چسب بتن چیست و چه کاربردی دارد؟

محصول به مقدار ۱۰ تا ۲۵ درصد به نسبت آب به ملات اضافه می گردد . بسته بندی این محصول در ظرف های 1 , اینجا را بررسی کنید 3 و 8 کیلوگرمی عرضه می شود . در بتن ریزی استخرها، مخازن، دیوارهای حائل، تونل ‌ها و سدها کاربرد به سزایی دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و یا خرید محصول با ما تماس بگیرید. به صورت یک دست ملات را روی سطح مورد نظر پخش کنید به طوری که ضخامت آن تقریبا در همه جا یکسان باشد. سعی کنید خلل و فرج زیر کار را تا جایی که امکان دارد از بین ببرید،سپس از انباشته نشدن آب روی سطح کار اطمینان حاصل کنید.

آب بندکننده نمای ساختمانی فرسیل 2002 بر پایه مواد سیلیکونی ساخته شده است. این محصول بصورت مایع محلول در آب یا بصورت حلالی با خواص جذب به مصالح ساختمانی می باشد. استفاده از فرسیل 2002 بصورت عمقی بدون تشکیل فیلم و تغییر رنگ است. از این محصول جهت آب بندی سطوح سنگی ، سطوح سیمانی ، سطوح سفالی و سطوح گچی استفاده می شود.

  • فرتكس V554 یک ملات تعميراتي اصلاح شده پلیمری تک جزئی جهت تعمیر مواضع بتني است.
  • چسب بتن فرتکس 333 یک ماده دو جزئی بر پایه اپوکسی سالونت فری اصلاح شده است.
  • از این نوع چسب می‌توان به عنوان آب بند کننده قدرتمند داخلی بتن نیز استفاده کرد.
  • سپس بهتر است کمی سیمان و شن و ماسه به آن اضافه شود تا ملاتی خمیری شکل ایجاد شود.
  • و بهتر است پشت کاشی را نیز به ملات آغشته نمایید تا تماس کامل چسب تضمین گردد.

چسب بتن چیست و چه کاربردی دارد؟

افزودن این مایع به ملات منجر به کاهش نفوذپذیری آب و افزایش مقاومت، انعطاف‌پذیری و چسبندگی آن می‌شود که همین امر، رزین تقویت ملات (لاتکس) را به محصولی مطمئن برای کاربردهای گوناگون تبدیل کرده است. برای پدید آمدن یک ماده چسبناک طبیعی به چیزی غیر از ترکیب سیمان با بتن نیاز است که این ماده می تواند همان چسب بتن باشد. کاربرد چسب بتن ، تنها محدود به مواقعی نمی شود که سطح مورد نظر از جنس بتنباشد. شما می توانید بر روی بسیاری از سطوح نظیر سطوح سیمانی هم از این چسب ها به منظور اتصال کاشی، سرامیک و… استفاده کنید.

سیوان لند | بازار آنلاین صنعت ساختمان

این ویژگی چسب بتن، هنگام نما سازی بر روی بتن قدیمی نیز کاربرد دارد. چسب بتن از نفوذ آب جلوگیری کرده و از این جهت برای آب بندی بتن بکار می رود. برای آب بند کردن منابع، استخر های بتنی، ترمیم آسیب دیدگی کانال های آب، کف سالن های صنعتی، باند فرودگاهها، سدها، پایه پل ها و ستون ها می توان از چسب بتن استفاده کرد. همچنین ‌به عنوان لایه پیوند‌ زا درترمیم سازه ‌های بتنیبه کار می‌رود‌. چسب بتن مخصوص آب بندی به صورت مایع بوده و ظاهری شیری رنگ دارند که پس از مصرف (خالص یا ترکیب در ملات‌) کاملا بی رنگ هستند.

با استفاده از این چسب بتن علاوه بر آن که انعطاف پذیری بتن افزایش میابد دوام آن نیز بهبود میابد. چسب آژن شیمی قابلیت اجرای آسان به بتن میدهد و این امکان اجرای لایه های نازک بتن را ایجاد میکند. شیمی ساختمان چند ملات تعمیراتی را بر اساس نیاز بازار ساخت و ساز تولید کرده است.

ویژگی ها چسب اپوکسی بتن :

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار