ماجرای ادعای کاربر توییتر در خصوص ورشکستگی کوکوین چه بود؟ میهن بلاکچین

ماجرای ادعای کاربر توییتر در خصوص ورشکستگی کوکوین چه بود؟ میهن بلاکچین

صرافی کوکوین یکی از همین پلتفرم‌هایی بود که عملیات احراز هویت را هنوز اجباری نکرده است و می‌توان گفت برای ما بهترین صرافی ارز دیجیتال است. در این مقاله به سراغ معرفی کامل این صرافی رفتیم و تمامی مباحث آموزشی آن را مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به قابلیت‌هایی که در نحوه سفارش‌های این صرافی وجود دارد، انتظار می‌رود که استقبال کاربران از آن روز به روز بیشتر و بیشتر بشود. کوکوین پس از بایننس، کوین بیس، هوبی و اف‌تی‌ایکس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات است و حجم معاملات ارزهای دیجیتال مختلف در این پلتفرم به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار در روز هم می‌رسد.

معایب صرافی KuCoin

3- در صورت داشتن ریفرال کد (کد دعوت) در آخرین کادر این کد را وارد کنید. 1- مطابق تصویر زیر ابتدا ایمیلی که به آن دسترسی دارید، وارد کنید. پسوردی انتخاب کرده و آن را در کادر پایین نیز تکرار می‌کنیم. در صورتی که کد ریفرال دارید آن را در همین مرحله وارد کنید. در اسکرین شات این چت که در فضای تلگرام انجام شده است otteroooo درخواست فرستادن ۲ اتر را از مسوولین این صرافی برای اثبات ورشکسته نبودن می‌کند. کوکوین همچنین KuMEX را راه اندازی کرد که اکنون به KuCoin Futures تغییر نام داده است.

  • تنها کافی است یک شماره موبایل یا آدرس ایمیل بدهید تا در آن حساب باز کنید.
  • در ابتدای سال ۲۰۱۸، تعداد کاربران صرافی کوکوین چیزی بالغ بر یک میلیون کاربر گزارش گردید.
  • پس از این مرحله از شما خواسته می‌شود که ربات نبودن خود را اثبات کنید.

آن ها از بیش از 75 رمز ارز فردی حمایت میکنند و همیشه لیست اضافه می شود. در اوایل سال 2018 گزارش شد که کوکوین بیش از 1 میلیون کاربر دارد. با این حال میانگین حجم معاملات آن کمتر از دیگر مبادلات محبوب مانند بایننس است. اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی این سایت برای شما باشد. جواب این سؤال که کوکوین بهتر است یا کوینکس برای هر شخص و هر زمانی متفاوت است. در حال حاضر هرکدام از این دو صرافی از یک نظر نسبت به دیگری برتری دارند و قبل از اینکه محاسبات نقش تعیین‌کننده داشته باشد، سلیقه و نظر خود کاربر مهم است.

البته با درنظرگرفتن نرخ کنونی ارز، مقدار این محدودیت در بسیاری از شرایط مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود. مقایسه صرافی های کوکوین و کوینکس از نظر مقدار کارمزد اهمیت زیادی دارد. هرچه بازه زمانی معاملات این افراد کوتاه‌تر باشد نیاز به یک صرافی که کارمزد کمتری داشته باشد بیشتر می‌شود. کارمزد تیکر و میکر در سطح اولیه در صرافی کوکوین برابر با ۰.۱ است.

  • به همین منظور ما در این بخش از مقاله معرفی صرافی کوکوین، به بررسی کارمزدهای صرافی کوکوین می پردازیم.
  • سپس در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، یک رمزپویا برای صرافی کوکوین هر 60 ثانیه تولید میشود.
  • از جمله ویژگی‌های این ارتقا می‌توانیم به اضافه شدن انواع سفارش‌های پیشرفته، API جدید و سایر عملکردهای اشاره کنیم.
  • از این نظر نیز می‌توان صرافی کوکوین را از جمله بزرگ‌ترین صرافی های جهان قلمداد کرد.
  • این پلتفرم با استفاده از سیستم مالی زیربنایی، سیستم چندلایه پیشرفته و چند خوشه‌ای می‌تواند به صورت همزمان چند وظیفه را انجام دهد.
IP این سرورهای مجازی همواره ثابت خواهد بود و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. این صرافی در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و از همان روزهای ابتدایی، در کانون توجه افراد زیادی قرار گرفت. همان‌طورکه گفتیم، قابلیت‌های متنوع و متفاوت این صرافی محبوب باعث شد تا به جدی‌ترین رقیب بایننس تبدیل شود. همچنین لیو اضافه کرد که این صرافی هیچ‌گونه برنامه‌ای برای توقف برداشت نداشته و با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

چگونه تخفیف کارمزد صرافی کوکوین را دریافت کنیم؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار