بهترین لپ تاپ گیمینگ در 17 مدل + قیمت و بررسی مقداد آی تی

از این رو با توجه به سابقه این کمپانی انتظار می‌رود که دستگاه‌ها بسیار خوبی داشته وب سایت من باشد. در ابتدای راهنمای خرید لپتاپ گیمینگ دیدیم که قوی‌ترین دستگاه متعلق به این شرکت است. حال در لپتاپ‌های میان رده نیز ام اس آی بسیار خوب عمل کرده است.

  • در این مقاله جزئیات مربوط به رشته مهندسی کامپیوتر اشاره شده تا در انتخاب بهترین لپ تاپ شما را راهنمایی کند.
  • به همین دلیل اگر به دنبال قدرت بالا و هزینه مناسب هستید، قطعاً نگاهی به این دستگاه بیاندازید.
  • با وجود مشخصات سخت افزاری بسیار خوب، صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی و بدنه با کیفیت، اما وزن لپ تاپ ایسوس FX505DU حدود ۲٫۲ کیلوگرم است.
  • اگر شما از کسانی هستید که کیبوردی حد واسط گیمینگ و سنتی می‌خواهید، بهتر است به سراغ صفحه کلیدهای Chiclet-style بروید.
بهترین لپ تاپ گیمینگ، قوی‌ترین ماشین جنگی در دنیای دیجیتال است. تفاوتی ندارد برای چه کاری وارد دنیای دیجیتال می‌شوید، یک لپ تاپ گیمینگ هر کاری را برای شما انجام می‌دهد. لپ تاپ‌های گیمینگ همان سخت افزاری را به همراه دارند که رایانه رومیزی دارد؛ تنها تفاوت یک لپ تاپ گیمینگ و یک کیس، سیستم خنک کننده آن است. ما در آی تی هوم تمام لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار را بررسی کردیم؛ با خواندن این مقاله با بهترین‌ها آشنا می‌شوید.

بهترین لپ تاپ تا 70 میلیون

من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم. حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون ایسوس رو معرفی کنم. من توی مقاله بهترین لپ تاپ لنوو، بهتون بهترین‌های این برند رو معرفی کردم. حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون لنوو رو معرفی کنم. برای اینکه لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون رو آماده کنم، باید مدل‌های زیادی رو باهم مقایسه می‌کردم و کیفیت، کارایی و عملکرد اونا رو باهم می‌سنجیدم.

همچنین میتوانید در کنار آن، برای فیلم ها و…

دستگاه طراحی ساده و محکمی داره و هیچ چیز اضافی نداره که بخواد حواس شما رو پرت کنه. دکمه‌ها کیبورد عملکرد خیلی خوبی دارن و برای تایپ کردن خیلی مناسب هستن. دستگاه از درگاه‌های ارتباطی متنوعی پشتیبانی میکنه و میتونید وسایل جانبی زیادی رو بهش وصل کنید. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی نیترو 5، همه چی رو با کیفیت Full HD نمایش میده و وضوح و دقت رنگ بالایی داره. ایسر از روکش مات استفاده کرده تا از انعکاس نور جلوگیری کنه و بشه راحت‌تر از نمایشگر توی محیط‌های پر نور استفاده کرد.

گوگل پلی هشدار داد: روبیکا از اطلاعات شخصی کاربران جاسوسی می‌کند (بروزرسانی: مشکل حل شد)

لپ تاپ از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنه که در صورت خالی شدن باتری، خیلی سریع اون رو شارژ میکنه؛ همچنین میتونه بیشتر از 9.5 ساعت شارژدهی داشته باشه و خاموش نشه. در ضمن لپ تاپ از دوتا اسپیکر استفاده می‌کنه که صدای خوبی دارن و توی بازی کردن به کارتون میان. به این موارد باید پورت 3.0، پورت Type-C و دیگر امکانات جذاب را هم اضافه کرد تا به عنوان بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون، HP Omen 16 را بتوان دستگاهی کامل معرفی کرد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ در 17 مدل + قیمت و بررسی مقداد آی تی

این دستگاه‌ها همچنان بسیار قدرتمند بوده و می‌توانند جایگزین دستگاه رومیزی شما باشند. یک HDD استاندارد با سرعت 180MB / 180MB بر ثانیه خواندن و نوشتن را انجام می‌دهد؛ در حالی که یک SSD با اندازه و حجم یکسان می‌تواند این کارها را با سرعت 550MB / 550MB بر ثانیه انجام دهد. SSDها از نظر دوام و ماندگاری نیز بهتر هستند، زیرا قطعات متحرک کمتری دارند. FidelityFX Super Resolution (یا به طور اختصاری FSR) جواب شرکت AMD به تکنولوژی DLSS انویدیا است.

پردازنده Core i7، گرافیک ۳۰۵۰ti و صفحه ۱۶ اینچی

از برتری های این مدل نسبت به لپ تاپ ایسر، کیفیت ساخت بالاتر آن می باشد. اما این کیفیت بالاتر باعث گردیده تا قیمت تمام شده آن نیز 8 میلیون تومان بیشتر از لپ تاپ قبلی باشد. گزینه بعدی از سری TUF شرکت ایسوس می‌باشد که با پردازنده Core i H اینتل، گرافیک GTX 1650Ti شرکت جیفورس، حافظه رم 16GB و کیفیت ساخت بسیار خوب، طرفداران ایسوس در این بازه قیمتی را ناامید نخواهد کرد. یکی از عجیب‌ترین لپ تاپ‌های موجود در لیست را می‌توان لپ تاپ ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE-LD183W در نظر گرفت؛ چرا که این مدل هم لپ تاپ است و هم تبلت و تنها وزنی 1.18 کیلوگرمی و ضخامت 12 میلی‌متری دارد. این لپ تاپ به سادگی به تبلت تبدیل می‌شود؛ زیرا نمایشگر 13.4 اینچی آن از نوع لمسی است و خوشبختانه درون جعبه یک قلم هم برای آن در نظر گرفته شده تا بتوانید به بهترین شکل به طراحی بپردازید.

به همین دلیل اگر به دنبال قدرت بالا و هزینه مناسب هستید، قطعاً نگاهی به این دستگاه بیاندازید. نکته لازم به ذکر اینجاست که مک‌بوک‌ها و سیستم عامل مک برای گیمینگ پیشنهاد نمی‌شود. این دستگاه‌ها قطعاً توانایی بسیار زیادی دارند اما بازی‌های زیادی برای آن‌ها وجود ندارد. حافظه های SSD نسبت به حافظه های HDD سرعت بسیار بالاتری دارند که در نتیجه باعث بهبود اجرای بازی ها مخصوصا بازی های سنگین خواهد شد و از این نظر ارزش بالاتری دارند. 1 ترابایت حافظه اون هم از نوع SSD، ظرفیت خیلی خوبی محسوب میشود. همچنین میتوانید در کنار آن، برای فیلم ها و… از هارد اکسترنال استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار