افت فک Kimera EVO37 Martini 7 برای فروش

PistonHeads

پتانسیل راحتی زیادی در کاتالوگ پشتی لانچیا وجود دارد. محصولات رالی افسانه ای این شرکت در اواسط دهه 1970 و 1990 دارای چنان قدرت ستاره ای عظیمی هستند که اغلب از نظر مطلوبیت در بین کمیاب ترین فراری ها و لامبورگینی ها قرار می گیرند – و گفته می شود که در رانندگی به همان اندازه که در نگاه ، خوب هستند. که در. تنها مشکل نادر بودن و شکنندگی نسبی آنها به این م،ی است که دارندگان Stratos، Delta S4 و 037 آنها را در گاراژهایی با کنترل آب و هوا محبوس می کنند تا از آنها در برابر بسیاری از ،اصر زنگ زدگی بریت،ا محافظت کنند. پس برای مدل‌هایی که هیچ‌کدام از پایه‌هایشان با مدل‌های اصلی مش، نیست، پایه‌ای محکم است، درست است؟

در واقع، قبل از روزهای Singer Design 911s و GTO Engineering 250 SWBs، یک شرکت کوچک ایتالیایی به نام Mani،tura Automobili Torino، Lancia Stratos را دوباره طراحی کرد. MAT Stratos با استفاده از فراری F430 به ،وان پایه، دارای فاصله بین دو محور، پنل‌های بدنه فیبر کربنی و طراحی جالبی است که یک دانش‌آموز برای یک پروژه پایان سال تصور کرده است. مدل‌های «سنتی» بیشتری به‌شکل Automobili Amos Futurista و Maturo Stradale دنبال شدند که هر دو بر اساس خودروهای اهداکننده دلتا ساخته شده بودند – قبل از اینکه کیمرا از راه برسد و همه را با تفسیر 037 عالی شگفت‌زده کرد.

بر خلاف خودروهایی که در بالا ذکر شد، Kimera EVO37 بیشتر یک خودروی جدید است تا یک خودروی جدید که بر اساس تصویر هیولای رالی دیفرانسیل عقب لانچیا ساخته شده است. این خودرو بر روی یک شاسی سفارشی با سیستم تعلیق دو جناغی جلو و عقب با دمپرهای Ohlins ساخته شده است، در حالی که بخش می، الهام گرفته از بتا مونتکارلو (درست مانند 037 اصلی) به صورت دیجیتالی بهبود یافته است تا ظاهری براق و لغزنده داشته باشد. در همین حال، قوس چرخ‌ها دورتر از ماشین اصلی قرار گرفته‌اند (اینطور نیست که قدیم‌تایمر یک چیز باشد)، و بال بلندتر و بیشتر به عقب کشیده شده است. هر اینچ از بدنه پ،تیکی تقویت شده با فیبر کربن آن، از سد هوای عمیق تا نوک بال، شکوه و عظمتی است.

همانطور که موتور است. خب، یه جورایی 4 سیلندر 2.1 لیتری وسط نصب شده بر اساس همان بلوک خودروی اصلی ساخته شده است که فقط برای مطابقت با استانداردهای فعلی صدا و آلایندگی به روز شده است و یک سوپرشارژر Volumex برای آن ناله متمایز 037 وجود دارد. اوه، و این بار یک توربوشارژر همچنین، به وضوح از راه اندازی حماسی دوقلو حمل و نقل برای دلتا S4 الهام گرفته شده است. این ،یب 500 ، بخار قدرت تولید می کند که همه آنها به طور انحصاری از طریق چرخ های عقب به جاده می آیند (اگرچه کیمرا روی نسخه EVO38 تمام چرخ متحرک کار می کند) از طریق جعبه های دستی یا اتوماتیک انتخابی شما.

با این حال، این یک EVO37 “معمولی” نیست، بلکه یک نسخه ویژه نادرتر (و قدرتمندتر) از مارتینی 7 است. فقط به 37 نمونه محدود شده است، مارتینی 7 قدرت خود را 50 ، بخار افزایش داده است و (بدیهی است) خطوط امضا را تعیین کرده است. از شرکت نوشیدنی های ورزشی وسواس به ماشین ها. پکیج هوا نیز با یک شکاف کربن عمیق تر، دامن ها و کانال های عظیم NACA در جلوی چرخ های عقب بازسازی شده است. چیزهای شیک زیادی در داخل وجود دارد، با صندلی‌های آلکانترای آبی که به ماشین رالی دلتا S4 اشاره می‌کند و دکمه‌ها دقیقاً به همان شکلی که روی 037 اصلی بود، طراحی شده‌اند.

هنوز تایید نشده است که آیا کیمرا توانسته است تمام 37 نمونه مارتینی 7 را جابجا کند یا خیر، اما اگر EVO37 یک سال زودتر معرفی می‌شد، قابل توجه بود. قیمت‌ها هرگز اعلام نشده است، اما فروشنده برای این خودروی خاص 1,170,000 پوند درخواست می‌کند که افزایش قابل توجهی از قیمت پایه مدل استاندارد 430,000 پوندی است. این تبلیغ نشان می دهد که ممکن است در حال حاضر در ایالات متحده باشد، به این م،ی که ممکن است مجبور شوید برای واردات آن زحمت بکشید. این برای طرفداران سرسخت لانچیا با جیب های بی پایان ارزشش را دارد، اما اگر چیزی نزدیک تر به خانه می خواهید، همیشه این نسخه محدود Bianco Perlato Delta HF Integral Evo II با ،ری از قیمت وجود دارد.

<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_leftButton__WO90K" type="،on" tabindex="-1">به سمت چپ حرکت کنید<،on cl،="Button_،on__xUu5i Button_solid__X0g5r Button_noDropShadow__xZ3YK Gallery_rightButton__nkUBZ" type="،on" tabindex="-1">به سمت راست بروید

1 / 8

منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=48482

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار