قیمت نصب دوربین مدار بسته در بازار چقدر است؟

در حال حاضر در ایران پکیجی وجود ندارد که هم دوربین و هم دزدگیر وجود داشته باشد که بشود تمامی این موارد رو در یکجا جمع نصب دزدگیر اماکن در منزل آوری کرد. 3. بعد از کابل کشی، نوبت تنظیم نرمافزارهای دوربین مدار بسته است که بخشهای مختلفی رو شامل میشه. وقتی که سارق یا فرد متفرقه بخواهد وارد یک ساختمان شود، در را باز و بسته می کند تا از باز یا قفل بودن آن اطلاع پیدا کند، در را فشار می دهد و از اشیای نوک تیز برای باز کردن قفل استفاده می کند. همچنین تجربه ثابت کرده است که سارقان وقتی با دوربینهای مداربسته مواجه میشوند معمولاً از سرقت اجتناب میکنند. وقتی بچه بودیم اصلا از این خارجی بازیا نبود که مردم پشت چراغ قرمز صبر کنن ، کمربند ببندن و … دوربین مداربسته مخفی پریزی ( بشکل پریز دیواری برق ) توسط دوربین مداربسته کوچکی که در مرکز بدنه پریز تقلبی قرار گرفته فیلم برداری می کند.

دوربین مداربسته

در واقع استفاده از این سیستم بیشتر برای اجرای قانون است ( از کنترل ترافیک گرفته تا دستگیری مجرمان ). هدف از دوربین های امنیتی ضبط فیلم به خصوص در هر مکان آسیب پذیر یا جرایم سنگین در داخل و اطراف ساختمان شما است. جهت ارتباط با ریموت کنترل از یک کارت رادیویی نصب شده روی برد الکترونیکی استفاده می شود. 1. شما دوربین مدار بسته متناسب با نیاز خود ، دوربین های مناسب ، تجهیزات ضبط و نظارت و نرم افزار مناسب هستید. درب ورودی رستوران مهمترین بخشی است که افراد از طریق آن ورود و خروج میکنند و هنگام تهیه لیستِ خرید بهترین دوربین مدار بسته رستوران، آن را هم یادداشت کنید. به این طریق شما ممکن است هزینه اضافهتری را برای نصب دوربین توسط متخصص پرداخت کنید اما خیال شما از بابت ایجاد هر گونه مشکل در سیم کشی یا اتصال دوربینها راحت خواهد بود. این شارژر در اصل یک دوربین مدار بسته کوچک و مخفی است که هنگام اتصال به پریز برق روشن شده و صدا و تصویر را بر روی مموری خود ذخیره می کند.

نصب دوربین مدار بسته در شهرهای بزرگ و در فضاهای تجاری یا مسکونی دارای تفاوت چشمگیری است که نصاب دوربین مدار بسته باید در تمام این زمینه ها دارای تخصص کافی باشد. نصب دوربین های مدار بسته در چه فاصله هایی از هم باید انجام گردد؟ چند دلیل اساسی برای این کار وجود دارد، اول اینکه شاید آنها احساس میکنند کارفرمایان حقشان را نمیدهد، شاید هم با کارفرمای خود به مشکل بربخورند و دست به این کار بزنند! به دلیل اینکه خرید دوربین برای تمام نقاط منزل هزینه بسیار زیادی برای شما خواهد داشت و باید با در دست داشتن نقشه منزل خود که میتوانید آن را چاپ کرده و یا به صورت فرضی بر روی کاغذ بکشید، اولویتبندی کنید که کدام نقاط از منزل برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید در این مکانها دوربین مداربسته نصب شود. همان گونه که گفته شد این دستگاه ها همچون دزدگیر منزل با توجه به احتیاج بشر به آن روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می باشد و تمام سیستمهای آن کاملا به روز رسانی می شوند تا بتوانند کارایی بهتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند، جالب است بدانید که مصرف آن در آمریکا و اروپا بیشتر از خاورمیانه می باشد و آمریکاییها بیشترین مصرف سالانه از این وسیله را دارند اما اخیرا در کشور ما هم این وسیله بسیار جا افتاده است و از متقاضیان بسیاری برخوردار شده است و همگی می خواهند از این وسیله در خانه و یا منازل و یا همچنین مکانهای دیگر از آنها بهره ببرند، اما باید این را بدانید که دزدگیرها در کارایی با یکدیگر بسیار متفاوت نیز می باشند و هر کدام خاصیت و ویژگی خاص خودش را دارد که می تواند به شما ارائه نماید و این بستگی به کارایی و استفاده شما دارد که از آنها چه بخواهید و در چه مکانهایی از آنها استفاده می نمایید.

نصاب دوربین مداربسته

خودروها را در مبادی وروردی و خروجی پارکینگ مجتمع مسکونی بر عهده دارد. و نظارت بر خودرو ها در زمان پارک شدن برای ساکنین و مدیران مجتمع های مسکونی بسیار پر اهمیت است. و ذخیره کنند و در مواقع مورد نیاز با جستجوی پلاک خودرو , گزارش کاملب از زمانهای تردد وسیله نقلیه از سیستم دریافت نمایند. برای اینکه از شلوغ شدن محیط به وسیله کابلهای مختلف جلوگیری کنید پیشنهاد میکنیم حتماً برای عبور کابلها از دوربین تا محل دستگاه DVR، از داکت استفاده کنید. شما برای استفاده از دوربین بیسیم و نصب آن در محیط مورد نظر خود نیاز به سیم کشی ندارید و برای اینکه تنظیمات دوربین را انجام داده و بتوانید تصاویر را بر روی تلفن همراه یا رایانه خود مشاهده کنید نیاز دارید که نرمافزار مخصوص آن را نصب کنید. دوربین ها و مانیتورها برای شما این امکان را فراهم می کنند تا رویدادها را به صورت زنده مشاهده کنید و بتوانید فیلم های ضبط شده را برای مراجعه بعدی بایگانی کنید.

برخی از دوربینهای مداربسته این امکان را فراهم میکند که بتوانید با نصب برنامه مخصوص تصاویر را از راه دور مشاهده کنید. راه دیگر برای این کار استفاده از لنزهای با قابلیت فوکوس متغییر است محدوده فوکوس این لنزها نیز محدود است اما کار انتخاب را برای شما خیلی راحتر خواهد کرد. دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شدهاند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی میباشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته میباشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه میباشند. مرتبط با کنترل ترافیک و …

همچنین نیروهای زیادی تحت عنوان نصاب دوربین مدار بسته در تهران و در تمام مناطق و ساختمان ها با کاربری های متفاوت فعالیت می کنند که از طریق سایت سنجاق می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. گروه حفاظتی ایمن پارسه از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه فروش و نصب سیستم های نظارت تصویری آغاز نمود. افرادی مناسب این شغل هستند که بتوانند در زمینه کامپیوتر، شبکه، اینترنت، الکترونیک، برق و مخابرات شروع به کسب دانش و اطلاعات نمایند. برای درک و دانش بهتر ، می توانید یک بلوک دیاگرام تهیه کنید و مسیریابی قطعات برد را فرا بگیرید. همانند دوربین های آنالوگ، پس از نصب و اتصال قطعات و آزمایش درستی کارکرد سیستم، روی سیم کشی و کابل ها را بپوشانید. بهترین محل نصب دوربین در فضای مورد نظر، اتصال آن به دیوار است.

نصاب دزدگیر اماکن در تهران

این کابل از یک سو به منبع تغذیه متل خواهد شد و از سمت دیگر به منبع تغذیه DC. قرارگرفتن لنز دوربین به سمت پنجره ممکن است کیفیت تصویر را کاهش دهد. سپس لازم است تا با توجه به کیفیت دوربین های انتخابی شما دستگاهی متناسب با آن دوربین ها انتخاب شود تا وظیفه پردازش و ذخیره تصاویر را به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام برساند.منبع برق درستی را برای دوربین های خود انتخاب نمایید تا بتوانند به بهترین شکل تامین انرژی را با توجه به فاصله های دوربین های شما از دستگاه به درستی انجام دهد . برای این کار بهترین دوربین مداربسته که پیشنهاد شده است دوربین مداربسته INFINITY می باشد .

آژیرهای نوری یا همان هشدار دهنده های نوری با عملکرد خود که به صورت چشمک زن است، با ساطع کردن نوری قابل توجه به اعلان خطر و جلب توجه افراد می پردازد. نکته دیگری که در تعیین محل قرارگیری دوربین بسیار مهم است، محل نصب دوربین مداربسته است. با استفاده از مته برقی محل قرارگیری هر پیچ را سوراخ کنید. این قطعه از یک پلاتین و یک پیچ تنظیم کننده تشکیل شده است. با توجه به این که گفته شد که هر دستگاه همچون پک دزدگیر دارای ویژگیهای خاص خود می باشد باید این را هم به شما بگوییم که دستگاهی که انتخاب می نمایید می بایست کاملا نیازهای شما را رفع نماید و همچنین دارای گارانتی نیز باشد و کشور ما ایران نیز یکی از تولید کننده های برتر در زمینه دزدگیرها به حساب می آید و این دزدگیرها یکی از پر نصرف ترین مدل دزدگی می باشد و همچنین پیشتاز در عرصه حفاظت و امنیت و دارای امکانات بسیار زیادی نیز می باشند که کارایی آنها را چندین برابر نموده است و از نظر قیمیت هم بسیار مناسب می باشند و همه می توانند آنها را تهیه نمایند و از آنها به راحتی استفاده نمایند.

2. خودتون و بر حسب سه پیشنهادی که از متخصص ارائه میشه، یک فرد رو انتخاب کنید. در آموزش نصب دوربین مداربسته ما ابتدا به این موضوع میپردازیم که چه کارهایی را باید قبل از نصب دوربین مدار بسته انجام دهید و در ادامه به سراغ آموزش مرحله به مرحله نصب دوربین مداربسته خواهیم رفت. به علت اهمیت این موضوع این است که روش نصب دوربین مداربسته با سیم یا بیسیم با هم متفاوت است. در این مرحله نیاز دارید که با کمک کابل کواکسیال یا کابل شبکه که بسته به نوع دوربین شما متفاوت است دوربین را به پورتهای ورودی دستگاه DVR متصل کنید. اگر فضای مورد نظر شما بزرگ است و یا کیفیت و پایداری تصویر برای شما اهمیت دارد حتما از دوربین مدار بسته با سیم استفاده کنید.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

نسل بعدی دزدگیرها کهکمی نسبت به مدل قبلی پیشرفتهتر است. این مدل دوربینها به راحتی در هر جایی چه در داخل ساختمان و چه در خارج ساختمان قابل نصب هستند. پشت بام: در صورتی که پشت بام ساختمان از ساختمان های مجاور قابل دسترسی است. ترکیب دوربین مداربسته و دزدگیر می تواند از منزل شما دژ مستحکمی غیر قابل نفوذ بسازد. دوربین های ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره داده ها در صفحات ثبت نام استفاده می شود. 4. دوربین قدرت زوم شدگی خود را از دست داده است. مکانهای بالا کاملاً پیشنهادی هستند و شما باید بسته به نیاز و شرایط منزل خود مکان مناسب را انتخاب کنید. تا زمانی که از دوربین مدار بسته استفاده می کنید، باید در مورد حقوق اطلاعات افراد و مسئولیت های خود نیز بدانید.

بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته

اما برای اتصال دوربین دیوار باید نکاتی را در نظر داشته باشید. پایه دوربین را در محل مورد نظر بر روی دیوار نصب کنید. دوربین را با استفاده از پیچهای مخصوص به پایه دوربین متصل کنید. تا اینجای کار با مقدمات و الزاماتی که باید قبل از نصب دوربین مدار بسته انجام دهید آشنا شدید. فناوری دوربین های مدار بسته برای چندین دهه است که شناخته شده اند و حتی پیشرفت آن ها در سال های اخیر باعث شده است تا حتی در دستگیری مجرمان و اجرای عدالت آنها نیز موثر واقع شود. از نظر نحوه پشتیبانی و دخیره اطلاعات NVR می تواند تصاویر را هم بر روی هارد، شبکه و حتی بدون شبکه ذخیره سازی کند. دقت کنید که دستگاه ضبط تصویر را در محلی قرار دهید که به راحتی بتوان تمامی دوربینها را بدون نیاز به سیم کشی زیاد به آن متصل کرد. همانطور که در بالا اشاره کردیم دوربینهای بیسیم نیاز به سوراخکاری و سیم کشی ندارند اما اگر از گیرنده وای فای دور شود تصویر بیکیفیت خواهد شد.

شرکت نصب دزدگیر اماکن

دوربین مدار بسته در مواردی هم می تونه کارساز نباشه . دوربین های تحت شبکه از پرطرفدارترین دوربین های مدار بسته هستند. به طوری که با اطمینان می توان گفت دزدگیر سیم کارتی منزل از بهترین سیستم های امنیت و حفاظت است. هر چند بهتر است سیم کارتی که انتخاب می کنید، آنتن دهی قوی داشته باشد و بتواند با سرعت قابل قبولی به شبکه مخابرات وصل شود. با پیشرفت این دستگاه ها امروزه می توان با کمک آنها از خیلی حوادث جلوگیری نمود و دستگاه دزدگیر اماکن مدل gm910 یکی از جدید ترین سیستمهای دزدگیر می باشد که می تواند برای منازل و خانه ها بسیار مفید واقع شوند و در حال حاضر این دزدگیر سیم کارتی دارای سیم کارت هم هستند که می توانند در هنگامی که یک فعالیت مشکوک را مشاهده کردند به شما زنگ و یا پیامک ارسال نمایند و حتی بعضی از دزدگیرها با امکان داشتن امواج وای فای می توانند به طور زنده مکان را به شما نشان دهند و شما می توانید خودتان به وضوح مکان حادثه و اتفاق را مشاهده نمایید، همه اینها نشان دهنده این می باشد که این دستگاه ها به چه میزان برای نسل بشر مهم و ضروری می باشد آن هم در دنیای امروزی که حواث بسیار زیادی رخ می دهد.

نصاب دوربین مداربسته منزل دزدگیرهایی که در اماکن نصب میشدند ابتدا مکانیزم های ساده ای داشتند که فقط قادر به ساخت صدا در محل بودند ؛ اما با گذشت زمان و با توسعه فنّاوری های ارتباطی ، این امکان به دزدگیرها اضافه شد که بتوانند از طریق تلفن ثابتی که به دستگاه متصل شده است، با شماره تماس و یا شمارهای وارد شده روی آن تماس گرفته و حرکت مشکوک را گزارش کند. به عنوان کارفرما میتوانید بعدا دوربینها را چک کنید و حتی با تکنولوژی جدید میتوانید در خانه خود بنشینید و از طریق تلفن خود بر رستوران نظارت داشته باشید. این دزدگیر اماکن با استفاده از تکنولوژی امروزه به یکی از پر مصرف ترین تجهیزات در جوامع می باشد و جالب است بدانید که این وسایل از در واقع همان زنگهای قدیمی منازل می باشند که امروزه به نام دزدگیر شناخته می شوند و می توان از آنها در هر گوشه ای استفاده نمود تا از ورود سارقین به محل مورد نظر جلوگیری نمود و با استفاده از علم و فناوری این دستگاه ها بسیار پیشرفت کرده اند و امروزه می توانند حتی از روی چهره و صدا سارقین را شناسایی نمایند و امروزه یافتن یک دزدگیر مناسب و عالی به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده است زیرا نمی دانند چه مدل و نوعی را می بایست تهیه نمایند که ما در این مقاله به شما بهترین انواع این دستگاه ها را خواهیم گفت پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

عموما فردی که قصد نصب دوربین بصورت مخفی و جاسوسی را دارد. رسیور یا همان دریافت کننده فقط نیاز به تغذیه دارد و فرستنده نیاز به تغذیه و NC، COM نیز دارد و باید آن را متصل کنید. این تجهیزات در دنیای مدرن از کارایی بسیار زیادی برخوردار هستند و می توان از آنها در هر جایی که فکرش را کنید استفاده نمود، این تجهیزات از سیستمهای تشخیص حرکت نیز بهره می برند به این صورت که می توانند تمامی حرکات را در خودش ذخیره نموده و در آینده از آنها استفاده نماید، در ابتدا این تجهیزات بسیار ساده بودند و فقط می توانستند صدا تولید نمایند یعنی هنگامی که دزدی وارد منزل می شد از این دستگاه آژیر بر می خواست اما امروزه توسعه فناوری و تکنولوژی باعث آن شده است تا این دستگاه ها از به روز ترین سیستمهای حال حاضر دنیا برای تشخیص دزدان و جلوگیری از دزدی دارد و حتی می توان با استفاده از تلفنهای هوشمند هم آنها را کنترل نمود.

البته اهمیتی ندارد که شما صاحب یک رستوران محلی در قسمتی از شهر هستید یا یک مجموعه رستوران زنجیره ای در سرتاسر کشور را مدیریت می کنید، در هر شرایطی استفاده از دوربین مداربسته و نصب دیگر تجهیزات و سیستم های امنیتی مزایایی دارد که باید این موضوع را جدی بگیرید. اگر مایل هستید برای خانه، آپارتمان، فضای کار، پاساژ و مانند آن، از تکنولوژی روز استفاده کنید و تمامی حوادث روز رو با دوربین های مداربسته مانیتور کنید، این صفحه متعلق به شماست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار