آموزش رایگان پایتون 2023 یادگیری پایتون از صفر | آموزشگاه آپادانا تبریز

برای ساختن یک برنامه گرافیکی نیاز دارید که کتابخانه tkinter را بلد باشید . در این بخش به بررسی IDE ها و کد ادیتور ها می پردازیم و همچنین پایتون را نصب میکنیم و کار با هرکدام از ایناهارا بررسی میکنیم. پس دوستان عزیز وقت را تلف نکنید و همین الان ثبت نام خودتون رو در این دوره انجام بدید .

در صورت قبولی در دوره، شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات آن در بخش دوره‌های آموزشی رزومه‌ساز «جاب ویژن»، تایید مهارت خود را در قالب اضافه شدن «مدال مهارت» به روزمه آنلاین خود دریافت نمایید. این مدال علاوه بر ایجاد تمایز در نمایش رزومه شما، باعث بالاتر قرار گرفتن آن در لیست انبوه رزومه‌های ارسالی به کارفرما شده و بدین ترتیب شانس شما را برای استخدام در سازمانهای موفق و پر متقاضی افزایش می‌دهد. این دوره طوری طراحی شده است که محتوای آموزشی دوره حول چند پروژه واقعی و کاربردی هستند تا یادگیری دانشجو در طول دوره به کاربردهای عملی تبدیل شود و به این ترتیب بالاترین سطح یادگیری را فراهم نمایند. به صورت کلی کار با فایل ها را با هم یاد میگیریم و به صورت خاص کار با فایل های csv را مورد بررسی قرار می دهیم. پایتون شاه‌کلید دنیای برنامه‌نویسی است و به هر سیستم‌عاملی می‌خورد.

آموزش برنامه نویسی پایتون

پایتون یک مهارت جدید و قدرتمند است که در عرصه‌های مختلف کاربرد دارد. افراد مبتدی و حتی حرفه‌ای می‌توانند در حوزه این زبان کار کنند. مهم‌ترین ویژگی این چارچوب زبان پایتون این است که از مکانیسم اعطای بلیط برای ردیابی خطاها و وضعیت آن استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این فریم ورک می‌توان به نصب آسان، اتصال راحت دیتابیس و ایمنی بالای آن از باگ‌ها و حفره‌های امنیتی اشاره کرد. جانگو یکی از فریم ورک‌های تحت وب است که توسط توسعه دهندگان با تجربه ساخته شده است.

آموزش پایتون مقدماتی تا متوسط، محبوب ترین دوره وب فارسی

پس اگر قصد دارید در کمتر از یکسال به یک برنامه نویس حرفه‌ای پایتون تبدیل شوید روش رایگان خیلی مناسب شما نیست. JavaScript یک زبان برنامه نویسی است که برای سمت فرانت اند برای توسعه وب سایت ها به کار می رود . در این بخش برای این که بتوانیم بخش بعدی را شروع کنیم ابتدا با این زبان و کتابخانه محبوب Juqery آشنا خواهید شد . در این بخش به بررسی ماژول های کاربردی در زبان برنامه نویسی پایتون می پردازیم. یکی از مهم ترین یا شاید مهم ترین بخش های هر زبان برنامه نویسی مدرن شی گرا بودن آن است . شما با استفاده از شی گرایی می توانید برنامه هایی توسعه دهید که توسعه راحت تری دارند و عملکرد مشخص تری دارند .

بررسی متد های انواع داده ها

آموزش رایگان پایتون 2023 یادگیری پایتون از صفر | آموزشگاه آپادانا تبریز این برنامه ها می توانند ویژگی را به گونه ای اضافه کنند که از ابتدا در خود Flask پیاده سازی شده اند. Pinterest و LinkedIn معروف ترین برنامه هایی هستند که از چارچوب Flask استفاده می کنند. با استفاده از این آموزش، زبان برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت که توجه های زیادی را به خود جلب نموده است.

  • در پایان با چند تمرین برنامه نویسی آموخته های خود را می آزمایید.
  • اگر میخواهید درباره زبان پایتون جزئیات بیشتری بدانید، به مقاله‌ی بهترین راه یادگیری پایتون ( راهنمای گام به گام ٢٠٢٠ ) مراجعه کنید.
  • پایتون 2 نسخه قدیمی‌تر است و پشتیبانی رسمی و عرضه به‌روز‌رسانی‌های آن تا سال 2020 ادامه داشته است.
  • با این آموزش به صورت کامل و جامع، سینتکس زبان برنامه نویسی پایتون را فرا خواهید گرفت.
  • هدف از ایجاد PHP، طراحی اپ‌های مخصوص وب است که دارای جزییات و پیچیدگی زیادی است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار