لیست محصولات قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لیست محصولات قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

گاهی اوقات زخم شدن و یا خراب گردیدن سیم شارژر منجر می گردد تا برق رسانی به خوبی انجام نشود و این چالش خود را با شارژ نشدن باتری لپ تاپ نشان می دهد. تنوع آداپتور لپ تاپ در میان محصولات لنوو زیاد است و شما می‌توانید وابسته به نیاز و با توجه به مدل لپتاپی که در اختیار دارید از میان آن‌ها انتخاب کنید. آداپتور لپتاب باید از نظر ولتاژ و آمپر ورودی با دستگاه شما همخوانی داشته باشد و نوع کابل آن هم متناسب با ورودی شارژر لپ تاپ شما باشد. نکته دیگر که دارای اهمیت است خریدکابل پاور یاکابل سه پین مخصوص است که به صورت ویژه باید تهیه شارژر لپ تاپ ایسوس اصلی شود. این بخش از فروشگاه فروهر اختصاص دارد به خرید شارژر لپ تاپ دل ، شارژر لپ تاپ acer ، شارژر لپ تاپ hp، شارژر لپ تاپ ایسوس و… بله، امکان دارد دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ در باتری داغ خلاصه شود.

  • نکته دیگر آنکه بر خلاف بسیاری از محصولات دیجیتال در دنیا که با واسطه به فروش می‌رسد و بنابراین بر قیمت آن افزوده می‌شود، این شرکت تمامی محصولات و تکنولوژی خود را بدون واسطه عرضه می‌کند.
  • هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی تخصصی تلفن همراه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصلی، با گارانتی معتبر، با بهترین قیمت به همه هموطنان عزیز می‌باشد.
  • مشتری مداری، به عنوان اصلی ترین اولویتنمایندگی مجاز اچ پیدر نظر گرفته شده و همه ی کارمندهای این مجموعه، در جهت تحقق این اصل تلاش می کنن.
  • اولین راه استفاده از شارژر مناسب و اصل است لذا حتماً این وسیله را از مراکز معتبر تهیه کنید.

شارژر لپ تاپ معمولاً از یک مغزی سوکت شارژ تشکیل شده که دقیقاً داخل آن قرار گرفته و توسط لایه‌ای پوشانده می‌شود. نکته مهم اینکه ممکن است شارژر لپ تاپ شما دارای مغزی نبوده و تنها لایه آن را دارا باشد در این صورت باید لایه مغزی را بریده و اتصال جدید ایجاد کنید. برای آزمایش سلامت شارژر لپ تاپ ابتدا قطب مثبت و منفی آن را به اهم متر متصل کرده سپس شارژر را به برق متصل می‌کنیم بعد از اتصال شارژر پراپ منفی را به خروجی منفی و پراپ مثبت را به خروجی مثبت لپ تاپ متصل می‌کنیم.

نگهداری درست از شارژر

تنها کافیست چند دقیقه زمان بگذاری تا کارشناسان در اسرع وقت به منزل شما اعزام شوند. هیچ‌گاه اجازه ندهید سیم شارژر روی سطوحی مثل لبه‌ میز ساییده شوند، چون به مرور زمان روکش سیم از بین ‌می‌رود و باعث ساییده شدن سیم‌های داخلی آن می‌شود. ⊗ نکته ۳ –منظور از ۱۹ ولت یا بیشتر، مشاهده عدد ۲۰ ولت نیست ، بلکه منظور ارقام اعشاری آن است، اگر شارژر شما ۱۹ ولت باشد و خروجی ۲۰ ولت را نشان دهد ، شارژر خراب است . با اتصال پراپ‌­های مثبت به خروجی مثبت و اتصال پراپ منفی به خروجی منفی در حالت عادی باید اهم متر ولتاژ ۱۹ ولت یا کمی بیشتر را نشان دهد .

اگه مشکلت حل نشده نگران نباش ! هر جوری شده مشکلتو حل می کنیم برای مشاوره رایگان با

این شارژرها دارای تنوع قیمتی بالایی هستند و بسته به نوع و قیمت لپ‌تاپ، هزینه شارژ نیز طبیعتاً بالاتر میرود. شارژر لپ تاپ ایسوس در صورتی که توسط نمایندگی ایسوس خریداری شود، دارای قیمتی تقریبی و معادل ۲۶ دلار می‌باشد. به عنوان مثال شارژر لپ تاپ ایسوس با مدل ۴۵ aci برای لپ تاپ های زیر مناسب و قابل استفاده است. راحت‌ترین راه برای خرید شارژر لب ‌تاب چک کردن یک فروشگاه‌ آنلاین مثل دیجی‌همکار برای مدل دقیق آداپتور فعلی خودتان است. چراکه عمر شارژر لپ تاب زیاد است و تا زمانی که شارژر آن خراب شود، مدل لپ‌تاپ شما قدیمی خواهد شد و خیلی در بازار نخواهد بود که بتوان شارژر لپ تاپ اورجینال آن را به طور مجزا پیدا کرد. برای گیج نشدن هنگام خرید باید بدانیم که انتخاب‌های زیادی در میان پاور بانک لپ تاپ یا شارژر همراه لپ تاپ و شارژرهای معمولی نخواهیم داشت ولی باید دقت زیادی در انتخاب ولتاژ داشته باشیم.

معمول و عرف اینه که اگه از لپ تاپ بیشتر داخل خونه استفاده می کنید باتری رو در بیارین و هر ۷ روز ۱ بار باتری رو وصل و شارژش کنید و تا ۴۰ درصد که شد دوباره باتری رو در بیارین . اگر باتری لپ تاپ رو دیر به دیر شارژ کنید ، باتری و محتویاتش خاصیت خودشون رو از دست میدن و باتری معیوب میشه پس حواستون باشه که دیر به دیر شارژ نشه . اگر باتری همیشه به لپ تاپ باشه و شارژر لپ تاپ هم همیشه بهش وصل باشه هم باتری همیشه پر می مونه که خوب نیست و هم شارژر بهش فشار میاد و داغ میکنه و به سادگی می سوزه .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار