راهنمای واریز و برداشت در کوینکس (CoinEx) -ایران ارز دیجیتال

کاربران میتوانند در صرافی کوینکس از این خدمات نیز بهرهمند شده و بخشی از سرمایههای خود را در بازار مارجین و یا بازار صرافی کوینکس فیوچرز قرار دهند. در زمان نگارش این مقاله، سه سال از زمان تاسیس صزافی کوینکس میگذرد و یک صرافی به نسبت تازه در بازار کریپتو است که بیشتر از همه توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. برای امنیت حساب و دارایی ارز دیجیتال مشترکین، صرافی CoinEx همه کاربران خود را تشویق میکند تا موارد تأیید هویت را تکمیل کنند. یکی از مسائل بسیار مهم که باید توجه ویژه به آن داشته باشید بالا بردن امنیت حساب کاربری است، این نکته را در نظر داشته باشید که ایمیل شما به حساب کاربری در کوینکس متصل شده است به همین جهت هر چقدر امنیت ایمیل شما بالا باشد مطمئنا امنیت دارایی های شما در این صرافی بالاتر خواهد رفت، شاید برای شما سوال پیش بیاید که برای بالا بردن امنیت ایمیل باید چه کار هایی انجام داد، در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که سعی کنید برای ایمیل خود یک رمز عبور قوی انتخاب کنید برای مثال بهتر است به این نکته اشاره کنیم که رمز عبور باید پیچیده باشد و در آن از حروف بزرگ و کوچک، اعداد، علامت ها و غیره استفاده شود تا هر کسی نتواند به راحتی رمز ایمیل شما را باز کند، توجه داشته باشید که کد ارسال شده توسط صرافی کوینکس باید در یک فضای امن نگهداری شود برای مثال باید از رطوبت، باد، باران و افراد سوء استفاده گر دور باشد زیرا تمام این ها این مسائل می تواند برای دارایی های شما خطر ساز شود.

تایید هویت در این سطح از طریق برنامه گوشی همراه و با استفاده از تایید وب کم صورت می پذیرد و برای انجام این کار شما حتما بایستی درخواست خود را با موضوع مربوطه Contact us HERE ارسال فرمایید. کارمزد کم معاملات: کارمزد معاملات در این صرافی ۰٫۱ درصد است و اگر از توکن CET استفاده کنید کارمزد معاملات نصف میشود. صرافیهای بسیاری در خارج از کشور وجود دارد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. تکمیل فرآیند احراز هویت حساب برای کاربرانی که میخواهند مقادیر زیادی را از حسابشان برداشت کنند اجباریست ولی اگر شخصی این مرحله را کامل نکرده باشد، حجم قابل برداشت برای او کمتر خواهد بود. صرافی های زیادی هستند که میتوان معاملات ارز دیجیتال خود را در آن انجام داد؛ اما خب به دلیل شرایط تحریمی برای داشتن حساب کاربری در صرافی های خارجی احتیاج به VPN آی پی ثابت است. امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: بدون احراز خویت تا سقف دههزار دلار در روز از حساب خود میتوانید برداشت داشته باشید؛ اما با احراز هویت و ارسال مدارک شخصی تا سقف تا یک میلیون دلار در روز میتوانید برداشت داشته باشید.

رمز را در قسمت مشخص شده در عکس وارد کنید.

برترین ویژگی که توانسته این سایت را متمایز از بقیه کند ، دور بودن از تحریم و انجام trade ترید بدون توجه به تحریم های قانونی است . تبریک میگوییم شما تمامی مراحل را با موفقیت انجام داده و میتوانید معاملات خود را در حساب کاربری صرافی کوینکس شروع کنید. رابط کاربری ساده: فضای کار با صرافی کوینکس راحت است و تقریباً فضایی شبیه به بایننس دارد. بله میتواند از قسمت تنظیمات زبان حساب کاربری خود را فارسی کنید. رمز را در قسمت مشخص شده در عکس وارد کنید. نکته: رمزی که در قسمت Private key نوشته شده بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که این صرافی خدمات خود را به تمام مردم دنیا ارائه میکند؛ همچنین نرخ کارمزدی که صرافی کوینکس در معاملات برای کاربران ایرانی در صورت معرفی به دوستان در نظر گرفته حدود ۴۰ درصد بوده که مبلغ بسیار بالایی است، به این معنا که کوینکس با اینکار در حال ترغیب ایرانیان به استفاده هر چه بیشتر از خدمات این صرافی است.

زمان ثبت نام صرافی کوینکس بهتر است از Google Authenticator برای ایمن سازی استفاده کنیم. زمان ثبت نام صرافی کوینکس کدام روش ایمن سازی بهتر است؟ اپلیکیشن موبایل: صرافی کوینکس از نسخه اندروید و IOS برای کاربران موبایل پشتیبانی میکند که کار با اپلیکیشن موبایل کوینکس نیز بسیار راحت است. وارد کردن تمام دارایی در معاملات مارجین باعث ریسک بسیار بالایی خواهد شد که احتمال دارد به لیکوئید شدن شما بیانجامد. با وجود توسعه های صورت گرفته در بازار ارز دیجیتال استقبال برای خرید و فروش ارز های مجازی در کشور های مختلف افزایش پیدا کرده است و امروزه بازار این معاملات بسیار داغ شده اند و در حال گسترش روز افزون می باشند.

یکی از مهمترین مراحل شروع معامله در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی مناسب و امن برای معامله است. در بخش Market شما فقط میتوانید حجم معامله خود را تعیین کنید و سیستم به طور اتوماتیک بر اساس قیمتهای موجود در Order Book معاملات خرید یا فروش شما را انجام میدهد. امنیت: استفاده از پروتکلهای مختلف و سیستم امنیتی full dimension protection باعث شده کاربران با خیال راحتی در این صرافی معامله کنند. بارکد نمایش داده شده در صفحه را با استفاده از گوگل آتنتیکیتور اسکن کنید. دیگر به گوگل آتنتیکیتور دسترسی نداشته باشید. استفاده از صرافی کوینکس مزایا خاص خودش را دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم. حتماً میدانید که یکی از مهمترین مسائل مربوط به صرافی های ارز دیجیتال حجم معاملات آنها است. برای بازیابی گوگل آتنتیکیتور به این رمز احتیاج خواهید داشت پس از یادداشت روی گزینه Next کلیک کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار