لوازم یدکی لیفان خرید، فروش و قیمت قطعات و لوازم LIFAN

در سال ۲۰۰۱ میلادی صادرات موتورسیکلت‌های این شرکت به کشور ژاپن اغاز شد تا یک رقیب برای شرکت معروف هوندا شود. شرکت چینی لیفان در سال 1992 در منطقه ای کوچک در جنوب شرقی چین توسط آقای یین مینگشان و با تعمیرات موتور شروع به کار کرد. نخسه ۲.۴ لیتری توان تولید قدرتی برابر با ۱۵۸ اسب بخار را دارا بوده که این مقدار برای چنین خودرویی مناسب است. لیفان x60 تنها شاسی بلند موجود لیفان در ایران بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

جهت دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش عمده با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. قطعات یدکی لیفان 820 هم برخلاف تصور در بازار موجود بوده و هیچ مشکلی از لحاظ کمبود قطعه نیست. یکی از راحترین کار ها تماس گرفتن به مراکز تهیه و تامین قطعات یدکی لیفان بوده که مجموعه ما میتواند این کار را به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام دهد. دستگیره درب داشبورد لیفان LIFAN 520 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو نقش اساسی دارد. برای مشاوره فروش دستگیره درب داشبورد لیفان LIFAN 520 با قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

رقبای لیفان 520

شما می توانید بصورت آنلاین و بدون نیاز حضور در فروشگاه تری اس، هزینه خود را پرداخت کنید. در ادامه نکاتی را که در رابطه با خرید از سایت یدک مارکت باید بدانید را عنوان می‌کنیم. با توجه به مشکلات اینترنت و عدم امکان ارتباط در واتساپ، برای دریافت قیمتها و خرید قطعات می توانید از طریق دکمه زیر آخرین نسخه های نرم افزارهای سروش، ایتا و آیگپ را دانلود و نصب کنید تا با ما در ارتباط باشید.

فروشگاه زدپارت، نمایندگی فروش لوازم یدکی لیفان در تهران، فروش حضوری و اینترنتی لوازم یدکی لیفان رو آغاز کرده است. لیفان X50 از دیگر خودرو های برند لیفان است که قطعات و لوازم یدکی آن توسط مجموعه آذین یدک تهران تامین میشود. بسیاری از قطعات و لوازم این خودرو در انبار ما وجود دارد که شامل لوازم موتوری لیفان X50 ، لوازم جلوبندی لیفان X50 ، لوازم بدنه لیفان X50 ، قطعات گیربکس لیفان X50 و قطعات داخل کابین لیفان X50 میباشد. همچنین اگر قطعه ای خاص در انبار موجود نباشد ، با داشتن تامین کننده هایی در کشور چین میتوانیم قطعه ناموجود مورد نظر شما را تامین کنیم. در صورتی که نیاز به هر قطعه برای لیفان X50 خود هستید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما را به دستتان برسانند. تمام تلاش ما تسهیل در فرآیند تهیه قطعات و لوازم یدکی بوده و امیدواریم که خدمتی بزرگ به شما هموطنان عزیز داشته باشیم.

فروش و قیمت انواع فیلتر روغن-بنزین-هوا لیفان x60 .فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و ولوازم یدکی لیفان ایکس 60-lifan x60.. باید بدانید که در بازار چراغ برق نمایندگی‌های بسیاری، همانند فروشگاه لوازم یدکی کرمان موتور یدک برای تهیه قطعات یدکی لیفان وجود دارد. اینکه بتوانید قطعات یدکی لیفان را به راحتی در برند اصلی و اورجینال خریداری کنید در انتخاب این خودرو بسیار تاثیرگذار خواهد بود. ما با فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان به شما انواع برندها را پیشنهاد می‌کنیم تا با توجه به هزینه مد نظر بتوانید قطعه مورد نیازتان را خریداری کنید. فروشگاه لوازم یدکی لیفان یکی از بزرگترين مجموعه‌ های واردات، فروش و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای وارداتی در ایران می باشد. با مراجعه به چنین فروشگاهی شما می‌توانید انواع لوازم یدکی خودروی لیفان را انتخاب و خریداری کنید.

فروش لوازم یدکی مگان , فروش لوازم یدکی ساندرو , کپچر

مجموعه ما با تامین کننده های زیادی که در چین مستقر هستند ارتباط مستقیم دارد. لذا اکثر قطعات و لوازم تهیه شده برای خودرو های لیفان (لوازم یدکی لیفان ۶۲۰) تماما شرکتی بوده و دارای بالاترین کیفیت میباشد. تلاش ما این است که لوازم یدکی لیفان را با مناسب ترین قیمت همراه با بالاترین کیفیت و کارایی به دست مشتری برسانیم. لوازم و قطعات موجود لیفان که در انبار ما یافت میشود شامل لوازم موتوری لیفان ۶۲۰ ، لوازم جلوبندی لیفان ۶۲۰ ، لوازم بدنه لیفان ۶۲۰ ، لوازم گیربکس لیفان ۶۲۰ و قطعات داخلی کابین لیفان ۶۲۰ میباشد. در صورتی که نیاز به قطعات یدکی لیفان ۶۲۰ دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید تا کار شناسان ما در اسرع وقت سفارش شما را به دستتان برسانند.

لوازم یدکی لیفان خرید، فروش و قیمت قطعات و لوازم LIFAN لیفان X60 در خودرو های لیفان ، مدل شناخته شده ای در بازار خودرویی کشور فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان است. همچنین بازار دست دوم و رونق نسبی این مدل باعث شده که بسیاری از قطعات و لوازم یدکی لیفان X60 در بازار وجود داشته باشد. قطعات لیفان X60 هم به صورت نو و هم به صورت استوک یا کارکرده در بازار یافت میشود. مجموعه آذین یدک تهران که از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تامین قطعات یدکی خودرو های چینی به شمار می آید ، لوازم لیفان X60 را در انبار های خود موجود دارد.

  • ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید.
  • مسلما یکی از دغدغه‌های اصلی افراد به هنگام خرید اینترنتی مورد اعتماد بودن فروشگاه می‌باشد.
  • اما مدت زمانی که بسته به دست شما می‌رسد بستگی به آدرسی دارد که وارد کرده‌اید.
  • از جمله مزیتهای این خودرو می توان به ظاهر بسیار زیبای آن به همراه مصرف سوخت بسیار پایین اشاره کرد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

در این مواقع حتی جایگزینی قطعه کهنه با قطعه نو نمیتواند عملکرد خودرو را تضمین کند. وزن این خودرو kg 1415 است و طول آن mm 4390، عرض آن mm 1820 و دارای ارتفاع mm 1715 با فاصله بین دو محورmm 2610 می‌باشد. بیشترین سرعت این خودرو 175 کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی آن 8.7 لیتر به ازای هر 00 کیلومتر می‌باشد. سنسور نور با یک قطعه بسته می‌شود و ساب ووفر در موقعیت خودکار قرار می‌گیرد. اکنون چراغ میانی با روشن شدن جرقه روشن می‌شود و بعد از خاموش شدن پس از 30 ثانیه خاموش می‌شود. در ایران دانگ فنگ H30 کراس و ساندرو استپ وی و برلیانس h320 کراس یا همان c3 می باشد.

همچنین ارائه گارانتی اصالت برای فروش این کالا توسط این نمایندگی معتبر، تضمینی دیگر برای فروش لوازم یدکی اورجینال به مشتری است. نخستین خودروی شاسی بلند ریز نقش تولید شده در شرکت لیفان، Lifan X60 بود. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه شانگهای چین به نمایش گذاشته شد. لیفان 520 اولین خودروهای عرضه شده از برند لیفان در سال 1387 به بازار ایران بود. لیفان 520 به دلیل استفاده از متریال ارزان و هم قیمت بودن با خودروهای داخلی، تا حدی توانست گوشه ای از بازار در اختیار بگیرد. لیفان 820 یک سدان‌های چینی با کیفیت بود که توسط کرمان موتور و در بازه زمانی 1395 تا 1397 مونتاژ شد.

آشنایی با کمری چینی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار