشگاه و احداث مخازن ذخیرهسازی نفت خام تا ظرفیت ۲۰۰ میلیون بشکه در منطقه الدقم است. لیست ایده های زیر در این محتوا می تواند شما را در انتخاب نام مغازه دکوراسیون جدید خود راهنمایی کند.

برند سازی در دکوراسیون مغازه شامل رنگ سازمانی، نوع چیدمان، دکور مغازه، ویترین مغازه، نحوه نورپردازی، کف، سقف و هر چیزی که برای مشتریان مهم است می طراحی داخلی مغازه دکوراسیون باشد. ترکیب استیل و شیشه، باندهای استیل در بخش کف مغازه، درزگیرهای برنزی و غیره میتواند اثربخشی مهمی را در طراحی دکوراسیون داخلی مغازهها ایجاد نماید. علاوه بر این، مشتریان با نگاهی بی تامل از دورترین فاصله ها براساس ترکیب رنگ لوگوی مغازه ی شما می تواند تشخیص دهند که این فروشگاه، مغازه طلافروشی است.

دکوراسیون داخلی مغازه تجاری

4. استفاده از ویترینهای ام دی اف و یا سنگ نیز پارامتر دیگر در قیمت تمام شده دکوراسیون داخلی طلافروشی محسوب میشود. چیدمان طلافروشی و نمای کلی از طراحی دکوراسیون فروشگاه از موارد مهم دیگری است که در خرید و جذب مشتریان بی اثر نخواهد بود. در بعضی موارد ویترین های موجود در یک طلافروشی بیشتر از محیط داخلی آن در جذب مشتری تاثیرگذار است که این امر به سلیقه و تبحر طراحان داخلی مغازه بستگی دارد. یک طراحی قلم و جوهر مربوط به اواسط قرن پانزدهم از این نمای گیوتو مشهور در کودکس روستیکی، و در طراحی برناردینو پوسیتی در ۱۵۸۷ مشهود است، هر دو در موزه اپرا دل دومو نمایش داده میشوند. اجناس تک، روی پایه ستون های سفارشی و هندسی نمایش داده می شوند که از جنس سنگ صابون بوده و به رنگ های سفید و سیاه هستند. مشتری در اولین برخورد ، با اجناس پشت ویترین می تواند در مورد پسند یا عدم پسند اجناس مغازه شما تصمیم بگیرد.

پس از اینکه متوجه شدید مشتری شما به کدام سمت تمایل دارد، باید مسیری را برای هدایت مشتری به سمت بازدید سایر اجناس فراهم کنيد. اما برای اینکه دکوراسیون خوب داشته باشید و از گل های خود به خوبی مراقبت کنید. در این سری از طراحی ها باید هم به موقعیت طلافروشان و هم به سهولت خریداران و دسترسی آنها از امکانات موجود در مغازه توجه داشته باشید. سامان چوب، آکس چوب، ایکیا و دیگر شرکت های بزرگ طراحی دکوراسیون مغازه اصولی را یکی از معیارهای تاثیرگذاری بروی مشتریان می دانند و حتی بسیاری از دکوراتور ها برای جذابیت بیشتر و نگه داشتن بیشتر مشتریان در فضای های تجاری دست به کارهای خلاقانه ای می زنند که بسیار جلب توجه می کند. یک دکوراسیون لاکچری و خاص با نورپردازی های ویژه و پوشاک و البسه ای که به نحو خاصی چیدمان شده اند، برای اغلب خریداران تداعی کننده یک فروشگاه خاص با قیمت های خاص است!

طراحی داخلی مغازه با چوب

در صورتی که طراحان داخلی مایلند برای ساخت ورودی های طلافروشی شیشه به کار ببرند، باید امنیت این مکان را اولویت نخست خود قرار دهند. در صورتی که سرامیکهای چینی در مرتبه یک قرار داشته باشند، علاوه بر کیفیت لعاب بسیار بالا، دارای بدنه مقاومی نیز هستند که این امر سبب افزایش قیمت آن ها نسبت به سرامیک های درجه دو شده است. صحیح ترین طراحی داخلی دکوراسیون یک مغازه سبب افزایش جلب مشتریان و همچنین درآمد آن فروشگاه نیز می شود. در بسیاری از مغازه ها یا فروشگاه ها دیده می شود که از بهترین و شیک ترین دکوراسیون که در عین حال گران قیمت هم می باشند، استفاده شده است. طراحان داخلی برای اجرا نمودن این سری از سقفها از کناف استفاده می کنند که این ورق های گچی از طریق پروفیل های گالوانیزه در قسمت دیوار و سقف طراحی می گردند.

3. استفاده از رنگ بندی لاکچری و همچنین کلاسیک نیز میتواند در طراحی داخلی طلافروشیها نیز تاثیرگذار باشد. در طراحی طلافروشی قسمت بندی و یا سکشن بندی سبب نظم و ساماندهی بیشتر مغازه طلافروشی می شود و از همه مهمتر سبب راحتی فروش برای فروشندگان نیز می شود. به هر میزان که این سکشن بندی با ظرافت و تخصص بسیار زیادی طراحی گردد، درصد این که مشتریان بتوانند از میان تمامی جواهرات، طلای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند، بسیار زیاد است. به عنوان مثال به کارگیری تابلوهایی که بر مبنای قیمت بندی طلا، سکه و ارز در مغازه طراحی شده اند، می تواند در این فضا امری مهم و ضروری باشد. این سنگها نیز همانند سرامیکها درجه بندی دارند و به درجههای یک و دو تقسیم بندی می شوند که تنها مغایرت موجود در آنها را می توان به یکدست بودن سنگها اشاره کرد. مطمئنا در صورتی که افراد بیشتری شما و NFTهایتان را بشناسند میتوانید درآمد بهتری از این بازار کسب کنید.

دکوراسیون داخلی مغازه قنادی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار