قیمت خرید PLC دلتا نمایندگی پی ال سی DELTA کاتالوگ آموزش

قیمت خرید PLC دلتا نمایندگی پی ال سی DELTA کاتالوگ آموزش

هر پی ال سی دارای دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری است؛ که قسمت سخت افزاری آن شامل واحد منبع تغذیه، CPU، ترمینال‎‌های ورودی، ترمینال‎‌های خروجی، حافظه، مدول منبع تغذیه، مدول رابط، مدول ارتباط پروسسوری و … است. یک ویژگی خوب که در PLCها دیده می‎‌شود این است که استهلاک مکانیکی ندارند بنابراین از طول عمر بالایی برخوردار هستند؛ و به صورت دوره‌ای احتیاجی به تعمیرات یا سرویس دهی ندارند. اساسا نسبت به ماشین‌های رله‌ای از حفاظت و ضریب اطمینان بسیار بالاتری برخوردار هستند. در واقع وجود توابع عیب‌یابی داخل سیستم‌های پی ال سی باعث می‌شود که عیب‎‌یابی به‌ راحتی و به سرعت انجام داده شود. این پی ال سی که جایگزین سری S7-200 می باشدو به صورت ماژولارکه تعداد I/O افزایش پیدا کرده است و نوع دیگر که کامپکت می باشد بدون امکان ارتقا I/O آن نیز توسط نمایندگی آسام قابل ارائه می باشد. جهت خرید پی ال سی زیمنس و اطلاع از قیمت plc زیمنس با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را با کیفیت تضمینی دریافت کنید.

  • دقت بالای پی ال سی در انجام کارها آن را به یک ابزار کاربردی تبدیل کرده است.
  • لوگو در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد به همین دلیل انتخاب خوبی برای شروع یادگیری و آموزش کار با پی ال سی نیستند.
  • در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن PLC Ultima معامله می‌شود، صرافی Coinsbit با سهم %۴۶.۵۸ از حجم معاملات روزانه است.

سهم شرکت زیمنس از بازار PLC جهان 26%، شرکت آمریکایی اُمرُن 26%، آلن برادلی 11% و میتسوبیشی ژاپن 9% است. برندهای دیگری که محصول کشورهای آسیایی هستند نیز سهمی از بازار دارند. ایرانی شناخته می شود البته شاید بتوان گفت به همان کیفیت پی ال سی اصلی دلتا نباشد ، اما حدود 80 درصد کارایی را میتوان از آن گرفت که در بیشتر مواقع برای انجام یک اتوماسیون معمولی مناسب است. PLC به عنوان یکی از مهمترین قطعات و کنترلرهای صنعتی در ایران و دنیا شناخته می شود. به طوریکه همینک جزء جدانشدنی بخشهای صنعتی و فرآیندهای اتوماسیون صنعتی شناخته می شود.

یکی از معروفترین برندهای پی ال سی در ایران برند Delta می باشد، از مزیت های خوب PLC های دلتا می توان به؛ حجم و اندازه کوچک و قیمت بسیار مناسب آن و البته رابطه خوب کشورمان با چین (با توجه به تحریم ها بازاری) اشاره کرد. این شرکت سعی کرده با ساده سازی برخی از پیچیدگی های برنامه نویسی زیمنس مزیت رقابتی ایجاد نماید. این برند در حال حاضر جایگاه خوبی در بین رقبا پیدا کرده و فعالان حوزه های مختلف صنعتی را مشتاق به استفاده از این محصولات کرده است. کنترلرهای SIMATIC زیمنس چیزی فراتر از یک کنترلر معمولی برای ابزارهای صنعتی هستند. عملکردها و قابلیت های جدید همواره در محصولات جدید این شرکت لحاظ می شود تا انواع واحدهای پی ال سی زیمنس همواره در بازار جزو جذاب ترین انتخاب ها باشند.

PLC زیمنس مدل S از جدیدترین مدل های پی ال سی زیمنس می باشد، این مدل با قابلیت هایی همچون ساختار ماژولار ، انعطاف پذیری ، کامپکت بودن ، سرعت عملکرد بالا این مدل را به پر فروش ترین پی ال سی زیمنس تبدیل کرده است. یکی از بهترین ابزارهای کنترل گر ، اتوماسیون صنعتی PLC ها می باشند. در صنعت شرکت های مختلفی اقدام به تولید پی ال سی ها کرده اند در این بین یکی از بهترین تولیدات مربوط به شرکت زیمنس و پی ال سی SIEMENS می باشد.

برخلاف نوع رله ای، پی ال سی های ترانزیستوری تنها با جریان برق مستقیم قابل استفاده هستند. قابلیت جریان دهی در این نوع از ورودی و خروجی می تواند تنها نقطع ضعف فنی این نوع باشد. اما در نوع رله ای سرعت پایین، استهلاک بالا و تأخیر در خروجی قابل توجه است.

اتوماسیون صنعتی

دارای 24 ورودی/خروجی یکپارچه شامل 14 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 10 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 10 خروجی رله. زیمنس S7 PLC مدل S7 1200, plc زیمنس CPU 1215C همچنین دارای دو ورودی آنالوگ 10 بیتی در محدوده 0 تا 10 ولت و دو خروجی آنالوگ 10 بیتی یکپارچه با برد 0-20 میلی آمپر می باشد. یکی از مهمترین فاکتورهای دیگری که روی قیمت plc زیمنس تاثیر می گذارد نوع plc می باشد. کدگذاری هر یک از پی ال سی ها با یکدیگر متفاوت است که همین مسئله تعیین کننده قیمت پی ال سی می باشد. لوگو در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد به همین دلیل انتخاب خوبی برای شروع یادگیری و آموزش کار با پی ال سی نیستند. وسیله‌ای است که از ان به جای پنل‌های کنترل سنتی استفاده می‌شود.

قیمت پی ال سی زیمنس S7 1200

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار