آشنایی با تلویزیون شهری و انواع آن ویرگول | asilight

آشنایی با تلویزیون شهری و انواع آن ویرگول | asilight بله در صورت زیر ساخت فروش انواع تلویزیون شهری تیم ای اس آی لایت به شما کمک خواهد کرد تا شروع به کار خود را با قدرت بیشتر استارت بزنید. برای تامیین انرژی مورد نیاز برد کنترلر و ماژول ها در تلویزیون تبلیغاتی شهری از منبع تغذیه استفاده می شود. پاور در تلویزیون‌ها اهمیت زیادی دارد چون استفاده از منبع تغذیه نا مرغوب و غیر استاندارد می تواند به تمام قطعات آسیب وارد کند لذا در هنگام خرید پاور به برند و جنس پاور حتما دقت کنید .

  • بنابراین ما به صورت سرخود نمی‌توانیم نسبت به نصب این تلویزیون‌ها اقدام کنیم و باید مجوز لازم را داشته باشیم.
  • همچنین در روند ساخت باید از قطعات بسیار عالی و با کیفیت بالا استفاده کرد تا نهایتا بتوانید زمان زیادی از تلویزیون شهری استفاده کنید.
  • مثلا امکانات متنوع این تجهیزات و یا عواملی که هریک نقش بسزایی در کیفیت و وضوح تصاویر پخش شده دارند؛ مواردی هستند که باید به خریدار یادآوری شود.
  • هر کابینت از تعداد ماژول تشکیل شده است، ولتاژ مورد نیاز ماژول‌ها، توسط چندین منبع تغذیه تامین می‌شود.
  • ارتباط وایرلس با سیستم ، از طریق آنتن های وایرلس با استاندار های شهری صورت میگیرد.

از جمله مواردی که باید به آن توجه کرد پایه نمایشگر است که با ظاهری خلاقانه به المانی جذاب در شهر تبدیل تلویزیون شهری شود. عرضه برند های مطرح و قطعاتی با کیفیت نیز در حوزه مسئولیت های بهترین مراکز فروش این نمایشگرهای دیجیتال است. همچنین در صورت مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر، امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش و ضمانت مطمئن نیز وجود دارد که به واسطه آن در صورت خرابی قطعات، امکان تعویض یا تعمیر آن وجود دارد. خرید تلویزیون شهری با مصرف بهینه انرژی، اگرچه در ابتدا تا حدودی هزینه بر و گرانتر است اما، در طولانی مدت با کاهش هزینه های صرف شده به همین منظور، کاملا به صرفه و مناسب نیز خواهد بود.

برای مثال هرچه تراکم بیشتری نیاز داشته باشید باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت کنید. یکی از مواردی که در رابطه با تلویزیون‌های شهری ابهام برانگیز است و ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، قیمت پنل تلویزیون شهری است. استفاده از این تلویزیون‌ها باید مطابق با قوانین شهری و شهرداری باشد. بنابراین ما به صورت سرخود نمی‌توانیم نسبت به نصب این تلویزیون‌ها اقدام کنیم و باید مجوز لازم را داشته باشیم. به همین دلیل، قیمت تلویزیون‌ها تحت تأثیر این مورد قرار می‌گیرد و ما دو گزینه داریم. مورد اول قیمت خرید تلویزیون شهری است و مورد دوم قیمت اجاره تلویزیون شهری.

برای این تلویزیون تراکمی با فاصله پیکسل 1 سانتی متر کاملا مناسب بوده و تصویر HD را برای شما ایجاد خواهد کرد. زمانی که ماشین‌ها پشت چراغ قرمز هستند می‌توانند بارها تیزر شما را مشاهده کرده و شاید تصمیم به خرید محصول ارائه شده بگیرند. این یکی از مهم‌ترین مزایای خرید تلویزیون شهری است که می‌تواند تاثیر زیادی در کسب و کار شما داشته باشد. اجاره تلویزیون شهری آخرین موردی است که تیم‌های تبلیغاتی در نهایت به آن می‌رسند.

داخلی، داخل سالنی (In Door)

بعد از آرماتور بندی و گذاشتن صفحه ستون‌ها باید بتن استاندارد به لحاظ درصد سیمان در فنداسیون ریخته شود. یک هفته تا 10 روز بعد از بتن‌ ریزی مراحل بعدی نصب تلویزیون انجام شده، تا بتن به‌حد کافی استحکام پیدا کند. نوع اول روی ماشین های سنگین نصب شده و معمولا سه تا چهار متر ارتفاع دارند.نوع دوم روی اسکلت های چهارچرخ نصب شده و با موتور متحرک جا به جا می شوند.

قیمت انواع تلویزیون شهری داخل سالن

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار