دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان

یکی از ارزان ترین دریچه های زیر فن کویل، دریچه زیر دستگاهی گریل خور یا پانچی میباشد. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان باسابقه انواعدریچه تنظیم هوامحسوب میشود که انواع دریچه بازدید فن کویل نیز یکی از محصولات اصلی این شرکت محسوب میشود. فن کویل های خطی برای تهویه هوا از طریق محفظه هایی که بر روی آن است هوای محیط را کشیده و به بیرون انتقال می‌دهد.

تعداد قفل‌های دریچه بازدید فن کویل متناسب با ابعاد دریچه می‌تواند متغیر باشد. این نوع دریچه بازدید فن کویل در واقع ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی یک یا دوطرفه است. سطح دریچه بازدید فن کویل با رنگ کوره‌ای در رنگ‌های متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی،طوسی و… پوشش داده می‌شود. خط زیر فن کویل خطی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده و با لولاها و پیچ های مخفی به عرض فریم ثابت می شود و خط زیر فن کویل خطی به دو شکل لولایی و وزنی ساخته می شود. این دریچه خطی اجازه می دهد تا هوا از محیط به داخل محفظه فن کویل جریان یابد.

دریچه دسترسی فن کویل ساده با گریل مکش ۱۸ سانتی متری

با استفاده از رنگ کوره‌ای استاتیک به افزایش عمر دریچه کمک شده و همچنین ثبات رنگی دریچه فن کویل در اثر رطوبت، سرما، گرما، فرسایش و ضربه از بین نخواهد رفت. تنوع رنگی محصول دریچه زیر فن کویل برای طراحان داخلی ساختمان بسیار کارآمد بوده و آن‌ها با استفاده از طرح و نقش ویژه به دکور محیط داخلی ساختمان خواهند پرداخت. برای نمونه قیمت دریچه فن کویل در مدلهای گل سقفی بالاتر از قیمت دریچه زیر فن کویل در مدل های دیگر میباشد. تنوع ساخت دریچه های بازدید فنکوئل زیاد است و با آلومینیوم، ام دی اف و پلاستیک میتوان آن را در هر مدل و ابعادی تولید کرد.

دریچه زیر فن کویل پلاستیکی به صورت کاملا سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما تولید می‌گردد و محدودیتی در ساخت دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نسبت به ابعاد و سایز نخواهد داشت. تناسب ساختار درب دریچه زیر فن کویل با دریچه دهش هوای فن کویل از جمله مواردی هست که در زیبایی و تناسب محیط تاثیر بسزایی میگذارد.یعنی اگر مدل دریچه دهش هوای فن کویل خطی است باید دریچه ی هوارسانِ دربِ دریچه زیر فن کویل نیز خطی باشد که اصول هارمونی رعایت شود. اگر دریچه دهشِ هوای فن کویل از مدل دریچه مشبک باشد و همچنین اگر نیاز به تامین هوای فنکویلاز درب دریچه زیرفن کویل باشد، برای تناسبِ بیشتر معمولا از دریچه زیرفن کویل مشبک استفاده می‌گردد. درب دریچه زیر فن کویل مشبک ترکیبی از ورق آلومینیومی و یک دریچه مشبکِ صفر یا ۴۵ درجه است. دریچه مشبک که روی درب دریچه زیر فن کویل نیز می‌تواند به صورت بدون توری و همچنین با توری ساخته شود.

البته زمان ماندن در کوره نیز نباید بیش از حد لازم باشد؛ زیرا ممکن است کدر شدن رنگ روی دریچه را باعث دریچه فن کویل شود. مشتری می تواند با توجه به دکوراسیون خود طرح و رنگ دریچه ی فن کویل را انتخاب نماید. دریچه‌ای که برای فن کویل تعبیه می‌شود ارتباط مستقیم با ابعاد فن کویل دارد.

  • به طور معمول لولا ی درب دریچه زیر فن کویل روی ابعاد طولی تعبیه خواهد شد تا بیشترین توان نگهدارنده را داشته باشد .
  • دریچه زیر فن کویل ، این محصول درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود .
  • همانطور که در بالا ذکر شد ، فریم دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و سایز این پروفیل ها نیز در عرض ۳۲ و ۵۰ میل قابل تولید و استفاده می باشد .
  • دریچه زیر فن کویل بطور کلی از پنج نوع جنسِ آلومینیوم،آهن، چوب(ام دی اف) ، استیل و پلاستیک تولید و عرضه می گردد.
  • در این مرحله جای پیچ ها را هم روی فریم تعبیه میکنیم تا بعد از عملیات رنگ آمیزی هیچ خراشی روی فریم دریچه زیر فن کویل نیفتد.

می توان دریچه زیرفن کویل را با توجه به نوع و محل قرار گیری فن کویل تعیین کرد. در برخی موارد این دریچه بر روی دیوار بوده و در برخی دیگر بر روی سقف نصب می شوند. استفاده از تنوع موجود در این محصولات باعث می شود تا تغییری در دکوراسیون شما به وجود نیاید. تنوع موجود در دریچه زیرفن کویل بسیار بالا بوده و می توان با توجه به هر محلی، از محصولی تخصصی استفاده نمود. امروزه نوع طراحی در این محصولات به گونه ای می باشد که شما به راحتی از تنوع موجود می توانید بهره ببرید.

دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی از ترکیب ورق آلومینیومی و دریچه خطی کله قندی ساخته می شود. ابعاد و سایز دریچه زیر فن کویل به میزان سایز و ظرفیت دستگاه مکنده یا دمنده مربوط است. دریچه زیر فن کویل از دو نوعِ وزنه ای و لولایی تشکیل یافته که انواع دریچه زیر فن کویل لولایی و وزنه ای به انواع متنوعی از قبیل گل سقفی ، گریل دار ، معمولی ، مشبک و خطی تقسیم بندی شده است. در صورت نیاز به هوارسانی از مسیرِ درب دریچه زیر فن کویل استیل، باید از شیار بر روی بدنه ی دریچه زیر فن کویل استیل استفاده نمود تا هوای موردِ نیاز جهت برگشتِ هوای فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد.

قیمت دریچه فن کویل

همانطور که در بالا ذکر شد ، فریم دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و سایز این پروفیل ها نیز در عرض ۳۲ و ۵۰ میل قابل تولید و استفاده می باشد . حال اگر از پروفیل ۳۲ میل استفاده شود به دریچه زیر فن کویل ، دریچه ی فریم معمولی گفته می شود و اگر از پروفیل ۵۰ میل برای ساخت فریم دریچه زیر فن کویل استفاده شود ،به دریچه زیر فن کویل دریچه ی فریم پهن اطلاق می گردد . ابعاد فریم دریچه زیر فن کویل باید یک سانت کوچکتر از ابعاد کلاف پایه باشد تا در آن فرو رود و هنگام نصب ، نصاب دچار مشکل نشود .

قابلیت های دریچه فن کویل

دریچه فن کویل نمونه کار دریچه بازدید فن کوئل ارسال رایگان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار