رپورتاژ آگهی فروش رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

برای هر رپورتاژ 1500 کلمه ای به 2 الی 3 لینک و 3 الی 5 عکس نیاز نمی باشد و از زیاد روی در تعداد لینک ها و تصاویر شدید بپرهیزید . آگهی‌دهنده‌ها با استفاده از رپورتاژ آگهی «چهره»‌ای به کسب ‌و‌کارشان می دهند ، آن را واجد صفات انسانی می‌کنند و خود را نسبت به رقبایشان خاص تر می نماید. برای انتخاب سایت موردنظرتان توجه به هر سه این موارد بسیار مهم است و نباید صرفاً یک سایت را فقط به خاطر رتبه الکسا آن انتخاب کنید. در حالی که در میان این متن شما کالا یا خدمت خود را نیز معرفی کرده‌اید و از مزایای آن سخن گفته‌اید. به همین دلیل کاربران با خواندن این مطلب در نهایت به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند. برای فهمیدن دقیق اینکه منظور از رپورتاژ در دنیای اینترنت و وب‌سایت‌ها چیست، ابتدا باید درباره بک لینک صحبت کنیم.

چقدر لازم است تا برای ریپورتاژ هزینه کنیم؟

تریبون به درستی دست روی این مشکل گذاشته است و موفق شده است تجربه خوبی در این حوزه خلق کند. از سوی دیگر مدیریت مالی رپورتاژ ادزها نیز با این سرویس ساده تر شده است و درگیر تعداد زیادی فاکتور و مشکلات اجرایی آن نیستیم. دنبال کردن جزئیاتی نظیر زمان انتشار، صحت لینک‌ها، تگ‌ها، عکس‌ها و … از شما و تیم‌تان زمان زیادی می‌گیرد، به خصوص اگر قصد انتشار چندین رپورتاژآگهی را داشته باشید.

هزینه رپورتاژ چقدر است؟

رپورتاژ آگهی فروش رپورتاژ آگهی رپورتاژ ادز-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در یک رپورتاژ آگهی، بسته به پکیج خریداری شده می‌توانید تعداد مشخصی «بک‌لینک» به صورت خرید رپورتاژ گلدلینک – https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – «فالو» قرار دهید. استفاده از بک‌لینک‌ها در رپرتاژ آگهی نه تنها کسب و کار شما را به سایت منتشر کننده رپورتاژ مرتبط می‌کند بلکه سبب ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو نیز می‌شود. با توجه به مواردی که در بالا مطرح شد می‌توان پکیج رپورتاژ آگهی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید اما باید نکاتی برای خرید رپورتاژ آگهی در نظر داشته باشید.

  • برای تولید محتوا هم میتوانید با پشتیبانی فروش در تلگرام و واتساپ، یا شماره تماس مستقیم ۰۹۱۰۲۹۴۰۷۰۹ در ارتباط باشید تا نویسندگان ما با بالاترین کیفیت سفارش شما را انجام دهند.
  • دلایل مختلفی را می‌توان برای این موضوع در نظر گرفت اما به طور خلاصه باید گفت تهیه یک متن رپورتاژ آگهی مناسب با شرایط بالا نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار بالایی است تا متن‌هایی متناسب با هر رسانه به تولید برسند.
  • سایر وب‌سایت‌ها هم با توجه به اعتبار و نتیجه‌ای که معمولا از تجربه کار با آن سایت دارند، این هزینه را پرداخت می‌کنند.
  • ما با تمام سایت‌های معتبر و مرتبط با کار شما آشنا هستیم و رپورتاژ شما را در تمام آنها منتشر می‌کنیم.

در چنین شرایطی رپورتاژ آگهی می‌‌تواند شانس موفقیت بیشتری داشته باشد؛ موفقیتی بیشتر از تبلیغات و البته کمتر از مقاله‌ها و مطالب اصلی در هر رسانه. بسیاری از مرورگرها به ابزارها و پلاگین‌هایی برای حذف تبلیغات مجهز شده‌اند. بنابراین اگر تبلیغات در وب‌سایت‌ها ارائه شود، این احتمال وجود دارد که بخشی از مخاطبان اساساً آن‌ها را پیش از نمایش حذف کنند. در پنل تریبون می‌توانید به طور لحظه‌ای، گزارش‌ تحلیلی و دقیق کمپین‌ رپورتاژ آگهی ‌تان‌ را مشاهده کنید و بازخورد کمپین‌تان را به راحتی بررسی کنید.

رپورتاژهای خود را بعد از انتشار رها نکنید، بهتر این است که رپورتاژهای قوی خود را به برنامه لینکسازی خود اضافه کرده و برایشان لینکسازی نمایید. موتورهای جستجو محتوای کوتاه تر از ۳۰۰ کلمه را به عنوان محتوای ضعیف یا Thin Content شناسایی میکنند و برای آن ارزش کمتری قائل میشوند. محتوایی که امروزه میتواند رقابتی تر باشد چیزی مابین ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ کلمه است. از عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی به همراه محتوای باکیفیت استفاده کنید. این مقاله به شما می‌گوید چگونه از تاثیر و اعتبار آدم‌ها در شبکه‌های اجتماعی به نفع خودتان استفاده کنید. تیم حرفه‌ای نوین دریچه‌ای نو را در عرصۀ دیجیتال مارکتینگ به روی شما باز می‌کند.

تفاوت پست میهمان با رپورتاژ آگهی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار