دریچه بازدید چفتی تهویه سان

دریچه بازدید چفتی تهویه سان

بوسیله نرم افزارهای دیجیتالی طراحی و سپس قطعاتِ ام دی اف بوسیله دستگاه “سی ان سی” بر اساسِ طرحِ اولیه شکل داده می شود و پس از مونتاژ، دریچه ،بوسیله رنگِ پی وی سیِ ضدآب پوشش دریچه بازدید داده می شود. تنوعِ رنگ و مدل و ماهیتِ چوبیِ این نوع دریچه، باعث شده کارفرمایان و مهندسین ناظر اقبالِ ویژه ای نسبت به کاربرد این نوع دریچه نشان داده اند. به طور کلی دریچه‌های بازدید در دو حالت لولایی و فشاری (وزنه‌ای) تولید شده و تفاوت آن‌ها در اتصال بدنه اصلی و درپوش با لولا به یکدیگر است. تمام حالت‌های تولید شده دریچه بازدید از لحاظ جنس و متریال به مدل‌های مختلف لیست زیر تقسیم شده و هر کدام بر اساس سلیقه مشتری و کاربرد خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تولید دریچه‌های هوا با ورق استیل با عیارهای 304 و 316 موجب مقاومت بالا در برابر موادی شیمیایی و اسیدی شده است. بیشترین محل نصب دریچه استیل بازدید برای مراکز بهداشتی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی بوده و قابلیت جلوگیری از ایجاد آسیب به تجهیزات را نخواهد داد.

  • این دریچه­ها با چهار نوع متریال از قبیل آلومینیوم، آهنی، ام‌دی‌اف و پلاستیک تولید می­شود و انواع مختلفی دارد.
  • ابعاد قسمتِ فرورنده‌ی دریچه بازدید ،باید در هر بُعد به اندازه‌یک سانتیمتر کمتر در نظر گرفته شود تا دریچه بازدید به راحتی در محل خود نصب گردد.
  • اگر می خواهید تا دریچه مد نظر شما سبک باشد و به راحتی بتوان آن را نصب نمود، گزینه های آلومینیومی امروزه در بازار وجود دارند که می توانند پاسخگویی خوبی داشته باشند.
  • دریچه های بازدید کف، درب هایی هستند که برای بازدید از شیرآلات، شیرفلکه های آب، فنکویل، سیستم های کابل کشی و فیوز های برق توکار توسط تاسیسات نصب می شوند.
  • رایج‌ترین نوع کانال کشی در ساختمان‌های امروزی را می‌توان استفاده از انواع لوله خرطومی یا فلکسیبل نام برد.

ضعف اصلی این دریچه آهنی بازدید، عدم مقابله با آسیب‌های ناشی از رطوبت بوده؛ اما برای مناطق با آب و هوای خشک بسیار مناسب خواهد بود. جهت بهبود زیبایی محیط داخلی امکان استفاده از رنگ‌های مختلف این درپوش داکت وجود داشته تا خاصیت دکوراتیو بودن آن نیز مورد مصرف قرار گیرد. به‌کارگیری رنگ‌های کوره‌ای پودری استاتیک موجب هارمونی رنگی بین رنگ دریچه و نمای اصلی فضای داخلی شده و از بدنه اصلی دریچه بازدید در برابر فرسایش و اثرات ضربه محافظت خواهد نمود. دریچه زیر داکت اسپلیت ساده وزنه‌ای در زمره درپوش‌های بازدید ساده و تخت بوده و بدون هیچگونه شیار، برآمدگی و محلی برای رفت‌وبرگشت هوا طراحی شده است.

کدام روش آزادسازی به نفع دارندگان سهام عدالت است؟

علاوه بر پوشش دهی بعضی نقاط و زیبایی بیشتر محیط باعث می شود دسترسی آسان و سریعی به همان نقاط ذکر شده ایجاد شود. در صورتی که از مواد اولیه مرغوب و استانداردهای لازم برخوردار باشند، می توانید از خرید و قیمت خرید مطمئن باشید. انواع مختلفی از این درب در بازار وجود دارد که از برند های گوناگون است و هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند بهتر است به کیفیت محصولات این نام تجاری دقت شود.

تجهیزات فست فود/تاپینگ پیتزا/کانتر سرد

جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس‌آپ به وی پیام ارسال نمایید. این آلیاژ در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در سیستم هوارسانی برای خود پیدا نموده و اکثر قطعات دریچه هوا، کولر و بازدید تاسیساتی با کیفیت بالا از این گروه به دست خواهد آمد. تنوع رنگ، وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و فرسایش از دلایل اصلی استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی داکت اسپلیت است. انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل را می توان به راحتی باز و بسته نمود. به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند. این دریچه ها با تنوع بالایی که از نظر ابعاد، طرح و رنگ دارند؛ حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهند.

آلیاژ به کار رفع در ساخت این دریچه از بروز گرفتگی، زنگ زدگی و سایر مشکلات احتمالی برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به سایر آلیاژ‌ها جلوگیری می‌نماید. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید دریچه بازدید به محل قرارگیری، نحوه اتصال و میزان استفاده از آن دقت کنید و براساس آن محصول موردنظرتان را خریداری کنید. زیرا هرچه اندازه دریچه بزرگتر و کیفیت ساخت آن بهتر باشد، به نسبت قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. از این حیث دریچه بازدید فن کویل دارای انواع مختلفی است که به توضیح آن میپردازیم .

یکی از ساده‌ترین و متداول‌ترین دریچه‌های بازدید، مدل پایه کوتاه این محصول است. به گونه‌ای که افراد روزانه با آن سر و کار دارند، اما با مفهوم دریچه بازدید آشنایی چندانی ندارند. آیا می‌دانستید که درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، اتاق و … یکی از مدل‌های دریچه بازدید پایه کوتاه هستند؟ روی اکثر این دریچه‌ها یک صافی قرار دارد که مانع از ورود کف، خاک، مو، چربی و … به درون لوله تخلیه و فاضلاب می‌شود. پس از ساخت ، دریچه بازدید آهنی به وسیله ی رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشش داده می شود .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار